UMP-45
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (→Zalety) |
(→Ciekawostki) |
||
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 6 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
− | {{ | + | {{Broń CS |
− | |grafika= | + | | grafika = UMP-45 Standardowy.png |
− | |altname=K&M | + | | altname = K&M UMP45 <br /> KM UMP45 |
− | |cena=$1700 | + | | cena = $1700 (większość gier) <br /> $1200 (CS:GO) <br /> $1500 (CS:GO na konsole) |
− | |kraj=Niemcy | + | | kraj = Niemcy |
− | |odrzut=mały | + | | odrzut = mały |
− | |obrazenia=średnie | + | | obrazenia = średnie |
− | |magazynek=25 | + | | magazynek = 25 naboi |
− | |ogien=Automatyczny | + | | ogien = Automatyczny |
− | |amun=.45 ACP (11.43×23mm) | + | | amun = [[Plik:45 ACP Source.png|35px|.45 ACP (11.43×23mm)|link=]] |
− | |szybkosc=600 strz./min. | + | | szybkosc = 571 strz./min. <br /> 600 strz./min. <ref name="szybkostrzelnosc">według danych z menu zakupów w większości gier serii</ref> <br /> 666 strz./min. (CS:GO) |
− | |masa=2 | + | | masa = 2,27 kg |
− | |masapocisk=15 | + | | masapocisk = 15,2 gramów |
− | |predwylot=1005 stóp/sek. | + | | predwylot = 1005 stóp/sek. |
− | |energia=625 dżuli | + | | energia = 625 dżuli |
|uzycie=<p></p> | |uzycie=<p></p> | ||
− | *[[Antyterroryści]] | + | * [[Antyterroryści]] |
− | *[[Terroryści]] | + | * [[Terroryści]] |
− | |przeladowanie=3 | + | | przeladowanie = 3,5 sekundy |
}} | }} | ||
− | + | {{Cytat|Niezrozumiałe drugie dziecko w rodzinie pistoletów maszynowych - mały magazynek UMP45 to jedyna wada tej wszechstronnej broni do starć na krótkim zasięgu.|Opis z ekwipunku}} | |
− | + | '''UMP-45''', znany we wcześniejszych grach jako '''K&M UMP45''' – pistolet maszynowy występujący w grach z serii [[Counter-Strike]]. | |
− | + | ||
− | == | + | == Opis ogólny == |
− | + | UMP-45 jest dość silną bronią dostępną dla obu drużyn. W grach poprzedzających ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' był bardzo rzadko używaną bronią wśród graczy, a w wydaniu pod tytułem ''Global Offensive'', dzięki ulepszonym statystykom i niższej cenie, jest chętniej wybierany. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | Jako pistolet maszynowy UMP jest w miarę lekki, choć nieco cięższy niż inni przedstawiciele tej klasy, podobnie jak [[P90]]. Jego współczynnik penetracji pancerza jest duży w ''Global Offensive'', zaś w starszych tytułach jest niski. Inną wadą UMP jest jego szybkostrzelność, która jest najniższa wśród dostępnych pistoletów maszynowych oraz dość mała pojemność magazynka, która podobnie do szybkostrzelności, również jest najniższa w klasie. Dodatkowo jest to jeden z najdroższych pistoletów maszynowych w grze (wyłączając CS:GO) - kosztuje aż 1700 dolarów. | |
+ | |||
+ | Zdecydowanie mocną stroną UMP-45 są obrażenia, szczególnie w ''Global Offensive'', gdzie obrażenia są niemalże równe karabinom automatycznym, jednak obrażenia te dość szybko spadają z coraz to większą odległością (25% na każde 500 jednostek długości). | ||
+ | |||
+ | == Właściwości == | ||
+ | Wartości dla CS, CS:CZ i CS:S | ||
+ | {{Broń CS właściwości | ||
+ | | głowa bez = 117 | ||
+ | | głowa z = 59 | ||
+ | | klatka bez = 29 | ||
+ | | klatka z = 14 | ||
+ | | brzuch bez = 37 | ||
+ | | brzuch z = 18 | ||
+ | | noga bez = 21 | ||
+ | | noga z = 21 | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | Wartości i statystyki dla CS:GO | ||
+ | {{Broń CS właściwości | ||
+ | | głowa bez = 140 | ||
+ | | głowa z = 90 | ||
+ | | klatka bez = 35 | ||
+ | | klatka z = 22 | ||
+ | | brzuch bez = 43 | ||
+ | | brzuch z = 28 | ||
+ | | noga bez = 25 | ||
+ | | noga z = 25 | ||
+ | | nagroda = $600 (tryb turniejowy)<br />$300 (tryb uproszczony) | ||
+ | | obrażenia = 35 | ||
+ | | odrzut = 20/26 (76%) | ||
+ | | zasięg = 11 m | ||
+ | | p pancerza = 65% | ||
+ | | penetracja = 100 | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | Tak tak to zostało wspomniane wcześniej, UMP-45 to lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jednostek na sekundę), choć w ''Global Offensive'' wartość ta spadła do 230 jedn./sek. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą. | ||
==Zalety i wady== | ==Zalety i wady== | ||
− | + | {{Zalety i wady | |
− | * Bardzo precyzyjny i celny, nawet podczas ruchu | + | |zalety=* Bardzo precyzyjny i celny, nawet podczas ruchu |
* Mały odrzut i rozrzut na małych odległościach | * Mały odrzut i rozrzut na małych odległościach | ||
* Mała waga | * Mała waga | ||
− | + | * Niska cena (CS:GO) | |
− | + | * Duża moc obalająca jak na pistolet maszynowy (CS:GO) | |
− | * | + | * Dobre właściwości penetracyjne (CS:GO) |
− | * | + | |wady=* Niska szybkostrzelność |
− | * | + | * Dość ciężki (CS:GO) |
− | * Niska szybkostrzelność | + | * Duży spadek obrażeń wraz z większym dystansem (CS:GO) |
− | * | + | |
* Długi czas przeładowania | * Długi czas przeładowania | ||
* Najmniejsza pojemność magazynka ze wszystkich pistoletów maszynowych | * Najmniejsza pojemność magazynka ze wszystkich pistoletów maszynowych | ||
− | * Cena w stosunku do oferowanych możliwości | + | * Niska penetracja pancerza (nie dotyczy CS:GO) |
+ | * Pierwszy pocisk często jest niecelny (jest to celowy zabieg twórców gry, nie dotyczy CS:GO) | ||
+ | * Cena w stosunku do oferowanych możliwości (nie dotyczy CS:GO) | ||
+ | }} | ||
− | ==Taktyka== | + | == Taktyka == |
+ | {{Porady}} | ||
* Strzelaj ogniem ciągłym, jeśli walczysz na małych dystansach. | * Strzelaj ogniem ciągłym, jeśli walczysz na małych dystansach. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
* Walcząc w zwarciu staraj się okrążać przeciwnika. Przechyli to szalę wygranej na twoją stronę. | * Walcząc w zwarciu staraj się okrążać przeciwnika. Przechyli to szalę wygranej na twoją stronę. | ||
− | * | + | * Choć skuteczny w walce na większy dystans przy strzelaniu kontrolowaną serią, UMP-45 nie jest skuteczny przeciwko snajperom. Jednak ta taktyka jest znacznie bardziej użyteczna w ''Global Offensive'', gdzie bazowe obrażenia i penetracja pancerza są najwyższe w kategorii pistoletów maszynowych. |
+ | * W ''Global Offensive'' UMP-45, właściwie użyty, na małym i średnim dystansie może rywalizować nawet z karabinami. Obrażenia zadawane wrogom bez pancerza z tego pistoletu maszynowego są większe od [[FAMAS]]a i [[Galil AR|Galila AR]]. | ||
+ | * W starszych grach odrzut UMP-45 nie zmienia się podczas ruchu - wykorzystaj to do okrążenia przeciwnika i unikania potencjalnych obrażeń. | ||
+ | * Zawsze się chowaj, kiedy snajper cię zauważy, użyj granatów oślepiających, wykorzystaj swoją szybkość. | ||
+ | * UMP-45 ma dość mały magazynek, więc pamiętaj co jakiś czas o przeładowaniu. | ||
+ | * W ''Global Offensive'' szybkostrzelność i obrażenia UMP-45 zostały zwiększone, choć ogólna celność jest nieco słabsza, tym samym rozrzut jest większy. Mimo to we właściwych rękach, w połączeniu z przystępną ceną oraz dużą nagrodą za zabójstwo jego zakup może się szybko zwrócić. | ||
− | == | + | == Kontrtaktyki == |
* Używaj broni dużego zasięgu, szczególnie karabinów przeciwko użytkownikom tej broni. | * Używaj broni dużego zasięgu, szczególnie karabinów przeciwko użytkownikom tej broni. | ||
* Ogłuszaj ich i trzymaj się od nich z daleka. | * Ogłuszaj ich i trzymaj się od nich z daleka. | ||
− | * | + | * UMP-45 ma najniższą szybkostrzelność ze wszystkich pistoletów maszynowych, tak więc każdy inny PM w walce w zwarciu może być skuteczniejszy. |
− | ==Galeria== | + | == Osiągnięcia == |
− | ===Counter-Strike 1.0=== | + | === Counter-Strike: Source === |
+ | {{Osiągnięcie CSS|kmump45expert.jpg|Ekspert KM UMP45|Zabij 1000 wrogów z '''KM UMP45'''}} | ||
+ | |||
+ | === Counter-Strike: Global Offensive === | ||
+ | {{Osiągnięcie CSS|UMP-45 Expert csgo.png|Ekspert UMP-45|Zabij 250 przeciwników przy użyciu '''UMP-45'''}} | ||
+ | |||
+ | == Ciekawostki == | ||
+ | * Pliki gry określają tą broń jako ''ump45''. | ||
+ | * W większości gier przełącznik rodzaju ognia jest na pozycji ''Zabezpieczony'' lub ognia pojedynczego, więc broń nie powinna strzelać ogniem ciągłym. | ||
+ | ** W ''Global Offensive'' sprawa jest ciekawsza, gdyż przełącznik po lewej stronie UMP jest ustawiony za pozycją ognia ciągłego, co jest niemożliwe w prawdziwym życiu. Natomiast przełącznik po prawej stronie (widoczny podczas badania broni klawiszem {{Klawisz|F}}) jest w pozycji ''Zabezpieczony''. | ||
+ | * UMP-45 w każdej grze występuje z przednim chwytem pionowym zamontowanym na dolnej szynie łoża. | ||
+ | * Tekstura magazynka w ''Counter-Strike 1.6'' zawiera naboje widoczne poprzez specjalne wycięcie. Sam magazynek zawsze będzie pokazywać, że posiada te naboje bez względu na to ile pocisków jest naprawdę w magazynku. | ||
+ | ** W ''Global Offensive'' również występuje taki sam typ magazynka, ale sama broń jest trzymana pod ostrzejszym kątem, więc nie można tego zobaczyć w standardowej animacji bezczynności. Dodatkowo animacja przeładowania pokazuje, że świeży magazynek ładowany do broni, mimo obecności naboi w wycięciu, nie zawiera naboi przy szczękach. | ||
+ | * Jeśli wyposaży się w zarówno UMP .45 i [[USP|KM .45 Tactical]], będą posiadać tyle samo amunicji rezerwowej, gdyż używają tego samego naboju. | ||
+ | * Skórki ''Szablozębny'' oraz ''Stos czaszek'' w wydaniu chińskim ''Global Offensive'' zostały zmienione, by zaspokoić wymagania miejscowych cenzorów. | ||
+ | |||
+ | == Galeria == | ||
+ | === Counter-Strike 1.0 === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:ump4510hud.png|Ikonka HUD | Grafika:ump4510hud.png|Ikonka HUD | ||
Grafika:ump4510iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni | Grafika:ump4510iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni | ||
+ | Grafika:Ump45 killicon.png|Ikonka zabójstwa | ||
Grafika:Wump4510.png|Model HK UMP .45 | Grafika:Wump4510.png|Model HK UMP .45 | ||
Grafika:ump4510.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | Grafika:ump4510.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Counter-Strike 1.6=== | + | |
+ | === Counter-Strike 1.6 === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:ump4516iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni | Grafika:ump4516iconbuy.png|Ikonka z menu kupowania broni | ||
Linia 108: | Linia 132: | ||
Grafika:ump4516.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | Grafika:ump4516.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Condition Zero=== | + | |
+ | === Counter-Strike: Condition Zero === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:ump45iconbuycz.png|Ikonka z menu kupowania broni | Grafika:ump45iconbuycz.png|Ikonka z menu kupowania broni | ||
− | Grafika:Wump45czmulti.png|Model HK UMP .45 | + | Grafika:Wump45czmulti.png|Model HK UMP .45 |
Grafika:ump45cz.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | Grafika:ump45cz.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Condition Zero: Deleted Scenes=== | + | |
+ | === Condition Zero: Deleted Scenes === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:ump45dshud.png|Ikonka HUD | Grafika:ump45dshud.png|Ikonka HUD | ||
Linia 122: | Linia 148: | ||
Grafika:W45acpbig.png|Duże pudełko z amunicją | Grafika:W45acpbig.png|Duże pudełko z amunicją | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Counter-Strike: Source=== | + | |
+ | === Counter-Strike: Source === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:ump45sourcehud.png|Ikonka HUD | Grafika:ump45sourcehud.png|Ikonka HUD | ||
+ | Grafika:Ump45 killicon source.png|Ikonka zabójstwa | ||
Grafika:wsourceump45.png|Model HK UMP .45 | Grafika:wsourceump45.png|Model HK UMP .45 | ||
Grafika:ump45source.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | Grafika:ump45source.png|HK UMP .45 trzymany przez gracza | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | {{CS}} | + | === Counter-Strike:Global Offensive === |
+ | <gallery> | ||
+ | Plik:UMP-45 ikonka HUD.png|Ikonka HUD | ||
+ | Plik:UMP-45 ikonka zabojstwa.png|Ikonka zabójstwa | ||
+ | Plik:UMP-45 model.png|Model trzecioosobowy UMP-45 | ||
+ | Plik:UMP-45 magazynek.png|Model magazynka upuszczanego na ziemię podczas przeładowania | ||
+ | Plik:UMP-45 w rece.png|UMP-45 w rękach gracza, jak widać celownik przeziernikowy został zastąpiony szczerbinką | ||
+ | Plik:UMP-45 ladowanie.png|Ładowanie świeżego magazynka, widoczny brak naboi przy szczękach magazynka | ||
+ | Plik:UMP-45 klatka.png|Klatka animacji wyciągnięcia | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | ==== Skórki ==== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Plik:UMP-45 Blotniak.png|{{Opis skórki |konsumencka |Błotniak |Mudder}} | ||
+ | Plik:UMP-45 Dym z lufy.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Dym z lufy |Gunsmoke}} | ||
+ | Plik:UMP-45 Grand Prix.png|{{Opis skórki |zakazany |Grand Prix |Grand Prix}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Indygo.png|{{Opis skórki |konsumencka |Indygo |Indigo}} | ||
+ | Plik:UMP-45 Kapral.png|{{Opis skórki |wojskowa |Kapral |Corporal}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Karmel.png|{{Opis skórki |konsumencka |Karmel |Caramel}} | ||
+ | Plik:UMP-45 Labirynt.png|{{Opis skórki |wojskowa |Labirynt |Labyrinth}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Labirynt Minotaura.png|{{Opis skórki |wojskowa |Labirynt Minotaura |Minotaur's Labyrinth}} | ||
+ | Plik:UMP-45 Metalowe kwiaty.png|{{Opis skórki |wojskowa |Metalowe kwiaty |Metal Flowers}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Miejski DDPAT.png|{{Opis skórki |konsumencka |Miejski DDPAT |Urban DDPAT}} | ||
+ | Plik:UMP-45 Mrok obiektu.png|{{Opis skórki |konsumencka |Mrok obiektu |Facility Dark}} | ||
+ | Plik:UMP-45 Naswietlenie.png|{{Opis skórki |zakazany |Naświetlenie |Exposure}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Odprawa.png|{{Opis skórki |wojskowa |Odprawa |Briefing}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Opad promieniotworczy.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Opad promieniotwórczy |Fallout Warning}} | ||
+ | Plik:UMP-45 Ped.png|{{Opis skórki |poufny |Ped |Momentum}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Popiol.png|{{Opis skórki |konsumencka |Popiół |Scorched}} | ||
+ | Plik:UMP-45 Rozroba.png|{{Opis skórki |wojskowa |Rozróba |Riot}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Rusztowanie.png|{{Opis skórki |zakazany |Rusztowanie |Scaffold}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Stos czaszek.png|{{Opis skórki |wojskowa |Stos czaszek |Bone Pile}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Szablozebny.png|{{Opis skórki |poufny |Szablozębny |Primal Saber}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Wilk polarny.png|{{Opis skórki |zakazany |Wilk polarny |Arctic Wolf}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Wlokno weglowe.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Włókno węglowe |Carbon Fiber}} | ||
+ | Plik:UMP-45 Wschod Ksiezyca.png|{{Opis skórki |zakazany |Wschód Księżyca |Moonrise}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Zludzenie.png|{{Opis skórki |wojskowa |Złudzenie |Delusion}} * | ||
+ | Plik:UMP-45 Zar.png|{{Opis skórki |wojskowa |Żar |Blaze}} | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].'' | ||
+ | |||
+ | {{Bronie CS}} | ||
+ | |||
+ | {{Przypisy}} | ||
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] |
Aktualna wersja na dzień 19:57, 13 cze 2019
UMP-45 | |
Inna nazwa | K&M UMP45 KM UMP45 |
Cena | $1700 (większość gier) $1200 (CS:GO) $1500 (CS:GO na konsole) |
Pochodzenie | Niemcy |
Używane przez | |
Właściwości | |
Odrzut | mały |
Obrażenia | średnie |
Magazynek | 25 naboi |
Tryby ognia | Automatyczny |
Amunicja | |
Szybko- strzelność |
571 strz./min. 600 strz./min. [1] 666 strz./min. (CS:GO) |
Masa broni załadowanej |
2,27 kg |
Masa pocisku | 15,2 gramów |
Prędkość wylotowa | 1005 stóp/sek. |
Energia | 625 dżuli |
Czas przeładowania | 3,5 sekundy |
Niezrozumiałe drugie dziecko w rodzinie pistoletów maszynowych - mały magazynek UMP45 to jedyna wada tej wszechstronnej broni do starć na krótkim zasięgu.
Opis z ekwipunku
UMP-45, znany we wcześniejszych grach jako K&M UMP45 – pistolet maszynowy występujący w grach z serii Counter-Strike.
Spis treści |
[edytuj] Opis ogólny
UMP-45 jest dość silną bronią dostępną dla obu drużyn. W grach poprzedzających Counter-Strike: Global Offensive był bardzo rzadko używaną bronią wśród graczy, a w wydaniu pod tytułem Global Offensive, dzięki ulepszonym statystykom i niższej cenie, jest chętniej wybierany.
Jako pistolet maszynowy UMP jest w miarę lekki, choć nieco cięższy niż inni przedstawiciele tej klasy, podobnie jak P90. Jego współczynnik penetracji pancerza jest duży w Global Offensive, zaś w starszych tytułach jest niski. Inną wadą UMP jest jego szybkostrzelność, która jest najniższa wśród dostępnych pistoletów maszynowych oraz dość mała pojemność magazynka, która podobnie do szybkostrzelności, również jest najniższa w klasie. Dodatkowo jest to jeden z najdroższych pistoletów maszynowych w grze (wyłączając CS:GO) - kosztuje aż 1700 dolarów.
Zdecydowanie mocną stroną UMP-45 są obrażenia, szczególnie w Global Offensive, gdzie obrażenia są niemalże równe karabinom automatycznym, jednak obrażenia te dość szybko spadają z coraz to większą odległością (25% na każde 500 jednostek długości).
[edytuj] Właściwości
Wartości dla CS, CS:CZ i CS:S
|
Wartości i statystyki dla CS:GO
|
|
Tak tak to zostało wspomniane wcześniej, UMP-45 to lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250 jednostek na sekundę), choć w Global Offensive wartość ta spadła do 230 jedn./sek. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
[edytuj] Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
|
[edytuj] Taktyka
- Strzelaj ogniem ciągłym, jeśli walczysz na małych dystansach.
- Walcząc w zwarciu staraj się okrążać przeciwnika. Przechyli to szalę wygranej na twoją stronę.
- Choć skuteczny w walce na większy dystans przy strzelaniu kontrolowaną serią, UMP-45 nie jest skuteczny przeciwko snajperom. Jednak ta taktyka jest znacznie bardziej użyteczna w Global Offensive, gdzie bazowe obrażenia i penetracja pancerza są najwyższe w kategorii pistoletów maszynowych.
- W Global Offensive UMP-45, właściwie użyty, na małym i średnim dystansie może rywalizować nawet z karabinami. Obrażenia zadawane wrogom bez pancerza z tego pistoletu maszynowego są większe od FAMASa i Galila AR.
- W starszych grach odrzut UMP-45 nie zmienia się podczas ruchu - wykorzystaj to do okrążenia przeciwnika i unikania potencjalnych obrażeń.
- Zawsze się chowaj, kiedy snajper cię zauważy, użyj granatów oślepiających, wykorzystaj swoją szybkość.
- UMP-45 ma dość mały magazynek, więc pamiętaj co jakiś czas o przeładowaniu.
- W Global Offensive szybkostrzelność i obrażenia UMP-45 zostały zwiększone, choć ogólna celność jest nieco słabsza, tym samym rozrzut jest większy. Mimo to we właściwych rękach, w połączeniu z przystępną ceną oraz dużą nagrodą za zabójstwo jego zakup może się szybko zwrócić.
[edytuj] Kontrtaktyki
- Używaj broni dużego zasięgu, szczególnie karabinów przeciwko użytkownikom tej broni.
- Ogłuszaj ich i trzymaj się od nich z daleka.
- UMP-45 ma najniższą szybkostrzelność ze wszystkich pistoletów maszynowych, tak więc każdy inny PM w walce w zwarciu może być skuteczniejszy.
[edytuj] Osiągnięcia
[edytuj] Counter-Strike: Source
Ekspert KM UMP45 Zabij 1000 wrogów z KM UMP45 |
[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive
Ekspert UMP-45 Zabij 250 przeciwników przy użyciu UMP-45 |
[edytuj] Ciekawostki
- Pliki gry określają tą broń jako ump45.
- W większości gier przełącznik rodzaju ognia jest na pozycji Zabezpieczony lub ognia pojedynczego, więc broń nie powinna strzelać ogniem ciągłym.
- W Global Offensive sprawa jest ciekawsza, gdyż przełącznik po lewej stronie UMP jest ustawiony za pozycją ognia ciągłego, co jest niemożliwe w prawdziwym życiu. Natomiast przełącznik po prawej stronie (widoczny podczas badania broni klawiszem F) jest w pozycji Zabezpieczony.
- UMP-45 w każdej grze występuje z przednim chwytem pionowym zamontowanym na dolnej szynie łoża.
- Tekstura magazynka w Counter-Strike 1.6 zawiera naboje widoczne poprzez specjalne wycięcie. Sam magazynek zawsze będzie pokazywać, że posiada te naboje bez względu na to ile pocisków jest naprawdę w magazynku.
- W Global Offensive również występuje taki sam typ magazynka, ale sama broń jest trzymana pod ostrzejszym kątem, więc nie można tego zobaczyć w standardowej animacji bezczynności. Dodatkowo animacja przeładowania pokazuje, że świeży magazynek ładowany do broni, mimo obecności naboi w wycięciu, nie zawiera naboi przy szczękach.
- Jeśli wyposaży się w zarówno UMP .45 i KM .45 Tactical, będą posiadać tyle samo amunicji rezerwowej, gdyż używają tego samego naboju.
- Skórki Szablozębny oraz Stos czaszek w wydaniu chińskim Global Offensive zostały zmienione, by zaspokoić wymagania miejscowych cenzorów.
[edytuj] Galeria
[edytuj] Counter-Strike 1.0
[edytuj] Counter-Strike 1.6
[edytuj] Counter-Strike: Condition Zero
[edytuj] Condition Zero: Deleted Scenes
[edytuj] Counter-Strike: Source
[edytuj] Counter-Strike:Global Offensive
[edytuj] Skórki
* - dostępny również z licznikiem StatTrak™.
[edytuj] Przypisy
- ↑ według danych z menu zakupów w większości gier serii