Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
CZ75-Auto | |
![]() | |
Cena | $500 |
Pochodzenie | Republika Czeska |
Używane przez | |
Właściwości | |
Magazynek | 12 |
Tryby ognia | Automatyczny |
Amunicja | ![]() |
Szybko- strzelność |
600 strz./min. |
Czas przeładowania | 2,7 sekundy |
W pełni automatyczna wersja CZ75, najlepsza na krótkim dystansie, pozwala zmienić losy walki i zdobyć broń przeciwnika. Przy swoim małym magazynku wymaga jednak celnych strzałów i pilnowania liczby nabojów.
Opis z ekwipunku
CZ75-Auto – pistolet występujący w grze Counter-Strike: Global Offensive.
To jedyny pistolet automatyczny dostępny dla obu stronnictw. Jest zamiennikiem dla Five-seveN u Antyterrorystów i Teca-9 u Terrorystów. Posiada zadowalającą siłę ognia, ale amunicji jest jak na lekarstwo, a celność zdecydowanie nie należy do czołówki. Mimo pewnych wad część graczy używa tego pistoletu – głównie na pistoletówkach.
Spis treści[ukryj] |
Obrażenia
|
|
CZ75-Auto to lekki pistolet. Podczas noszenia tej broni szybkość ruchu wynosi 240 jednostek na sekundę (przy domyślnej wartości 250 jedn./sek.).
Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
Za kulisami
CZ75-Auto to broń, która od czasu implementacji w grze przeszła najwięcej zmian. W tej sekcji zostały wyszczególnione te najważniejsze.
CZ75-Auto został dodany do gry w aktualizacji z 12 lutego 2014 jako zamiennik dla P250. Jego statystyki były niemalże identyczne z tym ostatnim, z wyjątkiem trybu prowadzonego ognia oraz dużo mniejszej ilości magazynków w zapasie. W przeciwieństwie do innych pistoletów w animacji przeładowania wykorzystywany jest magazynek osadzony na specjalnej przystawce. Animacja ta była odtwarzana niezależnie, czy magazynek ten został już użyty czy nie. Przy kolejnych przeładowaniach broni magazynek po prostu materializował się na przystawce, mimo, że przed przeładowywaniem go tam nie było.
Aktualizacja z 14 maja 2014 poprawiła animację przeładowania: jeżeli magazynek z przystawki został już wykorzystany, każde kolejne przeładowywanie odbywało się tradycyjną metodą, podobną do P250, P2000, Glocka i Five-SeveNa. Animacja została dodatkowo spowolniona, by czas przeładowania pozostał w obu animacjach ten sam. Przedni magazynek wracał na swoje miejsce, jeśli gracz posiadał amunicję w zapasie poprzez schowanie i ponowne wyciągnięcie pistoletu. 2 września 2014 wyszła kolejna aktualizacja, wraz z nią wprowadzono kolejne zmiany do CZ75-Auto. Broń tym razem stała się zamiennikiem dla Five-SeveNa i Tec-9. Tym samym jej cena wzrosła z poprzednich 300$ do 500$.
10 grudnia 2014 roku CZ75-Auto przeszła kolejne zmiany. Lekko zmniejszono szybkostrzelność i obrażenia, pojemność magazynka zmalała do 8 naboi, a ilość amunicji w zapasie zmniejszono do 16 (co dawało 2 magazynki w zapasie zamiast wcześniej jednego). Pistolet otrzymał także nową, prawie dwukrotnie dłuższą animację wyciągania broni. Dzień później dodano alternatywną animację wyciągania broni, która była odtwarzana, gdy graczowi skończyła się amunicja w zapasie.
8 stycznia 2015 cofnięto zmiany z 10 grudnia, które dotknęły szybkostrzelność, pojemność magazynka i ilość amunicji w zapasie.
Ogólnie – oprócz zmian czysto technicznych – statystyki CZ75-Auto osłabiano (najbardziej ze wszystkich broni w grze) dla lepszego balansu, gdyż część graczy uważała tę broń za zbyt przesadzoną.