SSG 08
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Ten artykuł dotyczy broni z CS:GO. Zobacz też: artykuł o jego poprzedniku
SSG 08 | |
Inna nazwa | Scout |
Cena | $1700 |
Pochodzenie | Austria |
Używane przez | |
Właściwości | |
Magazynek | 10 |
Tryby ognia | powtarzalny |
Amunicja | |
Szybko- strzelność |
ok. 48 strz./min. |
Czas przeładowania | 3,7 sekundy |
Samopowtarzalny karabin snajperski SSG08 nie zadaje wielkich obrażeń, ale posiada wysoki stosunek ceny do efektywności, co czyni go znakomitym karabinem wyborowym w kilku pierwszych rundach.
Opis z ekwipunku
SSG 08 – powtarzalny karabin snajperski występujący w Counter-Strike: Global Offensive, zastępca Scouta z poprzednich gier.
SSG 08 to karabin snajperski dostępny dla obu drużyn. Nie jest tak silny jak AWP, jednak posiada więcej amunicji w zapasie oraz jest od niego znacznie lżejszy i tańszy. Jest dosyć popularnych wyborem wśrod graczy, którzy nie mogą sobie pozwolić na wspomniane już wcześniej AWP. W kontraście do poprzednika gracz nie otrzymuje bonusu w postaci poruszania się z większą prędkością niż zwykle, ale za to może zabić przeciwnika bez pancerza jednym strzałem w brzuch. SSG 08, w porównaniu do innych karabinów snajperskich nie spowalnia gracza podczas korzystania z lunety.
Spis treści |
Właściwości
Część ciała | Podst. tryb ognia | |
---|---|---|
Bez pancerza | Z pancerzem | |
Głowa | 352 | 299 |
Klatka pier., ramię | 88 | 74 |
Brzuch | 110 | 93 |
Noga | 66 | 66 |
|
Rodzaj statystyki | Wartość |
---|---|
Nagroda za zabójstwo | $300 (tryb turniejowy) $150 (tryb uproszczony) |
Obrażenia | 88 |
Kontrola odrzutu | 12/26 (46%) |
Zasięg efektywny | 47 m |
Penetracja pancerza | 85% |
Siła penetracji | 250 |
SSG 08 jest zaskakująco lekki jak na karabin. Prędkość poruszania się z tą bronią to 230 jednostek na sekundę, co przy domyślnej prędkości 250 jednostek jest bardzo przyzwoitym wynikiem w tej klasie broni.
Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
|
Taktyki
- Dzięki swojej atrakcyjnej cenie karabin ten świetnie się sprawdza jako tani zamiennik AWP.
- W trybie turniejowym niektórzy gracze mogą nie kupować pancerza ze względu na skromne fundusze. Takich przeciwników łatwo zabijesz, strzelając w brzuch.
- Unikaj walk z większą ilością przeciwników. SSG 08 nie ma wystarczającej mocy obalającej, by móc pokonać graczy w ilości więcej niż dwóch.
- SSG 08 posiada dobre właściwości penetracji powierzchni; dzięki temu można ustrzelić nawet trzech przeciwników, jeżeli ustawią się idealnie na linii strzału.
Kontrtaktyki
- Praktycznie każda broń automatyczna sprawdzi się w walce z użytkownikiem. Pistolety maszynowe typu MP7 i MP9 świetnie spiszą się na małym dystansie.
- Jeżeli otrzymałeś obrażenia od użytkownika, ale wciąż żyjesz, czym prędzej namierz pozycję strzelca zanim odda kolejny strzał. Jeżeli nie możesz go zlokalizować, ukryj się albo ucieknij, ale uważaj, gdyż strzelec może próbować dokończyć dzieła poprzez przestrzeliwanie przeszkody.
- Ponieważ SSG 08 zabija po strzale w brzuch, zawsze miej na sobie kamizelkę, by przetrwać pierwszy strzał.
Osiągnięcia
Obrazek | Nazwa | Opis |
---|---|---|
Plik:SSG 08 Expert csgo.png.png | Ekspert SSG 08 | Zabij 100 przeciwników używając SSG 08 |
Łowca snajperów | Zabij 100 wrogich snajperów, gdy celują z lunety | |
Oko w oko | Zabij z broni snajperskiej wrogiego snajpera, który przymierzał się do strzału | |
Strzał z biodra | Zabij wroga z karabinu snajperskiego bez używania przybliżenia |
Za kulisami
SSG 08 aż trzykrotnie zmieniał swój wygląd podczas prac nad CS:GO
- W wersji alpha i bardzo wczesnej becie SSG 08 był koloru szarego z szarym celownikiem.
- Przez większość okresu trwania bety aż do sierpnia 2012 roku SSG 08 był koloru czarnego, a luneta miała inny wygląd.
- Od 10 sierpnia 2012 roku kolor czarny został zastąpiony szarym kamuflarzem, by nieco upodobnić karabin do swojego poprzednika.