Bezpośrednia Interwencja

Wersja TaVoR (dyskusja | edycje) z dnia 13:22, 11 lip 2011
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Bezpośrednia Interwencja
RdzenGora.jpg
Gra Half-Life 2: Episode One
Numer 2
Lokacje
Mapy ep1_citadel_03, ep1_citadel_04

Bezpośrednia Interwencja (ang. Direct Intervention) - drugi rozdział gry Half-Life 2: Episode One.

Spis treści

Szczegółowe streszczenie

Gordonowi i Alyx wchodzą do pomieszczenia kontrolnego rdzenia Cytadeli. Gordonowi udaje się ustabilizować rdzeń poprzez włączenie trzech dział stabilizujących. Podczas stabilizacji rdzenia broń Gordona staje się tradycyjnym manipulatorem energii zeropunktowej, a kombinezon HEV traci całą swoją energię. Okazuje się, że żołnierze Kombinatu celowo chcieli przyspieszyć eksplozję Cytadeli, aby wysłać wiadomość do świata Kombinatu. Oprócz tego znajduje się także wiadomość od Judith Mossman. Jest to transmisja z odkrytego przez nią i jej drużynę statku będącego własnością Aperture Science - Borealisa, jednak podczas nagrania statek zostaje zaatakowany przez przybyłe na miejsce siły Kombinatu. Alyx tworzy kopie obu wiadomości, aby przekazać je potem dr. Kleinerowi i Eliemu. Dziewczyna wraz z Gordonem postanawia uciec z Cytadeli, jednak ucieczkę z budowli utrudniają żołnierze Kombinatu. Mimo wszystko udaje im się dotrzeć do pociągu, którym opuszczają Cytadelę. Okazuje się, że jest to Razor Train przeznaczony do transportu Stalkerów. W pewnym momencie pociąg wykoleja się i przebywające we wnętrzu Stalkery budzą się. Jeden z tych niewolników przygważdża Alyx, jednak Gordon przychodzi jej z pomocą i odciąga go od niej przy pomocy swojej broni. Chwilę potem razem wydostają się z wykolejonego pociągu.

Znaczenie

W tym rozdziale zostaje ukazane serce Cytadeli - główny reaktor, który gracz musi ustabilizować, aby opóźnić wybuch.

Ciekawostki

  • Rozdział ten zawiera najmniej map ze wszystkich rozdziałów w grze.

Wideosolucja

Lista rozdziałów w grach z serii Half-Life

Half-Life

Hazard Course · Black Mesa Inbound · Anomalous Materials · Unforeseen Consequences · Office Complex · "We've Got Hostiles" · Blast Pit · Power Up · On A Rail · Apprehension · Residue Processing · Questionable Ethics · Surface Tension · "Forget About Freeman!" · Lambda Core · Xen · Gonarch's Lair · Interloper · Nihilanth · Endgame

Half-Life: Opposing Force

Boot Camp · Incoming · Welcome to Black Mesa · "We Are Pulling Out" · Missing in Action · Friendly Fire · We Are Not Alone · Crush Depth · Vicarious Reality · Pit Worm's Nest · Foxtrot Uniform · "The Package" · Worlds Collide · Conclusion

Half-Life: Blue Shift

Hazard Course · Living Quarters Outbound · Insecurity · Duty Calls · Captive Freight · Focal Point · Power Struggle · A Leap of Faith · Deliverance

Half-Life: Decay

Dual Access · Hazardous Course · Surface Call · Resonance · Domestic Violence · Code Green · Crossfire · Intensity · Rift · Xen Attacks

Half-Life 2

Punkt Wejścia · „Pamiętny Dzień” · Droga Przez Kanały · Niebezpieczne Wody · Black Mesa East · „Nie chodzimy już do Ravenholm...” · Autostrada 17 · Ruchome Piaski · Nova Prospekt · Wiązania · Pierwszy Antyobywatel · „Za Freemanem!” · Nasi Dobroczyńcy · Czarna Energia

Half-Life 2: Episode One

Fałszywy Alarm · Bezpośrednia Interwencja · Podziemia · Ucieczka Przez Miasto · Ucieczka z City 17

Half-Life 2: Episode Two

Do White Forest · Ów Żywot Vortalny · Freeman Pontifex · Podróż W Wielkim Stylu · Poza Zasięgiem · Nasz Wspólny Przyjaciel · T Minus Jeden

Portal 2

Komunikat · Zimny start · Powrót · Niespodzianka · Ucieczka · Upadek · Ponowne spotkanie · Swędzenie · Część, w której...