AUG
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
|||
(Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
− | {{ | + | {{Broń CS |
− | |grafika= | + | | grafika = AUG - CS GO.png |
− | |altname= | + | | altname = Bullpup |
− | |cena=$3500 | + | | cena = $3300 (CS:GO)<br />$3500 (pozostałe) |
− | |kraj=Austria | + | | kraj = Austria |
− | |odrzut=duży | + | | odrzut = duży |
− | |obrazenia=średnie | + | | obrazenia = średnie |
− | |magazynek=30 | + | | magazynek = 30 |
− | |ogien=Automatyczny | + | | ogien = Automatyczny |
− | |amun=<p></p> | + | | amun =<p></p> |
− | *5.56mm NATO | + | * [[File:5.56 caliber.png|35px|5.56mm NATO]] |
− | *7. | + | * [[File:7.62_caliber.png|35px|7.62x51mm]] (CSS) |
− | |szybkosc= | + | | szybkosc = <p></p> |
− | |masa=4.09 kg | + | * 600 strz./min. (CS:GO) |
− | |masapocisk=4 gramy | + | * 666 strz./min. (reszta gier) |
− | |predwylot=2900 stóp/sek. | + | * 429 strz./min. (przybliżenie, CS, CS:CZ, CS:S) |
− | |energia=1570 dżuli | + | | masa = 4.09 kg |
− | |uzycie=[[Antyterroryści]] | + | | masapocisk = 4 gramy |
− | |przeladowanie= | + | | predwylot = 2900 stóp/sek. |
+ | | energia = 1570 dżuli | ||
+ | | uzycie = [[Antyterroryści]] | ||
+ | | przeladowanie = <p></p> | ||
+ | * 3,3 sekundy (CS, CS:CZ) | ||
+ | * 3,8 sekundy (CS:S, CS:GO) | ||
}} | }} | ||
− | + | {{Cytat|Celny i potężny karabin szturmowy AUG z lunetą rekompensuje długi czas przeładowania niskim rozrzutem i wysoką szybkostrzelnością.|Opis z ekwipunku}} | |
− | + | '''AUG''' – jedna z wielu broni występujących we wszystkich grach z serii [[Counter-Strike]]. W częściach poprzedzających [[Counter-Strike: Global Offensive]] występowała pod nazwą '''Bullpup'''. | |
− | 'AUG' | + | |
− | ==Właściwości== | + | AUG jest mocnym karabinem automatycznym, który mogą kupić jedynie [[Antyterroryści]]. Jego odpowiednikiem, który mogą kupić [[Terroryści]], jest [[SG 553]] w ''Global Offensive'' i [[Krieg 552]] w starszych odsłonach serii. Mimo, że nie jest tak popularny jak [[M4A1]], wielu graczy używa go ze względu na funkcję przybliżenia, czyli nieco większą uniwersalność. Jest bardziej popularny niż [[FAMAS]] i można go uznać za drugi najsławniejszy karabin [[Antyterroryści|Antyterrorystów]]. |
− | + | ||
− | + | == Właściwości == | |
− | + | Wartości dla CS, CS:CZ, CS:S | |
− | + | {{Broń CS właściwości | |
− | + | | głowa bez = 127 | |
− | + | | głowa z = 89 | |
− | + | | klatka bez = 31 | |
− | + | | klatka z = 22 | |
− | + | | brzuch bez = 39 | |
− | + | | brzuch z = 27 | |
− | + | | noga bez = 23 | |
− | + | | noga z = 23 | |
− | + | }} | |
− | + | ||
− | + | Wartości obrażeń i statystyki dla CS:GO | |
− | + | {{Broń CS właściwości | |
− | + | | głowa bez = 112 | |
− | + | | głowa z = 100 | |
− | + | | klatka bez = 28 | |
− | < | + | | klatka z = 25 |
− | + | | brzuch bez = 35 | |
− | + | | brzuch z = 31 | |
− | + | | noga bez = 21 | |
− | + | | noga z = 21 | |
− | + | | nagroda = <p></p> | |
− | + | * $300 (tryb turniejowy) | |
− | + | * $150 (tryb uproszczony) | |
− | + | | obrażenia = 28 | |
− | + | | odrzut = 19/26 (73%) | |
− | + | | zasięg = 35 m (bez celownika) | |
− | + | | p pancerza = 90% | |
− | + | | penetracja = 200 | |
− | + | }} | |
− | + | ||
− | + | Steyr AUG to broń średniej wagi. Podczas noszenia tej broni, szybkość ruchu jest równa 221 jedn./sek.(domyślna szybkość to 250). Inaczej sprawa ma się w ''Global Offensive'', gdzie szybkość poruszania się jest równa 220 jedn./sek. (minimalnie mniej niż w częściach poprzednich), ale podczas korzystania z celownika szybkość zostaje zredukowana do 150 jednostek. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą. | |
− | |||
==Zalety i wady== | ==Zalety i wady== | ||
− | {{ | + | {{Zalety i wady |
− | |zalety=*Duża celność | + | |zalety=*Duża celność (ciut lepsza niż w M4A1) |
*Celownik optyczny umożliwiający przybliżenie | *Celownik optyczny umożliwiający przybliżenie | ||
*Duża szybkostrzelność | *Duża szybkostrzelność | ||
− | |wady=*Niska szybkostrzelność podczas używania celownika optycznego | + | |wady=*Niska szybkostrzelność podczas używania celownika optycznego (nie dotyczy wersji PC CS:GO) |
*Ciut mniejsze obrażenia od [[M4A1]] | *Ciut mniejsze obrażenia od [[M4A1]] | ||
*Długi czas przeładowania w porównaniu do innych karabinów automatycznych. | *Długi czas przeładowania w porównaniu do innych karabinów automatycznych. | ||
− | * | + | *Wysoka cena |
}} | }} | ||
− | ==Taktyki== | + | == Taktyki == |
− | *Idealna broń dla zadań defensywnych typu obrona. | + | {{Porady}} |
− | *Używaj lunety wbudowanej w broń. Mimo że zmniejsza to szybkostrzelność pozwala ci częściej trafiać w głowy. | + | * Idealna broń dla zadań defensywnych typu obrona. |
− | * | + | * Używaj lunety wbudowanej w broń. Mimo że zmniejsza to szybkostrzelność pozwala ci częściej trafiać w głowy. |
− | + | ** W ''Global Offensive'' korzystanie z celownika już nie zmiejsza szybkostrzelności, więc możesz go śmiało używać nawet do walk na małe dystanse. Miej tylko na uwadze nieco zmniejszony obszar widzenia poprzez zasłaniający go celownik. | |
− | * | + | * Odrzut broni dość szybko się ustatecznia. Na średnim dystansie strzelaj krótkimi seriami, najlepiej dwustrzałowymi. |
− | + | * W ''Global Offensive'' AUG nie jest tak silny jak pozostałe karabiny automatyczne, ale dobra penetracja pancerza sprawia, że nawet przeciwnik wyposażony w kamizelkę z hełmem nie będzie miał szans na przeżycie po postrzale w głowę. | |
− | + | * AUG w ''Source'' i ''Global Offensive'' bardzo długo się przeładowuje, dlatego najlepiej jest to robić w ukryciu. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | *W | + | |
− | + | ||
− | * | + | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | ==Galeria== | + | == Antytaktyki == |
− | ===Counter-Strike 1.6=== | + | * Unikaj bliskich kontaktów z użytkownikami tej broni. |
+ | * Jeśli używasz automatów, wybierz broń z większą szybkostrzelnością. | ||
+ | * Użyj broni posiadającej dużą moc obalającą. | ||
+ | * Kiedy wróg celuje z lunety, możesz go podejść od tyłu i zabić dźgnięciem [[noż]]a lub zabić salwą ze strzelby. | ||
+ | |||
+ | == Osiągnięcia == | ||
+ | === Counter-Strike: Source === | ||
+ | {{Osiągnięcie CSS|bullpupexpert.jpg|Ekspert Bullpup|Zabij 500 wrogów z '''Bullpup'''}} | ||
+ | |||
+ | === Counter-Strike: Global Offensive === | ||
+ | {{Osiągnięcie CSS|AUG Expert csgo.png|Ekspert AUG|Zabij 250 przeciwników przy użyciu '''AUG'''}} | ||
+ | |||
+ | == Ciekawostki == | ||
+ | * W plikach nazwa tej broni to ''aug'', co ostatecznie przekonuje nas że jest to broń Steyra. | ||
+ | * Celownik 1,5x używany w AUG-ach o oznaczeniu A1 jest również znany pod nazwą ''luneta Swarovski''. | ||
+ | * Początkowo rolę AUG-a odgrywał [[M4A1]] z zamontowanym tłumikiem i celownikiem optycznym typu ACOG. | ||
+ | * We wszystkich wydaniach oficjalnych poprzedzających ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' broń ta jest określana jako Bullpup. Bullpup to określenie układu konstrukcyjnego bez kolby właściwej, w której komora, jak i gniazdo magazynka znajdują się za mechanizmem spustowym. Biorąc pod uwagę tą kwestię, to [[P90]] i [[FAMAS]] również są brońmi skonstuowanymi w tym układzie. | ||
+ | * W ''[[Counter-Strike: Source]]'' rękojeść przeładowania nie jest zamontowana w broni, tylko po prostu sobie wisi w powietrzu. | ||
+ | ** Dodatkowo magazynek podczas animacji przeładowania podczas wkładania w gniazdo przez ułamek sekundy wisi w powietrzu, zanim zostanie dopchnięty głębiej w gniazdo. | ||
+ | * W ''Counter-Strike: Source'' HUD pokazuje, że broń używa amunicji 7.62x51mm; tak naprawdę jest to 5.56x45mm. | ||
+ | * W ''Global Offensive'' Steyr Aug A1 został zastąpiony przez nowszy model oznaczony jako A3, jednak jest to zmiana czysto kosmetyczna. | ||
+ | ** Model magazynka AUG'a w tej grze został oparty na modelu mieszczącym 42 naboje, jednak mieści on ich jedynie 30. | ||
+ | * Przed aktualizacją z 26 czerwca 2013 szybkostrzelność podczas korzystania z celownika była równa 360 strz./min. Po tej aktualizacji zmieniono tą wartość na 429 strz./min. | ||
+ | * Aktualizacja z 12 lutego 2014 roku zmieniła wygląd przybliżania broni oraz dźwięk strzału. Nowy wygląd przypomina teraz funkcję korzystania z przyrządów celowniczych, obecną w większości współczesnych strzelanek pierwszoosobowych. | ||
+ | * W starszych wersjach gry ''Counter-Strike: Global Offensive'', przed aktualizacją z 18 czerwca 2019 roku, AUG miał szybkostrzelność w trybie bez celownika równą 666 strz./min. - taką samą, jak w starszych grach. | ||
+ | |||
+ | == Galeria == | ||
+ | === Counter-Strike 1.6 === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Plik:AUG - CS.png|Model trzecioosobowy Bullpupa | |
− | + | Plik:AUG - CS - w ręce.png|Bullpup w rękach gracza | |
− | + | Plik:AUG - CS - HUD.png|Ikonka HUD | |
+ | Plik:AUG - CS - menu zakupów.png|Grafika z menu zakupów | ||
+ | Plik:AUG - CS - ikona zabójstwa.png|Ikonka zabójstwa | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Condition Zero=== | + | |
+ | === Counter-Strike: Condition Zero === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Plik:AUG - CS CZ.png|Model trzecioosobowy Bullpupa | |
− | + | Plik:AUG - CS CZ - w ręce.png|Bullpup w rękach gracza | |
− | + | Plik:AUG - CS CZ - menu zakupów.png|Grafika z menu zakupów | |
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Condition Zero: Deleted Scenes=== | + | |
+ | === Condition Zero: Deleted Scenes === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Plik:AUG - CS CZ DS.png|Model trzecioosobowy Bullpupa | |
− | + | Plik:AUG - CS CZ DS - w ręce.png|Bullpup trzymany przez gracza | |
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Counter-Strike: Source=== | + | |
+ | === Counter-Strike: Source === | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Plik:AUG - CSS.png|Model trzecioosobowy Bullpupa | ||
+ | Plik:AUG - CSS - w ręce.png|Bullpup w rękach gracza | ||
+ | Plik:AUG - CSS - HUD.png|Ikonka HUD | ||
+ | Plik:AUG - CSS - ikona zabójstwa.png|Ikonka zabójstwa | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | === Counter-Strike: Global Offensive === | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Plik:AUG ikonka HUD.png|Ikonka HUD | ||
+ | Plik:AUG ikonka zabojstwa.png|Ikonka zabójstwa | ||
+ | Plik:AUG model.png|Model trzecioosobowy AUGa | ||
+ | Plik:AUG magazynek.png|Model magazynka upuszczanego na ziemię podczas przeładowania | ||
+ | Plik:AUG w rece.png|AUG w rękach gracza | ||
+ | Plik:AUG przyblizenie.png|Przybliżenie (wersja po aktualizacji z 12 lutego 2014) | ||
+ | Plik:AUG ladowanie.png|Ładowanie świeżego magazynka | ||
+ | Plik:AUG klatka.png|Klatka animacji wyciągnięcia | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | ==== Skórki ==== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Plik:AUG Akceptacja Akihabary.png|{{Opis skórki |tajny |Akceptacja Akihabary |Akihabara Accept}} | |
− | + | Plik:AUG Anodyzowany granatowy.png|{{Opis skórki |wojskowa |Anodyzowany granatowy |Anodized Navy}} | |
− | + | Plik:AUG Arystokrata.png|{{Opis skórki |zakazany |Arystokrata |Aristocrat}} * | |
+ | Plik:AUG Bursztynowy cien.png|{{Opis skórki |wojskowa |Bursztynowy cień |Amber Slipstream}} * | ||
+ | Plik:AUG Burza.png|{{Opis skórki |konsumencka |Burza |Storm}} | ||
+ | Plik:AUG Dedal.png|{{Opis skórki |konsumencka |Dedal |Daedalus}} | ||
+ | Plik:AUG Dostep swobodny.png|{{Opis skórki |zakazany |Dostęp swobodny |Random Access}} | ||
+ | Plik:AUG Hot rod.png|{{Opis skórki |wojskowa |Hot rod |Hot Rod}} | ||
+ | Plik:AUG Kameleon.png|{{Opis skórki |tajny |Kameleon |Chameleon}} * | ||
+ | Plik:AUG Klucz ptakow.png|{{Opis skórki |poufny |Klucz ptaków |Fleet Flock}} * | ||
+ | Plik:AUG Kolonia.png|{{Opis skórki |konsumencka |Kolonia |Colony}} | ||
+ | Plik:AUG Kontrahent.png|{{Opis skórki |konsumencka |Kontrahent |Contractor}} | ||
+ | Plik:AUG Miedzioglowiec.png|{{Opis skórki |wojskowa |Miedziogłowiec |Copperhead}} | ||
+ | Plik:AUG Moment sily.png|{{Opis skórki |zakazany |Moment siły |Torque}} * | ||
+ | Plik:AUG Ped.png|{{Opis skórki |poufny |Pęd |Momentum}} * | ||
+ | Plik:AUG Rykoszet.png|{{Opis skórki |wojskowa |Rykoszet |Ricochet}} * | ||
+ | Plik:AUG Ryzyko napromieniowania.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Ryzyko napromieniowania |Radiation Hazard}} | ||
+ | Plik:AUG Skazany.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Skazany |Condemned}} | ||
+ | Plik:AUG Skrzydla.png|{{Opis skórki |wojskowa |Skrzydła |Wings}} * | ||
+ | Plik:AUG Syd Mead.png|{{Opis skórki |poufny |Syd Mead |Syd Mead}} * | ||
+ | Plik:AUG Triqua.png|{{Opis skórki |wojskowa |Triqua |Triqua}} * | ||
+ | Plik:AUG Tygrys bengalski.png|{{Opis skórki |poufny |Tygrys bengalski |Bengal Tiger}} * | ||
+ | Plik:AUG Zamiatacz.png|{{Opis skórki |konsumencka |Zamiatacz |Sweeper}} | ||
</gallery> | </gallery> | ||
+ | ''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].'' | ||
− | {{CS}} | + | {{CS bronie}} |
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] |
Aktualna wersja na dzień 10:35, 23 cze 2019
AUG | |
Inna nazwa | Bullpup |
Cena | $3300 (CS:GO) $3500 (pozostałe) |
Pochodzenie | Austria |
Używane przez | Antyterroryści |
Właściwości | |
Odrzut | duży |
Obrażenia | średnie |
Magazynek | 30 |
Tryby ognia | Automatyczny |
Amunicja | |
Szybko- strzelność |
|
Masa broni załadowanej |
4.09 kg |
Masa pocisku | 4 gramy |
Prędkość wylotowa | 2900 stóp/sek. |
Energia | 1570 dżuli |
Czas przeładowania |
|
Celny i potężny karabin szturmowy AUG z lunetą rekompensuje długi czas przeładowania niskim rozrzutem i wysoką szybkostrzelnością.
Opis z ekwipunku
AUG – jedna z wielu broni występujących we wszystkich grach z serii Counter-Strike. W częściach poprzedzających Counter-Strike: Global Offensive występowała pod nazwą Bullpup.
AUG jest mocnym karabinem automatycznym, który mogą kupić jedynie Antyterroryści. Jego odpowiednikiem, który mogą kupić Terroryści, jest SG 553 w Global Offensive i Krieg 552 w starszych odsłonach serii. Mimo, że nie jest tak popularny jak M4A1, wielu graczy używa go ze względu na funkcję przybliżenia, czyli nieco większą uniwersalność. Jest bardziej popularny niż FAMAS i można go uznać za drugi najsławniejszy karabin Antyterrorystów.
Spis treści |
[edytuj] Właściwości
Wartości dla CS, CS:CZ, CS:S
|
Wartości obrażeń i statystyki dla CS:GO
|
|
Steyr AUG to broń średniej wagi. Podczas noszenia tej broni, szybkość ruchu jest równa 221 jedn./sek.(domyślna szybkość to 250). Inaczej sprawa ma się w Global Offensive, gdzie szybkość poruszania się jest równa 220 jedn./sek. (minimalnie mniej niż w częściach poprzednich), ale podczas korzystania z celownika szybkość zostaje zredukowana do 150 jednostek. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
[edytuj] Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
|
[edytuj] Taktyki
- Idealna broń dla zadań defensywnych typu obrona.
- Używaj lunety wbudowanej w broń. Mimo że zmniejsza to szybkostrzelność pozwala ci częściej trafiać w głowy.
- W Global Offensive korzystanie z celownika już nie zmiejsza szybkostrzelności, więc możesz go śmiało używać nawet do walk na małe dystanse. Miej tylko na uwadze nieco zmniejszony obszar widzenia poprzez zasłaniający go celownik.
- Odrzut broni dość szybko się ustatecznia. Na średnim dystansie strzelaj krótkimi seriami, najlepiej dwustrzałowymi.
- W Global Offensive AUG nie jest tak silny jak pozostałe karabiny automatyczne, ale dobra penetracja pancerza sprawia, że nawet przeciwnik wyposażony w kamizelkę z hełmem nie będzie miał szans na przeżycie po postrzale w głowę.
- AUG w Source i Global Offensive bardzo długo się przeładowuje, dlatego najlepiej jest to robić w ukryciu.
[edytuj] Antytaktyki
- Unikaj bliskich kontaktów z użytkownikami tej broni.
- Jeśli używasz automatów, wybierz broń z większą szybkostrzelnością.
- Użyj broni posiadającej dużą moc obalającą.
- Kiedy wróg celuje z lunety, możesz go podejść od tyłu i zabić dźgnięciem noża lub zabić salwą ze strzelby.
[edytuj] Osiągnięcia
[edytuj] Counter-Strike: Source
Ekspert Bullpup Zabij 500 wrogów z Bullpup |
[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive
Ekspert AUG Zabij 250 przeciwników przy użyciu AUG |
[edytuj] Ciekawostki
- W plikach nazwa tej broni to aug, co ostatecznie przekonuje nas że jest to broń Steyra.
- Celownik 1,5x używany w AUG-ach o oznaczeniu A1 jest również znany pod nazwą luneta Swarovski.
- Początkowo rolę AUG-a odgrywał M4A1 z zamontowanym tłumikiem i celownikiem optycznym typu ACOG.
- We wszystkich wydaniach oficjalnych poprzedzających Counter-Strike: Global Offensive broń ta jest określana jako Bullpup. Bullpup to określenie układu konstrukcyjnego bez kolby właściwej, w której komora, jak i gniazdo magazynka znajdują się za mechanizmem spustowym. Biorąc pod uwagę tą kwestię, to P90 i FAMAS również są brońmi skonstuowanymi w tym układzie.
- W Counter-Strike: Source rękojeść przeładowania nie jest zamontowana w broni, tylko po prostu sobie wisi w powietrzu.
- Dodatkowo magazynek podczas animacji przeładowania podczas wkładania w gniazdo przez ułamek sekundy wisi w powietrzu, zanim zostanie dopchnięty głębiej w gniazdo.
- W Counter-Strike: Source HUD pokazuje, że broń używa amunicji 7.62x51mm; tak naprawdę jest to 5.56x45mm.
- W Global Offensive Steyr Aug A1 został zastąpiony przez nowszy model oznaczony jako A3, jednak jest to zmiana czysto kosmetyczna.
- Model magazynka AUG'a w tej grze został oparty na modelu mieszczącym 42 naboje, jednak mieści on ich jedynie 30.
- Przed aktualizacją z 26 czerwca 2013 szybkostrzelność podczas korzystania z celownika była równa 360 strz./min. Po tej aktualizacji zmieniono tą wartość na 429 strz./min.
- Aktualizacja z 12 lutego 2014 roku zmieniła wygląd przybliżania broni oraz dźwięk strzału. Nowy wygląd przypomina teraz funkcję korzystania z przyrządów celowniczych, obecną w większości współczesnych strzelanek pierwszoosobowych.
- W starszych wersjach gry Counter-Strike: Global Offensive, przed aktualizacją z 18 czerwca 2019 roku, AUG miał szybkostrzelność w trybie bez celownika równą 666 strz./min. - taką samą, jak w starszych grach.
[edytuj] Galeria
[edytuj] Counter-Strike 1.6
- Błąd przy generowaniu miniatury Chyba brakuje pliku /srv/http/borealis.net.pl/html/images/b/b4/AUG_-_CS_-_w_ręce.png
Bullpup w rękach gracza
- Błąd przy generowaniu miniatury Chyba brakuje pliku /srv/http/borealis.net.pl/html/images/e/e3/AUG_-_CS_-_menu_zakupów.png
Grafika z menu zakupów
[edytuj] Counter-Strike: Condition Zero
- Błąd przy generowaniu miniatury Chyba brakuje pliku /srv/http/borealis.net.pl/html/images/9/95/AUG_-_CS_CZ_-_w_ręce.png
Bullpup w rękach gracza
[edytuj] Condition Zero: Deleted Scenes
- Błąd przy generowaniu miniatury Chyba brakuje pliku /srv/http/borealis.net.pl/html/images/2/25/AUG_-_CS_CZ_DS_-_w_ręce.png
Bullpup trzymany przez gracza
[edytuj] Counter-Strike: Source
- Błąd przy generowaniu miniatury Chyba brakuje pliku /srv/http/borealis.net.pl/html/images/0/0a/AUG_-_CSS_-_w_ręce.png
Bullpup w rękach gracza
- Błąd przy generowaniu miniatury Chyba brakuje pliku /srv/http/borealis.net.pl/html/images/d/d1/AUG_-_CSS_-_ikona_zabójstwa.png
Ikonka zabójstwa
[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive
[edytuj] Skórki
* - dostępny również z licznikiem StatTrak™.