Schmidt Scout
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (Scout (Counter-Strike) przeniesiono do Schmidt Scout: pełna nazwa, pod poprzednią tworzę przekierowanie) |
m (→Właściwości) |
||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
− | {{ | + | {{Broń CS |
− | + | ||
|grafika = Scout.png | |grafika = Scout.png | ||
|altname = Brak | |altname = Brak | ||
Linia 9: | Linia 8: | ||
|obrazenia = Średnie | |obrazenia = Średnie | ||
|magazynek = 10 pocisków | |magazynek = 10 pocisków | ||
− | |ogien = | + | |ogien = półautomatyczny |
|amun = | |amun = | ||
|szybkosc = bd. | |szybkosc = bd. | ||
Linia 16: | Linia 15: | ||
|predwylot = 2800 | |predwylot = 2800 | ||
|energia = 2200 dżuli | |energia = 2200 dżuli | ||
− | |uzycie =[[Terroryści]], [[Antyterroryści]] | + | |uzycie = [[Terroryści]], [[Antyterroryści]] |
|przeladowanie = 2 sek. | |przeladowanie = 2 sek. | ||
}} | }} | ||
− | '''Schmidt Scout''' (krócej '''Scout''') – broń występująca we wszystkich częściach [[Counter-Strike]], oprócz [[Counter-Strike: Global Offensive]], gdzie została | + | '''Schmidt Scout''' (krócej '''Scout''') – broń występująca we wszystkich częściach [[Counter-Strike]], oprócz [[Counter-Strike: Global Offensive]], gdzie została zastąpiona przez [[SSG 08]]. |
− | Scout | + | Scout to silny i celny karabin snajperski, wyróżniający się wysoką celnością na średnich dystansach i wyższą szybkostrzelnością niż AWP. Nie posiada jednak możliwości zabicia jednym trafieniem w korpus, co czyni go znacznie mniej popularną bronią od wyżej wymienionego, jednak wciąż posiada wielu zwolenników. |
==Właściwości== | ==Właściwości== | ||
− | { | + | {{Broń CS właściwości |
− | + | | głowa bez = 299 | |
− | + | | głowa z = 254 | |
− | | | + | | klatka bez = 74 |
− | + | | klatka z = 63 | |
− | + | | brzuch bez = 93 | |
− | + | | brzuch z = 79 | |
− | | | + | | noga bez = 56 |
− | | | + | | noga z = 56 |
− | | | + | }} |
− | | | + | Scout nie jest specjalnie lekką bronią, jednak mimo tego podczas trzymania go w rękach prędkość ruchu gracza nie tylko nie spada, ale wręcz rośnie – z wyjściowych 250 do 260 jednostek na sekundę. Podczas korzystania z lunety prędkość poruszania spada do 220 jednostek na sekundę. Scout, jak większość broni, może strzelać pod wodą. |
− | | | + | |
− | + | ||
− | | | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | Scout jest | + | |
==Zalety i wady== | ==Zalety i wady== | ||
− | {{ | + | {{Zalety i wady |
− | |zalety=* | + | |zalety=* Przyzwoite obrażenia |
− | * | + | * Bardzo szybkie przeładowanie |
− | * | + | * Wyższa szybkostrzelność niż w AWP |
− | * | + | * Bardzo dobra celność podczas celowania nawet w ruchu |
− | * | + | * Brak straty celności bez korzystania z lunety |
− | * | + | * Bonus do prędkości biegu |
− | * | + | * Bardzo cichy wystrzał utrudniający pozycjonowanie strzelca |
− | |wady=* | + | |wady=* Problemy z celnością przy korzystaniu z większego przybliżenia |
− | * | + | * Pojedyncze trafienie zabija tylko, jeśli dosięgnie głowy przeciwnika |
}} | }} | ||
==Taktyka== | ==Taktyka== | ||
− | * | + | * Staraj się atakować z takich miejsc, w których możesz szybko zbiec za osłonę po oddaniu strzału. |
− | + | * Dwa bezpośrednie trafienia w dowolną część ciała są śmiertelne, więc jeśli wiesz, że cel jest ranny, strzelaj tak, żeby go po prostu trafić. | |
− | * Dwa bezpośrednie trafienia | + | |
* Kucanie znacząco zwiększa celność tej broni. | * Kucanie znacząco zwiększa celność tej broni. | ||
* Jeśli walczysz na krótkim dystansie, włączenie latarki może pomóc. | * Jeśli walczysz na krótkim dystansie, włączenie latarki może pomóc. | ||
Linia 66: | Linia 57: | ||
==Antytaktyka== | ==Antytaktyka== | ||
* Nie przestawaj się ruszać jeżeli spotkasz snajpera. | * Nie przestawaj się ruszać jeżeli spotkasz snajpera. | ||
− | * SMG lub karabiny szturmowe są najlepsze, by zdjąć gracza z | + | * SMG lub karabiny szturmowe są najlepsze, by zdjąć gracza z Scoutem. |
− | * Bądź czujny | + | * Bądź czujny – ukryj się, gdy zobaczysz snajpera. |
− | * Unikaj walki na długi dystans | + | * Unikaj walki na długi dystans. |
− | + | ||
==Osiągnięcia== | ==Osiągnięcia== | ||
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
Linia 96: | Linia 87: | ||
* Scout został dodany w BETA 4.0. | * Scout został dodany w BETA 4.0. | ||
* Pliki gry określają tę broń jako ''scout''. | * Pliki gry określają tę broń jako ''scout''. | ||
− | * | + | * Scout w niemieckiej wersji [[Left 4 Dead 2]] jest bezpośrednim portem z Counter-Strike’a. Jedyną różnicą jest większy magazynek, mieszczący w L4D2 15 nabojów. |
− | + | ||
* W CS: Source położenie lunety w viewmodelu jest inne niż w worldmodelu (jest ona przesunięta do przodu), prawdopodobnie aby ułatwić załadowanie kolejnego naboju do komory. W pozostałych grach luneta na obu modelach jest w tym samym miejscu. | * W CS: Source położenie lunety w viewmodelu jest inne niż w worldmodelu (jest ona przesunięta do przodu), prawdopodobnie aby ułatwić załadowanie kolejnego naboju do komory. W pozostałych grach luneta na obu modelach jest w tym samym miejscu. | ||
− | |||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
Linia 136: | Linia 125: | ||
Grafika:Scout_killicon_source.png|Ikonka zabójstwa | Grafika:Scout_killicon_source.png|Ikonka zabójstwa | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | {{CS}} | + | |
+ | {{CS bronie}} | ||
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] |
Aktualna wersja na dzień 14:35, 20 lis 2015
Schmidt Scout | |
Inna nazwa | Brak |
Cena | $2750 |
Pochodzenie | Austria |
Używane przez | Terroryści, Antyterroryści |
Właściwości | |
Odrzut | Mały |
Obrażenia | Średnie |
Magazynek | 10 pocisków |
Tryby ognia | półautomatyczny |
Szybko- strzelność |
bd. |
Masa broni załadowanej |
3,3 kg |
Masa pocisku | 8 gramów |
Prędkość wylotowa | 2800 |
Energia | 2200 dżuli |
Czas przeładowania | 2 sek. |
Schmidt Scout (krócej Scout) – broń występująca we wszystkich częściach Counter-Strike, oprócz Counter-Strike: Global Offensive, gdzie została zastąpiona przez SSG 08.
Scout to silny i celny karabin snajperski, wyróżniający się wysoką celnością na średnich dystansach i wyższą szybkostrzelnością niż AWP. Nie posiada jednak możliwości zabicia jednym trafieniem w korpus, co czyni go znacznie mniej popularną bronią od wyżej wymienionego, jednak wciąż posiada wielu zwolenników.
Spis treści |
[edytuj] Właściwości
|
Scout nie jest specjalnie lekką bronią, jednak mimo tego podczas trzymania go w rękach prędkość ruchu gracza nie tylko nie spada, ale wręcz rośnie – z wyjściowych 250 do 260 jednostek na sekundę. Podczas korzystania z lunety prędkość poruszania spada do 220 jednostek na sekundę. Scout, jak większość broni, może strzelać pod wodą.
[edytuj] Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
|
[edytuj] Taktyka
- Staraj się atakować z takich miejsc, w których możesz szybko zbiec za osłonę po oddaniu strzału.
- Dwa bezpośrednie trafienia w dowolną część ciała są śmiertelne, więc jeśli wiesz, że cel jest ranny, strzelaj tak, żeby go po prostu trafić.
- Kucanie znacząco zwiększa celność tej broni.
- Jeśli walczysz na krótkim dystansie, włączenie latarki może pomóc.
- Desert Eagle jest dobrą bronią boczną dla Scouta. Nękaj nieprzyjaciela Scoutem z dystansu, a gdy podejdzie bliżej użyj Desert Eagle.
[edytuj] Antytaktyka
- Nie przestawaj się ruszać jeżeli spotkasz snajpera.
- SMG lub karabiny szturmowe są najlepsze, by zdjąć gracza z Scoutem.
- Bądź czujny – ukryj się, gdy zobaczysz snajpera.
- Unikaj walki na długi dystans.
[edytuj] Osiągnięcia
Obrazek | Nazwa obecna | Opis |
---|---|---|
Schmidt Scout Expert | Zabij 1000 przeciwników używając Schmidt Scout | |
Eye to Eye | Zabij snajpera patrzącego przez lunetę swoim karabinem snajperskim | |
Hip Shot | Zabij gracza karabinem snajperskim bez patrzenia przez lunetę | |
Happy Camper | Zdobądź 2 zabójstwa stojąc w tym samym miejscu i używając snajperki z lunetą |
[edytuj] Ciekawostki
- Scout został dodany w BETA 4.0.
- Pliki gry określają tę broń jako scout.
- Scout w niemieckiej wersji Left 4 Dead 2 jest bezpośrednim portem z Counter-Strike’a. Jedyną różnicą jest większy magazynek, mieszczący w L4D2 15 nabojów.
- W CS: Source położenie lunety w viewmodelu jest inne niż w worldmodelu (jest ona przesunięta do przodu), prawdopodobnie aby ułatwić załadowanie kolejnego naboju do komory. W pozostałych grach luneta na obu modelach jest w tym samym miejscu.