Galil AR
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (→Ogólnie) |
m (sknociłem link, no nie wierzę...) |
||
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
− | {{przekierowanie|broni z CS:GO|[[ | + | {{przekierowanie|broni z CS:GO|[[IDF Defender|artykuł]] o jego poprzedniku.}} |
− | {{ | + | {{Broń CS |
− | |grafika= | + | | grafika = Galil AR Standardowy.png |
− | |altname= | + | | altname = |
− | |cena=$ | + | | cena = $1800 |
− | |kraj= | + | | kraj = Izrael |
− | + | | odrzut = | |
− | + | | obrazenia = 33 | |
− | |odrzut= | + | | magazynek = 35 naboi |
− | |obrazenia= | + | | ogien = Automatyczny |
− | |magazynek=35 | + | | amun = [[Plik:5.56 caliber.png|35px|5.56x45mm NATO]] |
− | |ogien=Automatyczny | + | | szybkosc = 666 strz./min. |
− | |amun=[[ | + | | masa = |
− | |szybkosc=666 strz./min. | + | | masapocisk = |
− | |masa= | + | | predwylot = |
− | |masapocisk= | + | | energia = |
− | |predwylot= | + | | uzycie = [[Terroryści]] |
− | |energia= | + | | przeladowanie = 3 sekundy |
− | |uzycie=[[Terroryści]] | + | |
− | |przeladowanie=3 sekundy | + | |
}} | }} | ||
{{Cytat|Tańsza opcja wśród trzech unikalnych dla terrorystów karabinów szturmowych - Galil AR to doborowa broń do starć na średnim i dalekim zasięgu.|Opis z ekwipunku}} | {{Cytat|Tańsza opcja wśród trzech unikalnych dla terrorystów karabinów szturmowych - Galil AR to doborowa broń do starć na średnim i dalekim zasięgu.|Opis z ekwipunku}} | ||
− | '''Galil AR''' to karabin automatyczny debiutujący w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'', następca [[ | + | '''Galil AR''' to karabin automatyczny debiutujący w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'', następca [[IDF Defender]]a z poprzednich gier. |
− | == | + | == Opis ogólny == |
− | '''Galil AR''' | + | '''Galil AR''' to dość mocny karabin automatyczny, dostępny do zakupu wyłącznie po stronie Terrorystów. Choć wydaje się być nowoczesnym wcieleniem swojego poprzednika, to w gruncie rzeczy odziedziczył po nim większość jego cech - niską cenę (najtańszy karabinek w grze) nawet w porównaniu z pistoletami maszynowymi oraz przyzwoite osiągi. Do wad tego karabinka należy wliczyć brak możliwości zabicia przeciwnika ubranego w pełny pancerz jednym strzałem w głowę oraz dość niską celność na większe odległości. |
− | + | Choć w rundach, gdzie ilość pieniędzy nie gra większej roli nie jest dobrym wyborem ze względu na statystyki odstające od rywali, to jest to świetna broń na rundy tzw. ekonomiczne i nie najgorszy wybór po przegranej rundzie na pistolety. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | == Właściwości == | |
+ | {{broń CS właściwości | ||
+ | | głowa bez = 120 | ||
+ | | głowa z = 93 | ||
+ | | klatka bez = 30 | ||
+ | | klatka z = 23 | ||
+ | | brzuch bez = 37 | ||
+ | | brzuch z = 29 | ||
+ | | noga bez = 22 | ||
+ | | noga z = 22 | ||
+ | | nagroda = <p></p> | ||
+ | * $300 (tryb turniejowy) | ||
+ | * $150 (tryb uproszczony) | ||
+ | | obrażenia = 30 | ||
+ | | odrzut = 20/26 (76%) | ||
+ | | zasięg = 16 m | ||
+ | | p pancerza = 77.5% | ||
+ | | penetracja = 200 | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | Galil AR to ciężka broń. Podczas poruszania się z wyciągniętym Galilem, szybkość ruchu jest równa 215 jedn./sek., co w porównaniu do [[IDF Defender|poprzednika]] jest lepszym wynikiem o 5 jednostek. | ||
− | ==Zalety i wady== | + | == Zalety i wady == |
− | {{ | + | {{Zalety i wady |
|zalety=* Duża pojemność magazynka (większa od reszty broni tej klasy) | |zalety=* Duża pojemność magazynka (większa od reszty broni tej klasy) | ||
* Przyzwoite obrażenia | * Przyzwoite obrażenia | ||
* Przyzwoita celność | * Przyzwoita celność | ||
− | * | + | * Przyzwoita szybkostrzelność |
− | * | + | * Atrakcyjna cena, nawet w porównaniu z pistoletami maszynowymi |
* Zadowalająca penetracja pocisku | * Zadowalająca penetracja pocisku | ||
− | * Mniejszy odrzut od [[AK-47 ( | + | * Mniejszy odrzut od [[AK-47 (CS)|AK]] |
|wady=* Mniej celny w porównaniu z AK i [[M4A4|obiema]] [[M4A1-S|M4]] | |wady=* Mniej celny w porównaniu z AK i [[M4A4|obiema]] [[M4A1-S|M4]] | ||
− | * | + | * Mniejsze obrażenia względem innych karabinów dostępnych dla Terrorystów |
+ | * Raczej nie nadaje się do starć ze snajperami | ||
}} | }} | ||
− | ==Taktyki== | + | == Taktyki == |
{{Porady}} | {{Porady}} | ||
− | * Na małych i średnich dystansach | + | * Świetna broń na rundy ekonomiczne. Można też rozważyć zakup po przegranej rundzie na pistolety i tym samym zwiększyć siłę ognia. |
− | * | + | * Jeżeli szukasz broni zadającej większe obrażenia opancerzonemi przeciwnikomi, wybierz [[AK-47 (CS)|inne]] [[SG 553|karabiny]], gdyż Galil AR ze względu na obniżone obrażenia w starciu takim przeciwnikiem może nie zdać egzaminu. |
− | * | + | * Na małych i średnich dystansach możesz śmiało strzelać ogniem ciągłym, przy czym celuj w klatkę piersiową. |
− | * Jeśli już musisz | + | * Jeżeli wypadnie Tobie walka na dużą odległość, strzelaj krótką serią lub pojedyńczo. Pamiętaj także o przemieszczaniu się, by nie wystawiać się na obrażenia i tym samym nie ułatwiać przeciwnikowi zadania zabicia Ciebie. |
− | == | + | * Mimo wszystko karabinek ten jest mizerny w starciu przeciwko wrogim snajperom ze względu na obniżone obrażenia względem opancerzonego przeciwnika i niemożność zabicia takowego jednym strzałem w głowę. Jeżeli to możliwe, unikaj miejscówek, gdzie może się czaić wrogi snajper. |
− | * Unikaj bliższych kontaktów z użytkownikami Galila AR - duża szybkostrzelność może podziałać na jego korzyść. | + | * Unikaj biegania oraz strzelania z tej broni - Galil AR cierpi wtedy na duży rozrzut. Co więcej, gracze wyposażeni w lżejszą i celniejszą broń mogą cię łatwo "oblecieć". |
− | + | * Jeśli już musisz strzelać aż do wyczerpania magazynka, rób to na małym dystansie, upuszczając przy tym linię celowania, kontrując tym samym odrzut. | |
− | * Używaj silniejszych lub celniejszych broni. [[FAMAS]] jest dużo celniejszy | + | |
+ | == Kontrtaktyki == | ||
+ | * Unikaj bliższych kontaktów z użytkownikami Galila AR - duża szybkostrzelność i wybaczający błędy odrzut może podziałać na jego korzyść. | ||
+ | * Najlepiej jest walczyć z takimi adwersarzami na dużym dystansie, gdyż Galil AR nie ma dobrej celności na takie odległości. | ||
+ | * Używaj silniejszych lub celniejszych broni. [[FAMAS]] w trybie serii jest dużo celniejszy, [[AUG]] nie tylko przewyższa celnością Galila AR, ale też obrażeniami i możliwością skorzystania z zamontowanego celownika. | ||
* Jeśli użytkownik strzela długą serią, można go z łatwością pokonać strzelbą (na małym dystansie) lub bronią o wyższej celności. | * Jeśli użytkownik strzela długą serią, można go z łatwością pokonać strzelbą (na małym dystansie) lub bronią o wyższej celności. | ||
− | == | + | == Zmiany w aktualizacjach == |
− | + | Lista zmian z dnia 18.11.2019: | |
− | + | * Zmniejszono cenę karabinów FAMAS i Galil o 200$ (do odpowiednio 2050$ i 1800$). | |
− | + | * Zwiększono celność karabinów FAMAS i Galil podczas prowadzenia ognia ciągłego. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | ==Ciekawostki== | + | == Osiągnięcia == |
− | * | + | {{Osiągnięcie CSS|Galil AR Expert csgo.png|Ekspert Galil AR|Zabij 250 przeciwników przy użyciu '''Galil AR'''}} |
− | * | + | |
− | * We wczesnych stadiach rozwoju dźwięki | + | == Ciekawostki == |
− | * | + | * Karabinek został oparty na modelu Galil ACE 22, który mechanicznie bazuje na starszych Galilach. Największym wyróżnikiem nowszej konstrukcji jest m.in. przeniesienie dźwigni przeładowania na stronę lewą i obecność sprężynującej osłony wycięcia, w którym porusza się rękojeść zamkowa. |
+ | * Biorąc pod uwagę ciekawostkę powyżej, nazwa ''Galil AR'' jest błędna. W rzeczywistości karabinek o takim oznaczeniu wygląda zupełnie inaczej niż przedstawiono to w grze. Jest on wariantem wariant [[IDF Defender|oryginalnego Galila]], bez chwytu transportowego i dwójnogu. | ||
+ | ** Możliwym jest, że ''AR'' jest po prostu ogólnym przyrostkiem z punktu widzenia gry, co może oznaczać ''Assault Rifle'' lub ''Automatic Rifle''. | ||
+ | * Pierwotnie broń miała nosić nazwę ''IDF Sentinel 22''. | ||
+ | * Pierwotnie Galil AR miał być wyposażony w celownik kolimatorowy, oparty na jednym z celowników firmy Meprolight, który był przymocowany do szyny znajdującej się nad łożem. Celownik fukcjonował podobnie do celowników [[SG 553]] i [[Steyr AUG|AUG]]a. Jeszcze w wersji beta tytułu podjęto decyzję o usunięciu funkcji przybliżania z broni, w efekcie wprowadzając zmodyfikowaną wersję z innymi teksturami oraz bez kolimatora zamontowanego ponad łożem. | ||
+ | ** Prawdopodobną przyczyną usunięcia tej funkcji był lepszy balans względem [[FAMAS|konkurenta]] po stronie Antyterrorystów. | ||
+ | ** Galila z celownikiem kolimatorowym można zobaczyć w materiale prezentującym mecz między zawodnikami z Europy i Ameryki Północnej rozgrywany na bardzo wczesnej wersji gry, dostępnym w serwisie Youtube<ref name="film">[https://www.youtube.com/watch?t=35m3s&v=ogcBfHjzsIU Counter-Strike Global Offensive: America vs. Europe (około 35 minuty)]</ref> oraz grafikach promocyjnych, które zostały zamieszczone w galerii poniżej. | ||
+ | * We wczesnych stadiach rozwoju dźwięki operowania dźwigną przeładowania nie były zsynchronizowane z animacją. | ||
+ | * Przed cyklem aktualizacji zmieniających udźwiękowienie broni, Galil AR dzielił dźwięki przeładowania z [[P90]], [[SG 553]] i [[AUG]]iem. | ||
+ | * Galil AR jest nieco lżejszy od swojego protoplasty - [[IDF Defender]]a, co ma w pewnym sensie odzwierciedlenie w rzeczywistości; Galil AR (a właściwie Galil ACE) wykorzystuje w swojej budowie kompozyt. | ||
+ | * Podobnie jak [[G3SG1]] w starszych grach, podczas oglądania animacji przeładowania z pozycji "klasycznej" w widoku pierwszoosobowym, można zauważyć, że magazynek jest wyjmowany z gniazda i wkładany z powrotem. | ||
+ | * Ikonka HUD oraz zabójstwa przestawiają karabinek Galil SAR, pomimo faktu, że broń jest wymodelowana na podstawie Galila ACE 22<ref name="sar">http://www.imfdb.org/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive#IWI_Galil_ACE_22</ref>. | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
− | ===Wczesna wersja=== | + | === Wczesna wersja (alfa i beta) === |
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Plik:Galil AR ikonka zabojstwa alfabeta.png|Ikonka zabójstwa | |
− | + | Plik:Galil AR menu zakupow alfa.png|Ikonka z menu zakupów | |
+ | Plik:Galil AR w rece Alfa.png|Galil AR w rękach gracza | ||
+ | Plik:Galil AR ladowanie alfa.png|Ładowanie świeżego magazynka do gniazda | ||
+ | Plik:Galil AR klatka alfa.png|Klatka animacji wyciągnięcia | ||
+ | Plik:Counter-Strike Global Offensive 5.jpg|Screenshot przedstawiający Antyterrorystę uzbrojonego we wczesną wersję Galila AR na mapie [[Shoots]] | ||
+ | Plik:Counter-Strike-Global-Offensive-6.jpg|Screenshot przedstawiający lepszy widok na wczesną wersję karabinu | ||
+ | Plik:Ekspert Galil AR alfa.png|Pierwotna wersja ikonki osiągnięcia związanego z tym karabinem | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === | + | === Wersja finalna === |
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Plik:Galil killicon source.png|Ikonka HUD | |
− | + | Plik:Galil AR ikonka zabojstwa.png|Ikonka zabójstwa | |
− | + | Plik:Galil AR menu zakupow.png|Ikonka z menu zakupów, przed wprowadzeniem aktualizacji Arms Deal | |
− | + | Plik:Galil AR model.png|Model trzecioosobowy uchwycony z obu stron | |
+ | Plik:Galil AR magazynek.png|Model magazynka upuszczanego na ziemię podczas przeładowania | ||
+ | Plik:Galil AR w rece.png|Galil AR w rękach gracza | ||
+ | Plik:Galil AR w rece stara tekstura.png|Obecny model pierwszoosobowy z teksturą pochodzącą z wersji alfa gry. Widoczny cień na górnej szynie łoża to pozostałość po wyciętym kolimatorze. | ||
+ | Plik:Galil AR ladowanie.png|Ładowanie świeżego magazynka, widoczny brak podajnika i naboi w magazynku | ||
+ | Plik:Galil AR klatka.png|Klatka animacji wyciągnięcia | ||
+ | Plik:Galil AR klatka inspekcja.png|Klatka animacji inspekcji z widokiem na lewy bok karabinka | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === | + | === Skórki === |
<gallery> | <gallery> | ||
− | + | Plik:Galil AR Akoben.png|{{Opis skórki |wojskowa |Akoben |Akoben}} * | |
− | + | Plik:Galil AR Burza piaskowa.png|{{Opis skórki |wojskowa |Burza piaskowa |Sandstorm}} * | |
− | + | Plik:Galil AR Cerber.png|{{Opis skórki |zakazany |Cerber |Cerberus}} * | |
− | + | Plik:Galil AR Connexion.png|{{Opis skórki |zakazany |Connexion |Connexion}} * | |
− | + | Plik:Galil AR Cukrowa goraczka.png|{{Opis skórki |poufny |Cukrowa gorączka |Sugar Rush}} * | |
− | + | Plik:Galil AR Czarny piasek.png|{{Opis skórki |wojskowa |Czarny piasek |Black Sand}} * | |
− | + | Plik:Galil AR Eco.png|{{Opis skórki |poufny |Eco |Eco}} * | |
− | + | Plik:Galil AR Kami.png|{{Opis skórki |wojskowa |Kami |Kami}} * | |
− | + | Plik:Galil AR Las zimowy.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Las zimowy |Winter Forest}} | |
− | + | Plik:Galil AR Lowiecka przykrywka.png|{{Opis skórki |konsumencka |Łowiecka przykrywka |Hunting Blind}} | |
− | + | Plik:Galil AR Miejski gruz.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Miejski gruz |Urban Rubble}} | |
+ | Plik:Galil AR Niebieski tytan.png|{{Opis skórki |wojskowa |Niebieski tytan |Blue Titanium}} * | ||
+ | Plik:Galil AR Papla.png|{{Opis skórki |tajny |Papla |Chatterbox}} * | ||
+ | Plik:Galil AR Pomaranczowy DDPAT.png|{{Opis skórki |zakazany |Pomarańczowy DDPAT |Orange DDPAT}} * | ||
+ | Plik:Galil AR Rakietowe bum.png|{{Opis skórki |wojskowa |Rakietowe bum |Rocket Pop}} * | ||
+ | Plik:Galil AR Roztrzask.png|{{Opis skórki |wojskowa |Roztrzask |Shattered}} * | ||
+ | Plik:Galil AR Ruiny o zmroku.png|{{Opis skórki |wojskowa |Ruiny o zmroku |Dusk Ruins}} | ||
+ | Plik:Galil AR Smoking.png|{{Opis skórki |wojskowa |Smoking |Tuxedo}} | ||
+ | Plik:Galil AR Strzelanina.png|{{Opis skórki |zakazany |Strzelanina |Firefight}} * | ||
+ | Plik:Galil AR Sygnal.png|{{Opis skórki |zakazany |Sygnał |Signal}} * | ||
+ | Plik:Galil AR Szalwia.png|{{Opis skórki |konsumencka |Szałwia |Sage Spray}} | ||
+ | Plik:Galil AR Szkarlatne tsunami.png|{{Opis skórki |zakazany |Szkarłatne tsunami |Crimson Tsunami}} * | ||
+ | Plik:Galil AR Tornado.png|{{Opis skórki |konsumencka |Tornado |Tornado}} | ||
+ | Plik:Galil AR Ultrafiolet Phoenix.png|{{Opis skórki |zakazany |Ultrafiolet Phoenix |Phoenix Blacklight}} | ||
+ | Plik:Galil AR VariCamo.png|{{Opis skórki |przemysłowa |VariCamo |VariCamo}} | ||
+ | Plik:Galil AR Wandal.png|{{Opis skórki |wojskowa |Wandal |Vandal}} * | ||
+ | Plik:Galil AR Wodne schodki.png|{{Opis skórki |wojskowa |Wodne schodki |Aqua Terrace}} | ||
+ | Plik:Galil AR Zimna fuzja.png|{{Opis skórki |przemysłowa |Zimna fuzja |Cold Fusion}} | ||
+ | Plik:Galil AR Zimny jak glaz.png|{{Opis skórki |zakazany |Zimny jak głaz |Stone Cold}} * | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | ''* - | + | ''* - dostępna również z licznikiem [[StatTrak™]].'' |
+ | |||
+ | == Przypisy == | ||
+ | <div class="przypisy"> | ||
+ | <references /> | ||
+ | </div><noinclude>[[Kategoria:Elementy strony]]</noinclude> | ||
− | {{CS}} | + | {{CS bronie}} |
[[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Bronie w Counter-Strike]] |
Aktualna wersja na dzień 21:02, 31 sty 2021
Ten artykuł dotyczy broni z CS:GO. Zobacz też: artykuł o jego poprzedniku.
Galil AR | |
Cena | $1800 |
Pochodzenie | Izrael |
Używane przez | Terroryści |
Właściwości | |
Obrażenia | 33 |
Magazynek | 35 naboi |
Tryby ognia | Automatyczny |
Amunicja | |
Szybko- strzelność |
666 strz./min. |
Czas przeładowania | 3 sekundy |
Tańsza opcja wśród trzech unikalnych dla terrorystów karabinów szturmowych - Galil AR to doborowa broń do starć na średnim i dalekim zasięgu.
Opis z ekwipunku
Galil AR to karabin automatyczny debiutujący w Counter-Strike: Global Offensive, następca IDF Defendera z poprzednich gier.
Spis treści |
[edytuj] Opis ogólny
Galil AR to dość mocny karabin automatyczny, dostępny do zakupu wyłącznie po stronie Terrorystów. Choć wydaje się być nowoczesnym wcieleniem swojego poprzednika, to w gruncie rzeczy odziedziczył po nim większość jego cech - niską cenę (najtańszy karabinek w grze) nawet w porównaniu z pistoletami maszynowymi oraz przyzwoite osiągi. Do wad tego karabinka należy wliczyć brak możliwości zabicia przeciwnika ubranego w pełny pancerz jednym strzałem w głowę oraz dość niską celność na większe odległości.
Choć w rundach, gdzie ilość pieniędzy nie gra większej roli nie jest dobrym wyborem ze względu na statystyki odstające od rywali, to jest to świetna broń na rundy tzw. ekonomiczne i nie najgorszy wybór po przegranej rundzie na pistolety.
[edytuj] Właściwości
|
|
Galil AR to ciężka broń. Podczas poruszania się z wyciągniętym Galilem, szybkość ruchu jest równa 215 jedn./sek., co w porównaniu do poprzednika jest lepszym wynikiem o 5 jednostek.
[edytuj] Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
[edytuj] Taktyki
- Świetna broń na rundy ekonomiczne. Można też rozważyć zakup po przegranej rundzie na pistolety i tym samym zwiększyć siłę ognia.
- Jeżeli szukasz broni zadającej większe obrażenia opancerzonemi przeciwnikomi, wybierz inne karabiny, gdyż Galil AR ze względu na obniżone obrażenia w starciu takim przeciwnikiem może nie zdać egzaminu.
- Na małych i średnich dystansach możesz śmiało strzelać ogniem ciągłym, przy czym celuj w klatkę piersiową.
- Jeżeli wypadnie Tobie walka na dużą odległość, strzelaj krótką serią lub pojedyńczo. Pamiętaj także o przemieszczaniu się, by nie wystawiać się na obrażenia i tym samym nie ułatwiać przeciwnikowi zadania zabicia Ciebie.
- Mimo wszystko karabinek ten jest mizerny w starciu przeciwko wrogim snajperom ze względu na obniżone obrażenia względem opancerzonego przeciwnika i niemożność zabicia takowego jednym strzałem w głowę. Jeżeli to możliwe, unikaj miejscówek, gdzie może się czaić wrogi snajper.
- Unikaj biegania oraz strzelania z tej broni - Galil AR cierpi wtedy na duży rozrzut. Co więcej, gracze wyposażeni w lżejszą i celniejszą broń mogą cię łatwo "oblecieć".
- Jeśli już musisz strzelać aż do wyczerpania magazynka, rób to na małym dystansie, upuszczając przy tym linię celowania, kontrując tym samym odrzut.
[edytuj] Kontrtaktyki
- Unikaj bliższych kontaktów z użytkownikami Galila AR - duża szybkostrzelność i wybaczający błędy odrzut może podziałać na jego korzyść.
- Najlepiej jest walczyć z takimi adwersarzami na dużym dystansie, gdyż Galil AR nie ma dobrej celności na takie odległości.
- Używaj silniejszych lub celniejszych broni. FAMAS w trybie serii jest dużo celniejszy, AUG nie tylko przewyższa celnością Galila AR, ale też obrażeniami i możliwością skorzystania z zamontowanego celownika.
- Jeśli użytkownik strzela długą serią, można go z łatwością pokonać strzelbą (na małym dystansie) lub bronią o wyższej celności.
[edytuj] Zmiany w aktualizacjach
Lista zmian z dnia 18.11.2019:
- Zmniejszono cenę karabinów FAMAS i Galil o 200$ (do odpowiednio 2050$ i 1800$).
- Zwiększono celność karabinów FAMAS i Galil podczas prowadzenia ognia ciągłego.
[edytuj] Osiągnięcia
Ekspert Galil AR Zabij 250 przeciwników przy użyciu Galil AR |
[edytuj] Ciekawostki
- Karabinek został oparty na modelu Galil ACE 22, który mechanicznie bazuje na starszych Galilach. Największym wyróżnikiem nowszej konstrukcji jest m.in. przeniesienie dźwigni przeładowania na stronę lewą i obecność sprężynującej osłony wycięcia, w którym porusza się rękojeść zamkowa.
- Biorąc pod uwagę ciekawostkę powyżej, nazwa Galil AR jest błędna. W rzeczywistości karabinek o takim oznaczeniu wygląda zupełnie inaczej niż przedstawiono to w grze. Jest on wariantem wariant oryginalnego Galila, bez chwytu transportowego i dwójnogu.
- Możliwym jest, że AR jest po prostu ogólnym przyrostkiem z punktu widzenia gry, co może oznaczać Assault Rifle lub Automatic Rifle.
- Pierwotnie broń miała nosić nazwę IDF Sentinel 22.
- Pierwotnie Galil AR miał być wyposażony w celownik kolimatorowy, oparty na jednym z celowników firmy Meprolight, który był przymocowany do szyny znajdującej się nad łożem. Celownik fukcjonował podobnie do celowników SG 553 i AUGa. Jeszcze w wersji beta tytułu podjęto decyzję o usunięciu funkcji przybliżania z broni, w efekcie wprowadzając zmodyfikowaną wersję z innymi teksturami oraz bez kolimatora zamontowanego ponad łożem.
- Prawdopodobną przyczyną usunięcia tej funkcji był lepszy balans względem konkurenta po stronie Antyterrorystów.
- Galila z celownikiem kolimatorowym można zobaczyć w materiale prezentującym mecz między zawodnikami z Europy i Ameryki Północnej rozgrywany na bardzo wczesnej wersji gry, dostępnym w serwisie Youtube[1] oraz grafikach promocyjnych, które zostały zamieszczone w galerii poniżej.
- We wczesnych stadiach rozwoju dźwięki operowania dźwigną przeładowania nie były zsynchronizowane z animacją.
- Przed cyklem aktualizacji zmieniających udźwiękowienie broni, Galil AR dzielił dźwięki przeładowania z P90, SG 553 i AUGiem.
- Galil AR jest nieco lżejszy od swojego protoplasty - IDF Defendera, co ma w pewnym sensie odzwierciedlenie w rzeczywistości; Galil AR (a właściwie Galil ACE) wykorzystuje w swojej budowie kompozyt.
- Podobnie jak G3SG1 w starszych grach, podczas oglądania animacji przeładowania z pozycji "klasycznej" w widoku pierwszoosobowym, można zauważyć, że magazynek jest wyjmowany z gniazda i wkładany z powrotem.
- Ikonka HUD oraz zabójstwa przestawiają karabinek Galil SAR, pomimo faktu, że broń jest wymodelowana na podstawie Galila ACE 22[2].
[edytuj] Galeria
[edytuj] Wczesna wersja (alfa i beta)
Screenshot przedstawiający Antyterrorystę uzbrojonego we wczesną wersję Galila AR na mapie Shoots
[edytuj] Wersja finalna
[edytuj] Skórki
* - dostępna również z licznikiem StatTrak™.