Ted Backman
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Linia 32: | Linia 32: | ||
*[[Zombie]] | *[[Zombie]] | ||
− | ==Galeria== | + | ===Galeria=== |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle | Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle | ||
Linia 48: | Linia 48: | ||
</gallery> | </gallery> | ||
+ | ===Half-Life 2=== | ||
+ | *[[Advisor]] | ||
+ | *[[Alien Combine Soldier]] | ||
+ | *[[Alien Fauna]] | ||
+ | *[[Antlion King]] | ||
+ | *[[Combine Assassin]] | ||
+ | *[[Combine Dropship]] | ||
+ | *[[Combine Guard]] | ||
+ | *[[Combine Guard Gun]] | ||
+ | *[[ Combine Gunship|Gunship]] | ||
+ | *[[ Combine Super Soldier]] | ||
+ | *[[Combine Synth Elite Soldier]] | ||
+ | *Konsul/[[Wallace Breen]] | ||
+ | *nowe rodzaje [[headcrab]]ów | ||
+ | *[[Hydra]] | ||
+ | *[[I.A. Latham]] | ||
+ | *[[Overwatch Elite]] | ||
+ | *Dwie pierwsze wersje [[Overwatch Sniper]] | ||
+ | *[[Overwatch Soldier]] | ||
+ | *[[Rebelianci]]/[[Obywatele]] (razem z [[Moby Francke]]) | ||
+ | *[[Shield Scanner]] | ||
+ | *[[Stalker]] | ||
+ | *[[Stampeder]] | ||
+ | *[[Strider]] | ||
+ | *[[Tripod Hopper]] | ||
+ | *[[Wasteland Scanner]] | ||
+ | *większość broni | ||
+ | *nowi [[Zombie]] | ||
[[Kategoria:Pracownicy Valve]] | [[Kategoria:Pracownicy Valve]] |
Wersja z 19:45, 24 gru 2009
Ted Backman | |
Imię i nazwisko | Ted Backman |
Pochodzenie | Seattle |
Stanowisko | dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator |
Praca przy grach | Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead |
Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
Spis treści |
Praca nad serią Half-Life
Half-Life
- Barnacle
- Black Mesa Research Facility
- Bullsquid
- Charger
- Fast Walker
- Flocking Floater
- Gonarch
- Headcrab
- Houndeye
- Ichthyosaur
- Kingpin
- Leech
- Mr. Friendly
- Nihilanth
- Kilka rodzaji broni
- Zombie
Galeria
- Houndeye koncept.jpg
Houndeye
Half-Life 2
- Advisor
- Alien Combine Soldier
- Alien Fauna
- Antlion King
- Combine Assassin
- Combine Dropship
- Combine Guard
- Combine Guard Gun
- Gunship
- Combine Super Soldier
- Combine Synth Elite Soldier
- Konsul/Wallace Breen
- nowe rodzaje headcrabów
- Hydra
- I.A. Latham
- Overwatch Elite
- Dwie pierwsze wersje Overwatch Sniper
- Overwatch Soldier
- Rebelianci/Obywatele (razem z Moby Francke)
- Shield Scanner
- Stalker
- Stampeder
- Strider
- Tripod Hopper
- Wasteland Scanner
- większość broni
- nowi Zombie