Half-Life: Opposing Force soundtrack
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
("muzykę zastąpioną" zamieniono na "muzykę zastąpiono") |
(tabelka na podstawie OverWiki) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>valve|gearbox</ikony> | <ikony>valve|gearbox</ikony> | ||
{{Stub}} | {{Stub}} | ||
− | '''Half-Life: Opposing Force soundtrack''' | + | '''Half-Life: Opposing Force soundtrack''' – ścieżka dźwiękowa do ''[[Half-Life: Opposing Force]]'' skomponowana przez [[Chris Jensen|Chrisa Jensena]]. Jest to muzyka z pogranicza elektroniki i rocka. Zawiera 19 krótkich utworów. Soundtrack został ponownie użyty w ''[[Half-Life: Blue Shift]]'', ze zmienionymi nazwami niektórych ścieżek. Pierwotnie w wersji obu dodatków na [[Steam]], muzykę zastąpiono oryginalną ścieżką dźwiękową z ''[[Half-Life|Half-Life'a]]''. Błąd ten został naprawiony po przystosowaniu obu dodatków do systemu dystrybucji SteamPipe. |
− | ==Lista utworów== | + | == Lista utworów == |
{| class="wikitable" cellpadding="5" | {| class="wikitable" cellpadding="5" | ||
|- | |- | ||
! Nr | ! Nr | ||
! Tytuł utworu | ! Tytuł utworu | ||
− | ! | + | ! Nazwa pliku |
− | ! | + | ! Czas trwania (m:ss) |
+ | ! Występowanie | ||
+ | ! Uwagi | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | style="text-align:center"|1 |
− | | '' | + | | ''Scientific Proof'' |
− | | style="text-align:center"| | + | | <code>Half-Life01.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|0:17 |
+ | | '''''[[Incoming]]''''': Na początku gry, podczas lotu helikopterem. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | style="text-align:center"|2 |
− | | '' | + | | ''Orbit'' |
− | | | + | | <code>Prospero01.mp3</code> |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
| style="text-align:center"|1:11 | | style="text-align:center"|1:11 | ||
− | | | + | | '''''[[Welcome to Black Mesa]]''''': po opuszczeniu skrzydła szpitalnego. |
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | style="text-align:center"|3 |
− | | '' | + | | ''Name'' |
− | | style="text-align:center"|1: | + | | <code>Half-Life12.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|1:54 |
+ | | '''''[[Welcome to Black Mesa]]''''': przy spotkaniu martwego Vortigaunta z wbitym [[Nóż bojowy|nożem]]. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | style="text-align:center"|4 |
− | | '''' | + | | ''Listen'' |
− | | style="text-align:center"|0: | + | | <code>Half-Life07.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|0:17 |
+ | | '''''Welcome to Black Mesa''''': gdy wypadnie się z rury do wody. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | style="text-align:center"|5 |
− | | '' | + | | ''Fright'' |
− | | style="text-align:center"|1: | + | | <code>Half-Life10.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|1:03 |
+ | | '''''[["We Are Pulling Out"]]''''': podczas jazdy [[Black Mesa Transit System|kolejką]]. | ||
+ | | Jedyny utwór nie wykorzystany w ''Half-Life: Blue Shift'' | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | style="text-align:center"|6 |
− | | '''' | + | | ''Storm'' |
− | | style="text-align:center"|1: | + | | <code>Suspense01.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|1:38 |
+ | | '''''"We Are Pulling Out"''''': w trakcie zamykania się bramy hangaru, kiedy pojawia się [[G-Man]]. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | style="text-align:center"|7 |
− | | '' | + | | ''Trample'' |
− | | style="text-align:center"|1: | + | | <code>Suspense03.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|1:20 |
+ | | '''''[[Missing in Action]]''''': przy wejściu do spalarni. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | style="text-align:center"|8 |
− | | '''' | + | | ''Bust'' |
− | | style="text-align:center"| | + | | <code>Half-Life09.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|1:49 |
+ | | '''''[[Friendly Fire]]''''': natrafiając na grupkę [[Black Ops]] w okolicy systemu transportowego. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | style="text-align:center"|9 |
− | | '' | + | | ''Danger Rises'' |
− | | style="text-align:center"|1: | + | | <code>Half-Life04.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|1:17 |
+ | | '''''[[We Are Not Alone]]''''': gdy Shephard po raz pierwszy pojawia się w Xen. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | 10 |
− | | ''''' | + | | ''The Beginning'' |
− | + | | <code>Half-Life02.mp3</code> | |
− | + | | style="text-align:center"|2:07 | |
+ | | '''''[[Crush Depth]]''''': wchodząc do windy, tuż przed uratowaniem naukowca w teleporcie na początku rozdziału. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | 11 |
− | | ''''' | + | | ''Lost In Thought'' |
− | + | | <code>Half-Life13.mp3</code> | |
− | | | + | | style="text-align:center"|1:22 |
+ | | '''''Crush Depth''''': wchodząc do pomieszczenia z zepsutą maszyną do [[:wikipediapl:Zdjęcie rentgenowskie|zdjęć RTG]], tuż przed pierwszą potyczką [[Adrian Shephard|Shepharda]] z [[Shock Trooper|Shock Trooperem]]. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | 12 |
− | | '' | + | | ''Soothing Antagonist'' |
− | | style="text-align:center"| | + | | <code>Half-Life15.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|1:27 |
+ | | '''''[[Vicarious Reality]]''''': po teleportowaniu się Shock Troopera i [[Pit Drone|Pit Drone'ów]] do obszarów obserwacyjnych Biokopuły 02. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | 13 |
− | | '' | + | | ''Run'' |
− | | style="text-align:center"| | + | | <code>Half-Life14.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|0:54 |
+ | | '''''[[Pit Worm's Nest]]''''': po wydostaniu się z szybu wentylacyjnego na początku rozdziału. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | 14 |
− | | '' | + | | ''Open The Valve'' |
− | | style="text-align:center"| | + | | <code>Half-Life16.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|1:25 |
+ | | '''''[[Foxtrot Uniform]]''''': wchodząc do tuneli zasiedlonych przez [[Voltigore|Voltigore'y]]. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | 15 |
− | | '''' | + | | ''Tunnel'' |
− | | style="text-align:center"| | + | | <code>Suspense02.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|1:26 |
+ | | '''''Foxtrot Uniform''''': zbliżając się do tamy wodnej z [[Gargantua|Gargantuą]]. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | | + | | 16 |
− | | '''' | + | | ''Chamber'' |
− | | style="text-align:center"|1: | + | | <code>Half-Life03.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|1:59 |
+ | | '''''[["The Package"]]''''': po dotarciu do [[Moździerz Black Ops|moździerza]]. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align: | + | | 17 |
− | | ''''' | + | | ''Maze'' |
− | | style="text-align:center"| | + | | <code>Half-Life08.mp3</code> |
− | | | + | | style="text-align:center"|0:59 |
+ | | '''''The Package''''': podczas zjazdu windą na końcu rozdziału. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 18 | ||
+ | | ''Alien Forces'' | ||
+ | | <code>Prospero02.mp3</code> | ||
+ | | style="text-align:center"|2:05 | ||
+ | | '''''[[Worlds Collide]]''''': w trakcie zjazdu windą przed starciem z [[Geneworm]]. | ||
+ | | | ||
+ | |- | ||
+ | | 19 | ||
+ | | ''Planet'' | ||
+ | | <code>Half-Life05.mp3</code> | ||
+ | | style="text-align:center"|1:31 | ||
+ | | Podczas napisów końcowych. | ||
+ | | | ||
|- | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|} | |} | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | * | + | * Istniała możliwość przywrócenia „starej” ścieżki dźwiękowej w wersji Steam – należało podmienić odpowiednie pliki w katalogu gry<ref>{{Cytuj |autor=|url=http://www.filefront.com/4031413/Half-Life-OpFor-MP3-Pack/ |tytul=Half-Life: OpFor MP3 Pack|serwis=Filefront |dostep=2-09-2010}}</ref>. Obecnie, po skonwertowaniu do systemu dystrybucji SteamPipe, gra posiada właściwą ścieżkę dźwiękową i nie trzeba dokonywać podmiany. |
− | *Utwory Maze i Alien Forces pojawiają się tuż przed wczytywaniem, przez co można | + | * Utwory Maze i Alien Forces pojawiają się tuż przed wczytywaniem, przez co można usłyszeć tylko kilka pierwszych sekund. |
{{Przypisy}} | {{Przypisy}} |
Aktualna wersja na dzień 01:04, 18 paź 2019
Half-Life: Opposing Force soundtrack – ścieżka dźwiękowa do Half-Life: Opposing Force skomponowana przez Chrisa Jensena. Jest to muzyka z pogranicza elektroniki i rocka. Zawiera 19 krótkich utworów. Soundtrack został ponownie użyty w Half-Life: Blue Shift, ze zmienionymi nazwami niektórych ścieżek. Pierwotnie w wersji obu dodatków na Steam, muzykę zastąpiono oryginalną ścieżką dźwiękową z Half-Life'a. Błąd ten został naprawiony po przystosowaniu obu dodatków do systemu dystrybucji SteamPipe.
[edytuj] Lista utworów
Nr | Tytuł utworu | Nazwa pliku | Czas trwania (m:ss) | Występowanie | Uwagi |
---|---|---|---|---|---|
1 | Scientific Proof | Half-Life01.mp3
|
0:17 | Incoming: Na początku gry, podczas lotu helikopterem. | |
2 | Orbit | Prospero01.mp3
|
1:11 | Welcome to Black Mesa: po opuszczeniu skrzydła szpitalnego. | |
3 | Name | Half-Life12.mp3
|
1:54 | Welcome to Black Mesa: przy spotkaniu martwego Vortigaunta z wbitym nożem. | |
4 | Listen | Half-Life07.mp3
|
0:17 | Welcome to Black Mesa: gdy wypadnie się z rury do wody. | |
5 | Fright | Half-Life10.mp3
|
1:03 | "We Are Pulling Out": podczas jazdy kolejką. | Jedyny utwór nie wykorzystany w Half-Life: Blue Shift |
6 | Storm | Suspense01.mp3
|
1:38 | "We Are Pulling Out": w trakcie zamykania się bramy hangaru, kiedy pojawia się G-Man. | |
7 | Trample | Suspense03.mp3
|
1:20 | Missing in Action: przy wejściu do spalarni. | |
8 | Bust | Half-Life09.mp3
|
1:49 | Friendly Fire: natrafiając na grupkę Black Ops w okolicy systemu transportowego. | |
9 | Danger Rises | Half-Life04.mp3
|
1:17 | We Are Not Alone: gdy Shephard po raz pierwszy pojawia się w Xen. | |
10 | The Beginning | Half-Life02.mp3
|
2:07 | Crush Depth: wchodząc do windy, tuż przed uratowaniem naukowca w teleporcie na początku rozdziału. | |
11 | Lost In Thought | Half-Life13.mp3
|
1:22 | Crush Depth: wchodząc do pomieszczenia z zepsutą maszyną do zdjęć RTG, tuż przed pierwszą potyczką Shepharda z Shock Trooperem. | |
12 | Soothing Antagonist | Half-Life15.mp3
|
1:27 | Vicarious Reality: po teleportowaniu się Shock Troopera i Pit Drone'ów do obszarów obserwacyjnych Biokopuły 02. | |
13 | Run | Half-Life14.mp3
|
0:54 | Pit Worm's Nest: po wydostaniu się z szybu wentylacyjnego na początku rozdziału. | |
14 | Open The Valve | Half-Life16.mp3
|
1:25 | Foxtrot Uniform: wchodząc do tuneli zasiedlonych przez Voltigore'y. | |
15 | Tunnel | Suspense02.mp3
|
1:26 | Foxtrot Uniform: zbliżając się do tamy wodnej z Gargantuą. | |
16 | Chamber | Half-Life03.mp3
|
1:59 | "The Package": po dotarciu do moździerza. | |
17 | Maze | Half-Life08.mp3
|
0:59 | The Package: podczas zjazdu windą na końcu rozdziału. | |
18 | Alien Forces | Prospero02.mp3
|
2:05 | Worlds Collide: w trakcie zjazdu windą przed starciem z Geneworm. | |
19 | Planet | Half-Life05.mp3
|
1:31 | Podczas napisów końcowych. |
[edytuj] Ciekawostki
- Istniała możliwość przywrócenia „starej” ścieżki dźwiękowej w wersji Steam – należało podmienić odpowiednie pliki w katalogu gry[1]. Obecnie, po skonwertowaniu do systemu dystrybucji SteamPipe, gra posiada właściwą ścieżkę dźwiękową i nie trzeba dokonywać podmiany.
- Utwory Maze i Alien Forces pojawiają się tuż przed wczytywaniem, przez co można usłyszeć tylko kilka pierwszych sekund.
[edytuj] Przypisy
- ↑ Half-Life: OpFor MP3 Pack. Filefront [dostęp 2-09-2010].
Media