Schmidt Scout
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „'''Schmidt Scout''' jest bronią występującą w wszystkich częściach [http://borealis.net.pl/wiki/Counter-Strike Counter-Strike], lecz w [http://borealis.net.pl/wik...”) |
m (→Właściwości) |
||
(Nie pokazano 13 wersji utworzonych przez 7 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
− | {{ | + | {{Broń CS |
− | |grafika=Scout.png | + | |grafika = Scout.png |
− | |altname=Brak | + | |altname = Brak |
− | |cena=$2750 | + | |cena = $2750 |
− | |kraj=Austria | + | |kraj = Austria |
− | |odrzut=Mały | + | |odrzut = Mały |
− | |obrazenia=Średnie | + | |obrazenia = Średnie |
− | |magazynek=10 pocisków | + | |magazynek = 10 pocisków |
− | |ogien= | + | |ogien = półautomatyczny |
− | |amun= | + | |amun = |
− | |szybkosc= | + | |szybkosc = bd. |
− | |masa=3,3 kg | + | |masa = 3,3 kg |
− | |masapocisk=8 gramów | + | |masapocisk = 8 gramów |
− | |predwylot=2800 | + | |predwylot = 2800 |
− | |energia=2200 dżuli | + | |energia = 2200 dżuli |
− | |uzycie=[[Terroryści]], [[Antyterroryści]] | + | |uzycie = [[Terroryści]], [[Antyterroryści]] |
− | |przeladowanie=2 sek.}} | + | |przeladowanie = 2 sek. |
− | + | }} | |
− | '''Scout''' | + | '''Schmidt Scout''' (krócej '''Scout''') – broń występująca we wszystkich częściach [[Counter-Strike]], oprócz [[Counter-Strike: Global Offensive]], gdzie została zastąpiona przez [[SSG 08]]. |
− | + | ||
− | + | Scout to silny i celny karabin snajperski, wyróżniający się wysoką celnością na średnich dystansach i wyższą szybkostrzelnością niż AWP. Nie posiada jednak możliwości zabicia jednym trafieniem w korpus, co czyni go znacznie mniej popularną bronią od wyżej wymienionego, jednak wciąż posiada wielu zwolenników. | |
− | + | ||
− | + | ==Właściwości== | |
− | + | {{Broń CS właściwości | |
− | + | | głowa bez = 299 | |
− | + | | głowa z = 254 | |
− | + | | klatka bez = 74 | |
− | + | | klatka z = 63 | |
− | + | | brzuch bez = 93 | |
− | + | | brzuch z = 79 | |
− | + | | noga bez = 56 | |
− | + | | noga z = 56 | |
− | + | }} | |
− | + | Scout nie jest specjalnie lekką bronią, jednak mimo tego podczas trzymania go w rękach prędkość ruchu gracza nie tylko nie spada, ale wręcz rośnie – z wyjściowych 250 do 260 jednostek na sekundę. Podczas korzystania z lunety prędkość poruszania spada do 220 jednostek na sekundę. Scout, jak większość broni, może strzelać pod wodą. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | Scout jest | + | |
==Zalety i wady== | ==Zalety i wady== | ||
− | {{ | + | {{Zalety i wady |
− | |zalety=* | + | |zalety=* Przyzwoite obrażenia |
− | * | + | * Bardzo szybkie przeładowanie |
− | * | + | * Wyższa szybkostrzelność niż w AWP |
− | * | + | * Bardzo dobra celność podczas celowania nawet w ruchu |
− | |wady=* | + | * Brak straty celności bez korzystania z lunety |
− | * | + | * Bonus do prędkości biegu |
+ | * Bardzo cichy wystrzał utrudniający pozycjonowanie strzelca | ||
+ | |wady=* Problemy z celnością przy korzystaniu z większego przybliżenia | ||
+ | * Pojedyncze trafienie zabija tylko, jeśli dosięgnie głowy przeciwnika | ||
}} | }} | ||
+ | |||
==Taktyka== | ==Taktyka== | ||
− | * | + | * Staraj się atakować z takich miejsc, w których możesz szybko zbiec za osłonę po oddaniu strzału. |
− | + | * Dwa bezpośrednie trafienia w dowolną część ciała są śmiertelne, więc jeśli wiesz, że cel jest ranny, strzelaj tak, żeby go po prostu trafić. | |
− | * Dwa bezpośrednie trafienia | + | * Kucanie znacząco zwiększa celność tej broni. |
+ | * Jeśli walczysz na krótkim dystansie, włączenie latarki może pomóc. | ||
+ | * [[Desert Eagle]] jest dobrą bronią boczną dla Scouta. Nękaj nieprzyjaciela Scoutem z dystansu, a gdy podejdzie bliżej użyj Desert Eagle. | ||
+ | |||
==Antytaktyka== | ==Antytaktyka== | ||
* Nie przestawaj się ruszać jeżeli spotkasz snajpera. | * Nie przestawaj się ruszać jeżeli spotkasz snajpera. | ||
− | * SMG lub karabiny szturmowe są najlepsze, by | + | * SMG lub karabiny szturmowe są najlepsze, by zdjąć gracza z Scoutem. |
+ | * Bądź czujny – ukryj się, gdy zobaczysz snajpera. | ||
+ | * Unikaj walki na długi dystans. | ||
+ | |||
+ | ==Osiągnięcia== | ||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | |- | ||
+ | ! style="text-align:center"|Obrazek | ||
+ | ! style="text-align:center"|Nazwa obecna | ||
+ | ! style="text-align:center"|Opis | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|[[Plik:schmidtscoutexpert.jpg]] | ||
+ | | style="text-align:center"|'''''Schmidt Scout Expert''''' | ||
+ | | style="text-align:center"|Zabij 1000 przeciwników używając [[Scout (Counter-Strike)|Schmidt Scout]] | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|[[Plik:eyetoeye.jpg]] | ||
+ | | style="text-align:center"|'''''Eye to Eye''''' | ||
+ | | style="text-align:center"|Zabij snajpera patrzącego przez lunetę swoim karabinem snajperskim | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|[[Plik:hipshot.jpg]] | ||
+ | | style="text-align:center"|'''''Hip Shot''''' | ||
+ | | style="text-align:center"|Zabij gracza karabinem snajperskim bez patrzenia przez lunetę | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|[[Plik:happycamper.jpg]] | ||
+ | | style="text-align:center"|'''''Happy Camper''''' | ||
+ | | style="text-align:center"|Zdobądź 2 zabójstwa stojąc w tym samym miejscu i używając snajperki z lunetą | ||
+ | |} | ||
+ | ==Ciekawostki== | ||
+ | * Scout został dodany w BETA 4.0. | ||
+ | * Pliki gry określają tę broń jako ''scout''. | ||
+ | * Scout w niemieckiej wersji [[Left 4 Dead 2]] jest bezpośrednim portem z Counter-Strike’a. Jedyną różnicą jest większy magazynek, mieszczący w L4D2 15 nabojów. | ||
+ | * W CS: Source położenie lunety w viewmodelu jest inne niż w worldmodelu (jest ona przesunięta do przodu), prawdopodobnie aby ułatwić załadowanie kolejnego naboju do komory. W pozostałych grach luneta na obu modelach jest w tym samym miejscu. | ||
+ | |||
+ | ==Galeria== | ||
+ | ===Counter-Strike 1.0=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:V_scout_beta.png|Scout trzymany przez gracza | ||
+ | Grafika:W_scout_beta.png|Model Scouta | ||
+ | Grafika:640_scout.png|Ikonka z menu kupowania broni | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Counter-Strike 1.6=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Scout_16.png|Scout trzymany przez gracza | ||
+ | Grafika:W_scout.png|Model Scouta | ||
+ | Grafika:Scout_hud_off.png|Ikonka HUD | ||
+ | Grafika:Scouthud.png|Ikonka z menu kupowania broni | ||
+ | Grafika:Scout_killicon.png|Ikonka zabójstwa | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Condition Zero=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:V_scout_cz.png|Scout trzymany przez gracza | ||
+ | Grafika:W_scout_cz.png|Model Scouta | ||
+ | Grafika:Scout_hud_off.png|Ikonka HUD | ||
+ | Grafika:Scout.png|Ikonka z menu kupowania broni | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Condition Zero: Deleted Scenes=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Scout_cz.png|Scout trzymany przez gracza | ||
+ | Grafika:W_scout_ds.png|Model Scouta | ||
+ | Grafika:Scout_ds_hud_off.png|Ikonka HUD | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Counter-Strike: Source=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Scout_s.png|Scout trzymany przez gracza | ||
+ | Grafika:W_scout_source.png|Model Scouta | ||
+ | Grafika:Scout_hud_source.png|Ikonka HUD | ||
+ | Grafika:Scout_killicon_source.png|Ikonka zabójstwa | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | {{CS bronie}} | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] |
Aktualna wersja na dzień 14:35, 20 lis 2015
Schmidt Scout | |
Inna nazwa | Brak |
Cena | $2750 |
Pochodzenie | Austria |
Używane przez | Terroryści, Antyterroryści |
Właściwości | |
Odrzut | Mały |
Obrażenia | Średnie |
Magazynek | 10 pocisków |
Tryby ognia | półautomatyczny |
Szybko- strzelność |
bd. |
Masa broni załadowanej |
3,3 kg |
Masa pocisku | 8 gramów |
Prędkość wylotowa | 2800 |
Energia | 2200 dżuli |
Czas przeładowania | 2 sek. |
Schmidt Scout (krócej Scout) – broń występująca we wszystkich częściach Counter-Strike, oprócz Counter-Strike: Global Offensive, gdzie została zastąpiona przez SSG 08.
Scout to silny i celny karabin snajperski, wyróżniający się wysoką celnością na średnich dystansach i wyższą szybkostrzelnością niż AWP. Nie posiada jednak możliwości zabicia jednym trafieniem w korpus, co czyni go znacznie mniej popularną bronią od wyżej wymienionego, jednak wciąż posiada wielu zwolenników.
Spis treści |
[edytuj] Właściwości
|
Scout nie jest specjalnie lekką bronią, jednak mimo tego podczas trzymania go w rękach prędkość ruchu gracza nie tylko nie spada, ale wręcz rośnie – z wyjściowych 250 do 260 jednostek na sekundę. Podczas korzystania z lunety prędkość poruszania spada do 220 jednostek na sekundę. Scout, jak większość broni, może strzelać pod wodą.
[edytuj] Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
|
[edytuj] Taktyka
- Staraj się atakować z takich miejsc, w których możesz szybko zbiec za osłonę po oddaniu strzału.
- Dwa bezpośrednie trafienia w dowolną część ciała są śmiertelne, więc jeśli wiesz, że cel jest ranny, strzelaj tak, żeby go po prostu trafić.
- Kucanie znacząco zwiększa celność tej broni.
- Jeśli walczysz na krótkim dystansie, włączenie latarki może pomóc.
- Desert Eagle jest dobrą bronią boczną dla Scouta. Nękaj nieprzyjaciela Scoutem z dystansu, a gdy podejdzie bliżej użyj Desert Eagle.
[edytuj] Antytaktyka
- Nie przestawaj się ruszać jeżeli spotkasz snajpera.
- SMG lub karabiny szturmowe są najlepsze, by zdjąć gracza z Scoutem.
- Bądź czujny – ukryj się, gdy zobaczysz snajpera.
- Unikaj walki na długi dystans.
[edytuj] Osiągnięcia
Obrazek | Nazwa obecna | Opis |
---|---|---|
Schmidt Scout Expert | Zabij 1000 przeciwników używając Schmidt Scout | |
Eye to Eye | Zabij snajpera patrzącego przez lunetę swoim karabinem snajperskim | |
Hip Shot | Zabij gracza karabinem snajperskim bez patrzenia przez lunetę | |
Happy Camper | Zdobądź 2 zabójstwa stojąc w tym samym miejscu i używając snajperki z lunetą |
[edytuj] Ciekawostki
- Scout został dodany w BETA 4.0.
- Pliki gry określają tę broń jako scout.
- Scout w niemieckiej wersji Left 4 Dead 2 jest bezpośrednim portem z Counter-Strike’a. Jedyną różnicą jest większy magazynek, mieszczący w L4D2 15 nabojów.
- W CS: Source położenie lunety w viewmodelu jest inne niż w worldmodelu (jest ona przesunięta do przodu), prawdopodobnie aby ułatwić załadowanie kolejnego naboju do komory. W pozostałych grach luneta na obu modelach jest w tym samym miejscu.