Ted Backman

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Linia 32: Linia 32:
 
*[[Zombie]]
 
*[[Zombie]]
  
==Galeria==
+
===Galeria===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle
 
Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle
Linia 48: Linia 48:
 
</gallery>
 
</gallery>
  
 +
===Half-Life 2===
 +
*[[Advisor]]
 +
*[[Alien Combine Soldier]]
 +
*[[Alien Fauna]]
 +
*[[Antlion King]]
 +
*[[Combine Assassin]]
 +
*[[Combine Dropship]]
 +
*[[Combine Guard]]
 +
*[[Combine Guard Gun]]
 +
*[[ Combine Gunship|Gunship]]
 +
*[[ Combine Super Soldier]]
 +
*[[Combine Synth Elite Soldier]]
 +
*Konsul/[[Wallace Breen]]
 +
*nowe rodzaje [[headcrab]]ów
 +
*[[Hydra]]
 +
*[[I.A. Latham]]
 +
*[[Overwatch Elite]]
 +
*Dwie pierwsze wersje [[Overwatch Sniper]]
 +
*[[Overwatch Soldier]]
 +
*[[Rebelianci]]/[[Obywatele]] (razem z [[Moby Francke]])
 +
*[[Shield Scanner]]
 +
*[[Stalker]]
 +
*[[Stampeder]]
 +
*[[Strider]]
 +
*[[Tripod Hopper]]
 +
*[[Wasteland Scanner]]
 +
*większość broni
 +
*nowi [[Zombie]]
  
 
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]
 
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]

Wersja z 19:45, 24 gru 2009

Ted Backman
Ted Backman.jpg
Imię i nazwisko Ted Backman
Pochodzenie Seattle
Stanowisko dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator
Praca przy grach Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead

Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."

Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.

Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.

Spis treści

Praca nad serią Half-Life

Half-Life

Galeria

Half-Life 2