Half-Life 2: Lost Coast

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (linki)
m
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 20: Linia 20:
 
|kompozytor= [[Kelly Bailey]]
 
|kompozytor= [[Kelly Bailey]]
 
|poprz. gra= [[Half-Life 2]]
 
|poprz. gra= [[Half-Life 2]]
|nast. gra= [[Half-Life 2: Episode One]]}}'''Half-Life 2: Lost Coast''' to darmowy dodatek do gry [[Half-Life 2]] wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - [[HDR]]a. Głównym obiektem na mapie jest klasztor [[Św. Olga|Św. Olgi]] położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami ''[[Highway 17]]'', a ''[[Ruchome Piaski]]''. Gracz budzi się u podnóża klifu, gdzie spotyka [[Rybak]]a. Ten wyjaśnia mu, że Kombinat wykorzystuje klasztor Św. Olgi jaką swoją bazę, w której znajduje się wyrzutnia kapsuł z [[headcrab]]ami. Żołnierze bombardują za pomocą tego urządzenia pobliskie miasteczko. Celem gracza jest unieszkodliwienie działa.
+
|nast. gra= [[Half-Life 2: Episode One]]}}'''Half-Life 2: Lost Coast''' to darmowy dodatek do gry [[Half-Life 2]] wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - [[HDR]]a. Głównym obiektem na mapie jest klasztor [[Św. Olga|Św. Olgi]] położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami ''[[Autostrada 17 (rozdział)|Autostrada 17]]'', a ''[[Ruchome Piaski]]''. Gracz budzi się u podnóża klifu, gdzie spotyka [[Rybak]]a. Ten wyjaśnia mu, że Kombinat wykorzystuje klasztor Św. Olgi jako swoją bazę, w której znajduje się wyrzutnia kapsuł z [[headcrab]]ami. Żołnierze bombardują za pomocą tego urządzenia pobliskie miasteczko. Celem gracza jest unieszkodliwienie działa.
  
Poziom ten darmowy jest tylko dla posiadaczy kart graficznych Nvidia lub ATI.
+
Poziom ten jest dołączany przy zakupie Half-Life 2 poprzez Steam.
  
 
==Solucja==
 
==Solucja==

Aktualna wersja na dzień 12:37, 17 paź 2019

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

  • Należny rozwinąć poszczególne podrozdziały, uzupełnić dane i źródła.
Half-Life 2: Lost Coast
LostCoast mainmenu.jpg
Producent Valve Software
Wydawca Valve Software
Dystrybucja Steam
Data wydania 27 października 2005
Nośniki Steam
Gatunek First person shooter
Tryb gry Singleplayer
Platforma Microsoft Windows
Silnik Source
Wymagania zalecane:
  • Pentium 4 2.9 GHz, 1 GB RAM, Karta graficzna DirectX 9, Half-Life 2, połączenie internetowe
Kontrolery klawiatura i mysz, joystick, gamepad
Designer Viktor Antonov,
Kompozytor Kelly Bailey
Gra po grze
Poprz. gra Half-Life 2
Nast. gra Half-Life 2: Episode One
Half-Life 2: Lost Coast to darmowy dodatek do gry Half-Life 2 wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - HDRa. Głównym obiektem na mapie jest klasztor Św. Olgi położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami Autostrada 17, a Ruchome Piaski. Gracz budzi się u podnóża klifu, gdzie spotyka Rybaka. Ten wyjaśnia mu, że Kombinat wykorzystuje klasztor Św. Olgi jako swoją bazę, w której znajduje się wyrzutnia kapsuł z headcrabami. Żołnierze bombardują za pomocą tego urządzenia pobliskie miasteczko. Celem gracza jest unieszkodliwienie działa.

Poziom ten jest dołączany przy zakupie Half-Life 2 poprzez Steam.

Spis treści

[edytuj] Solucja

Ostrzeżenie

Ta sekcja strony zawiera solucję, czyli opis przejścia fragmentu gry. Jeżeli chcesz samodzielnie ukończyć grę, nie czytaj tej sekcji!

Budzimy się pod klifem, warto jest się rozejrzeć po wrakach. Idziemy do rybaka, by otworzył nam bramę. Wchodzimy na schody, gdzie stoi dwóch Overwatch Soldierów. Gdy spróbujemy wejść na schody zniszczy je Overwatch Elite. Przeskakujemy na klif i idziemy dalej. Po wejściu do klasztoru trzeba zdjąć drzwiczki i wziąć jakiś mały przedmiot do wrzucenia wewnątrz maszyny wyrzucającej kapsuły headcrabów, co spowoduje jej wybuch. Otworzą się kapsuły ułożone po bokach (możliwe iż jest to system bezpieczeństwa) i wyskoczą na nas Poison Headcraby. Zaczyna się desant. Jeśli wyjdziemy na plac będziemy otoczeni, lepiej zaczekać w środku, wyjdziemy przez zdetonowane przez wojsko drzwi obok ołtarza. Po wyjściu mamy do czynienia z mini bossem, którym jest Hunter-chopper. Zniszczony rozbije się o rusztowanie, a my zejdziemy niżej, wejdziemy do windy i zjedziemy na ziemie do Rybaka.

[edytuj] Ciekawostki

  • Do Magnuma nigdzie po drodze nie ma amunicji, można ją znaleźć jedynie we wraku z lewej.
  • Występuje tu tylko jeden Overwatch Elite.

[edytuj] Komentarze twórców

W Lost Coast, po raz pierwszy został także dodany system, umożliwiający podczas rozgrywki, odsłuch przygotowanych przez twórców komentarzy głosowych, dotyczących gry.

[edytuj] Linki