Half-Life 2 Trailer
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(hehe) |
m (o jedno powtórzenie za dużo ;P) |
||
Linia 28: | Linia 28: | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | *Na końcu filmu, gdy gracz ginie widać unoszące się w powietrzu ludzkie ciało. Jednak w grze coś takiego nie występuje, gracz nigdy nie widzi swojego ciała. Może być to jednak | + | *Na końcu filmu, gdy gracz ginie widać unoszące się w powietrzu ludzkie ciało. Jednak w grze coś takiego nie występuje, gracz nigdy nie widzi swojego ciała. Może być to jednak inny rebeliant, który ginie równocześnie z graczem. |
{{Media}} | {{Media}} | ||
[[Kategoria:Trailery]] | [[Kategoria:Trailery]] |
Wersja z 20:51, 12 paź 2010
Half-Life 2 Trailer - pokazany po raz pierwszy na targach E3 w 2004 roku. Jeden z wielu materiałów promujących Half-Life 2, przedstawiony jako ostatni. Udostępniony szerszej publiczności 1 listopada 2004 roku w formacie .wmv oraz Bink Video. Dostępny również na platformie Steam. Half-Life 2 Trailer składa się wyłącznie z fragmentów gotowej gry, a nie jak to przeważnie bywa ze specjalnie stworzonych pre-renderowanych scen. Jedynie ostatnia sekwencja z twarzą G-Mana wydaje się lekko zmodyfikowaną wersją jego monologu z początku gry.
Skrypt
Długość: 1:20 (m:s)
- zaczyna się od intra Valve (wersja sprzed 2007 roku), słychać muzykę Hazardus environment,
- Pojawia się napis: Half-Life 2 (w tle fragment utworu Highway 17)
- Rozpoczyna się prezentacja gry, przemieszane fragmenty z różnych etapów (w tle słychać utwór The Innsbruck Experiment, który trwa aż do końca trailera):
- Urywki z początku gry - Dworzec kolejowy:
- skaner podlatuje do gracza i oślepia go, w tle słychać mowę powitalną dr Breena: Witaj, witaj w City 17...
- widok na ludzi w poczekalni na dworcu
- Black Mesa East (Eli Vance wita Gordona - Gordon Freeman, niech no ja na ciebie spojrzę...
- Krótki urywek z początku gry - apartamenty i ulice,
- scena w której, jeden z mieszkańców wyglądający przez okno, bierze Gordona za policjanta: Och, myślałem że jesteś gliną.
- przechodzący ulicą Strider
- Civil Protection wywarzający drzwi mieszkania
- znów krótka scena ze stacji kolejowej,
- Port przeładunkowy (fragment Highway 17) - krótka wymiana ognia z żołnierzami Kombinatu i prezentacja możliwości odrzucenia wrogiego granatu (mapa d2_coast_04)
- Ravenholm - podpalenie zombie za pomocą butli z gazem rzuconej gravity gunem (mapa d1_town_01)
- Water hazard, jazda na poduszkowcu, APC atakujący gracza z mostu, prezentacja karabinu pulsacyjnego na poduszkowcu.
- krótki urywek z przed Overwatch Nexus, rebeliant schowany za pojemnik na śmiecie mówi, żeby Gordon przeładował broń: Przeładuj Freeman!
- znów dworzec, mowa powitalna dr'a Breena: Wybrałeś lub zostałeś wybrany...
- Ponownie fragment sprzed Overwatch Nexus - walka ze Striderami, przybliżenie widoku na Stridera, który zostaje trafiony rakietami z wyrzutni innych rebeliantów.
- ponownie port przeładunkowy, prezentacja rakiety naprowadzanej ręcznie, Gordon celuje do żołnierza stojącego na Dźwigu przeładunkowym.
- Overwatch Nexus - walka ze Striderami, słychać damski głos ostrzegający Gordona: Freeman! Uciekaj stąd!. Zaraz po tym główny bohater ginie od strzału Stridera wiązką energii.
- pojawia się twarz G-mana w czarno-białych barwach na tle pociągu, muzyka przestaje grać, słychać ciągły sygnał oznaczający brak oznak życia.
- Urywki z początku gry - Dworzec kolejowy:
- Logo i tytuł Half-Life'a 2.
Ciekawostki
- Na końcu filmu, gdy gracz ginie widać unoszące się w powietrzu ludzkie ciało. Jednak w grze coś takiego nie występuje, gracz nigdy nie widzi swojego ciała. Może być to jednak inny rebeliant, który ginie równocześnie z graczem.
Media