Schmidt Machine Pistol
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
m (Bot zamienia stare (brzydkie) nazwy szablonów na nowe.) |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
− | {{ | + | {{Broń CS |
|grafika=Tmphud_cz.png | |grafika=Tmphud_cz.png | ||
|altname=TMP | |altname=TMP | ||
Linia 62: | Linia 62: | ||
==Zalety i wady== | ==Zalety i wady== | ||
− | {{ | + | {{Zalety i wady |
|zalety=* Niska cena | |zalety=* Niska cena | ||
* Zintegrowany tłumik | * Zintegrowany tłumik |
Aktualna wersja na dzień 09:33, 17 maj 2015
Schmidt Machine Pistol | |
Inna nazwa | TMP |
Cena | $1250 |
Pochodzenie | Austria |
Używane przez | Antyterroryści |
Właściwości | |
Magazynek | 30 |
Tryby ognia | automatyczny |
Amunicja | 9mm |
Szybko- strzelność |
857 strz./min. |
Masa broni załadowanej |
1.3 kg |
Masa pocisku | 8 gramów |
Prędkość wylotowa | 1280 stóp/sek. |
Energia | 606 dżuli |
Czas przeładowania | 2 sekundy |
Schmidt Machine Pistol, często określany jako TMP lub Steyr TMP - pistolet maszynowy występujący w większości gier z serii Counter-Strike. W Counter-Strike: Global Offensive został zastąpiony przez nieco unowocześnionego MP9.
Spis treści |
[edytuj] Ogólnie
TMP to dość słaby pistolet maszynowy udostępniony wyłącznie Antyterrorystom. Wielu graczy nie używa tej broni z powodu kiepskich obrażeń i celności. Z tych powodów TMP nie jest popularny, zwykle jest zastępowany przez MP5 lub P90. Jednak jeśli jest we właściwych rękach, to potrafi zawstydzić nie jeden karabin automatyczny i pistolet maszynowy.
[edytuj] Właściwości
Część ciała | Podst. tryb ognia | |
---|---|---|
Bez pancerza | Z pancerzem | |
Głowa | 102 | 51 |
Klatka pier., ramię | 25 | 12 |
Brzuch | 32 | 16 |
Noga | 19 | 19 |
|
Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jedn./sek.). Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
[edytuj] Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
|
[edytuj] Taktyki
- Jest to dobra, cicha broń dzięki integralnemu tłumikowi. Jest bardziej przydatny na krępych mapach typu Office lub Nuke, niż na mapach takich jak Dust2.
- Gdy zobaczysz przeciwnika, próbuj celować nisko, szczególnie w stopy lub nogi. Dzięki temu strzał w głowę będzie łatwiejszy.
- Jeśli w pobliżu jest osłona, przeładowanie jest lepszą opcją niż zmiana broni.
- Pamiętaj, ta broń jest bardzo słaba. Walka frontowa nie jest najlepszym rozwiązaniem.
- Na otwartych przestrzeniach lepszym wyjściem jest wyciągnięcie pistoletu.
- Pamiętaj o częstym przeładowywaniu.
- Broń jest najskuteczniejsza na małych odległościach, szczególnie w tunelach wentylacyjnych.
- Podnoś MP5 lub Glock'a 18 by dodać trochę amunicji, ponieważ TMP ma spory apetyt na naboje.
[edytuj] Antytaktyki
- Używaj broni dużego zasięgu.
- Większość pistoletów maszynowych jest skuteczna na użytkownikach TMP.
- Bronie dużego kalibru typu Desert Eagle i AK-47 dają nieźle popalić użytkownikom TMP.
- Karabiny automatyczne lub XM1014 są użyteczne na małym dystansie.
[edytuj] Osiągnięcia
Obrazek | Nazwa | Opis |
---|---|---|
Schmidt Machine Pistol Expert | Zabij 500 przeciwników używając Schmidt Machine Pistol |
[edytuj] Ciekawostki
- Tłumika zamontowanego do TMP nie da się odkręcić. Jednak ikonki HUD ukazują TMP bez tłumika. Ten zabieg został wykonany zapewne w celu zredukowania rozmiaru ikony.
- Pliki gry określają tą broń jako tmp.
- TMP w Condition Zero i Deleted Scenes posiada szynę Picatinny, nieobecną w modelach w Counter-Strike i Counter-Strike: Source.
- Mimo bycia bronią dostępną u Antyterrorystów, TMP jest często używany przez Terrorystów w Deleted Scenes. W tej samej grze ta broń zostaje oddana do użytku tylko w misji Miami Heat.
- W Counter-Strike: Source, jest jedyną bronią mającą animację bezczynności oprócz noża.
- Jeśli wyposaży się w zarówno 9x19mm Sidearm lub .40 Dual Elites i TMP, będą posiadać tyle samo amunicji rezerwowej, gdyż używają tego samego naboju.