Get Your Free TVs!

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (W a nie Z)
(Ciekawostki)
 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>hl2beta</ikony>
 
<ikony>hl2beta</ikony>
  
'''Get Your Free TVs!''' był pierwszym, testowym level'em, który został stworzony w 2001, kiedy [[Valve]] miało tylko kilka concept art'ów i krótki skrypt gry. Składał się z testowej sekwencji zaprojektowanej tak, aby pokazać nową technologię stworzoną dla gry, oraz testowych bohaterów niezależnych (NPC) i fizykę, która nie znalazła się w końcowym projekcie. W oparciu o bardzo wczesną wersję [[Source]] engine, ta sekwencja była prawdziwym startem tworzenia gry. [[Grafika:get your free tvs.jpg|thumb|Jedyny znany, oficjalny obraz.]]
+
[[Grafika:get your free tvs.jpg|thumb|Jedyny znany, oficjalny obraz]]
 +
'''Get Your Free TVs!''' był pierwszym, testowym levelem [[Half-Life 2|Half-Life'a 2]], który został stworzony w 2001, kiedy [[Valve]] miało tylko kilka concept art'ów i krótki skrypt gry. Składał się z testowej sekwencji zaprojektowanej tak, aby pokazać nową technologię stworzoną dla gry, oraz testowych bohaterów niezależnych (NPC) i fizykę, która nie znalazła się w końcowym projekcie. W oparciu o bardzo wczesną wersję [[Source]] engine, ta sekwencja była prawdziwym startem tworzenia gry.  
  
 
== Opis ==
 
== Opis ==
 
+
Poziom miał symulować walkę uliczną pomiędzy obywatelami a [[Civil Protection|Metrocop]]ami. Sekwencja testowałaby umiejętność [[Source|silnika]], który potrafiłby zrobić ogromny, wiarygodny świat oraz realistycznych bohaterów. Byłyby tam [[APC]] i czołgi jeżdżące po ulicach. Mieszkańcy rzucaliby koktajle Mołotowa na pojazdy skutkując ich wybuchem. Inne postacie rabowały by sklepy krzycząc ''"Get Your Free TVs!"'' (ang. Zdobądź swój darmowy telewizor!) Był tam nawet system bitwy "ręka w rękę" więc pomiędzy mieszkańcami i [[Civil Protection|Metrocop]]ami doszło by do bitwy na pięści, właściwości, która nigdy nie była dostępna jak i widziana w finalnej wersji gry.
Poziom miał symulować walkę uliczną pomiędzy obywatelami a [[Civil Protection | Metrocop]]ami. Sekwencja testowałaby umiejętność [[Source | silnika]], który potrafiłby zrobić ogromny, wiarygodny świat oraz realistycznych bohaterów. Byłyby tam [[APC]] i czołgi jeżdżące po ulicach. Mieszkańcy rzucaliby koktajle Mołotowa na pojazdy skutkując ich wybuchem. Inne postacie rabowały by sklepy krzycząc ''"Get Your Free TVs!"'' (ang. Dostań swój darmowy telewizor!) Był tam nawet system bitwy "ręka w rękę" więc pomiędzy mieszkańcami i [[Civil Protection | Metrocop]]ami doszło by do bitwy na pięści, właściwości, która nigdy nie była dostępna jak i widziana w finalnej wersji gry.
+
  
 
== Ciekawostki ==
 
== Ciekawostki ==
 +
* Mieszkańcy posiadali oryginalną maskę gazową pokazaną w [[Raising the Bar]] oraz w mapie "<code>e3_strider</code>";
 +
* Mała mapa może być znaleziona w [[WC mappack]]'u pod nazwą "<code>city_test</code>" z różnymi wersjami, od "03" do "09" oraz "<code>testroom_signage</code>",wygląda ona na zmodyfikowaną wersję mapy "<code>city_test09</code> z dodadkowymi strukturami [[Kombinat]]'u.
  
* Mieszkańcy posiadali oryginalną maskę gazową pokazaną w [[Raising the Bar]] oraz w mapie "e3_strider"
+
== Galeria ==
 +
Te screenshoty zostały zrobione w naprawionej wersji "<code>city_test03</code>". Naprawiono zepsute tekstury, skybox oraz sprite'y.
  
* Mała mapa może być znaleziona w [[WC mappack]]'u pod nazwą "city_test" z różnymi wersjami, od "03" do "09"
+
<gallery>
 +
Plik:City test1.jpg | Hol widziany w ''"Get Your Free TVs!"'' z naprzeciwka.
 +
Plik: City test2.jpg | Dziedziniec przed wejściem.
 +
Plik: City test3.jpg | Hol z ''"Get Your Free TVs''" widziany z tego samego miejsca. Można zauważyć, że samochód został zastąpiony wczesnym brush [[APC]] (tutaj ukryty przez zamknięte drzwi) oraz trochę śmieci leżących obok wejścia.
 +
Plik: City test4.jpg | Dziedziniec za wejściem z wczesnym brush [[APC]]
 +
</gallery>
  
== Galeria "city_test" ==
+
{{Valve}}
Te screenshot'y zostały zrobione w naprawionej wersji "city_test03.vmf". Zepsute tekstury, skybox oraz sprite'y zostały naprawione.
+
  
<gallery>
+
[[Kategoria:Gry]]
Grafika:City test1.jpg | Hol widziany w ''"Get Your Free TVs!"'' z naprzeciwka.
+
[[Kategoria:Half-Life 2 Beta]]
Grafika: City test2.jpg | Dziedziniec przed wejściem.
+
[[overwiki:Get Your Free TVs!]]
Grafika: City test3.jpg | Hol z ''"Get Your Free TVs''" widziany z tego samego miejsca. Można zauważyć, że samochód został zastąpiony wczesnym brush [[APC]] (tutaj ukryty przez zamknięte drzwi) oraz trochę śmieci leżących obok wejścia.
+
Grafika: City test4.jpg | Dziedziniec za wejściem z wczesnym brush [[APC]]
+
</gallery>
+

Aktualna wersja na dzień 13:55, 6 mar 2018

Jedyny znany, oficjalny obraz

Get Your Free TVs! był pierwszym, testowym levelem Half-Life'a 2, który został stworzony w 2001, kiedy Valve miało tylko kilka concept art'ów i krótki skrypt gry. Składał się z testowej sekwencji zaprojektowanej tak, aby pokazać nową technologię stworzoną dla gry, oraz testowych bohaterów niezależnych (NPC) i fizykę, która nie znalazła się w końcowym projekcie. W oparciu o bardzo wczesną wersję Source engine, ta sekwencja była prawdziwym startem tworzenia gry.

[edytuj] Opis

Poziom miał symulować walkę uliczną pomiędzy obywatelami a Metrocopami. Sekwencja testowałaby umiejętność silnika, który potrafiłby zrobić ogromny, wiarygodny świat oraz realistycznych bohaterów. Byłyby tam APC i czołgi jeżdżące po ulicach. Mieszkańcy rzucaliby koktajle Mołotowa na pojazdy skutkując ich wybuchem. Inne postacie rabowały by sklepy krzycząc "Get Your Free TVs!" (ang. Zdobądź swój darmowy telewizor!) Był tam nawet system bitwy "ręka w rękę" więc pomiędzy mieszkańcami i Metrocopami doszło by do bitwy na pięści, właściwości, która nigdy nie była dostępna jak i widziana w finalnej wersji gry.

[edytuj] Ciekawostki

  • Mieszkańcy posiadali oryginalną maskę gazową pokazaną w Raising the Bar oraz w mapie "e3_strider";
  • Mała mapa może być znaleziona w WC mappack'u pod nazwą "city_test" z różnymi wersjami, od "03" do "09" oraz "testroom_signage",wygląda ona na zmodyfikowaną wersję mapy "city_test09 z dodadkowymi strukturami Kombinat'u.

[edytuj] Galeria

Te screenshoty zostały zrobione w naprawionej wersji "city_test03". Naprawiono zepsute tekstury, skybox oraz sprite'y.