747
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (ujednolicanie) |
m |
||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
{{MapaCS infobox | {{MapaCS infobox | ||
− | |grafika= | + | |grafika = 747 - CS.jpg |
− | |typ=[[Odbicie Zakładników]] | + | |typ = [[Odbicie Zakładników]] |
− | |autorcs=<p></p> | + | |autorcs = <p></p> |
− | *Stephen "Judas" Superville | + | *''Stephen "Judas" Superville'' |
− | *Leon Nieuwoudt | + | *''Leon Nieuwoudt'' |
− | |autorcz= | + | |autorcz = |
− | |autorcss= | + | |autorcss = |
− | |autorcsgo= | + | |autorcsgo = |
}} | }} | ||
+ | '''747'''(''cs_747'') – oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]] w grze [[Counter-Strike]]. Nie zyskała zbyt dużej popularności z powodu niezbyt ciekawego ułożenia korytarzy we wnętrzu samolotu. | ||
− | + | == Oficjalny Opis == | |
− | + | ||
− | ==Oficjalny Opis== | + | |
'''[[Antyterroryści]]''': Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują. | '''[[Antyterroryści]]''': Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują. | ||
'''[[Terroryści]]''': Użyj czego tylko możesz by nie pozwolić Antyterrorystom odbić zakładników. | '''[[Terroryści]]''': Użyj czego tylko możesz by nie pozwolić Antyterrorystom odbić zakładników. | ||
− | Inne Spostrzeżenia: W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich! | + | '''Inne Spostrzeżenia''': W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich! |
− | ==Rozwój Mapy== | + | == Rozwój Mapy == |
Tworzenie mapy rozpoczął ''Leon Nieuwoudt'' jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy ''Counter-Strike'a'' poprosili o pomoc ''Stephen'a "Judas" Superville'a'' który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0 | Tworzenie mapy rozpoczął ''Leon Nieuwoudt'' jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy ''Counter-Strike'a'' poprosili o pomoc ''Stephen'a "Judas" Superville'a'' który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0 | ||
Linia 27: | Linia 26: | ||
W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia. | W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia. | ||
− | ==Ciekawostki== | + | == Ciekawostki == |
+ | [[Grafika:747 - CS - EE1.jpg|thumb|right|Ukryte pomieszczenie]] | ||
+ | * Na dachu znajduje się, za zamkniętymi, niemożliwymi do otwarcia drzwiami, pomieszczenie w którym bezustannie miga światło i w którym znajdują się litery '''SS''' wyryte w ściance. Są to inicjały ''Stephen'a Superville'a'' - jednego z twórców mapy. | ||
* To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 [[Zakładnicy|zakładników]]. | * To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 [[Zakładnicy|zakładników]]. | ||
* We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności. | * We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności. | ||
− | * W ładowni samolotu można usłyszeć szczekanie psa. | + | * W ładowni samolotu można znaleźć transporter dla zwierząt i usłyszeć szczekanie psa. |
* Samolot nie posiada silników. | * Samolot nie posiada silników. | ||
* Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu [[wpl:Boeing_747|Boeing 747]]. | * Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu [[wpl:Boeing_747|Boeing 747]]. | ||
Linia 36: | Linia 37: | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Plik: | + | Plik:747 - CS - spawn T.jpg|Respawn Terrorystów |
− | Plik: | + | Plik:747 - CS - spawn CT.jpg|Respawn Antyterrorystów |
− | Plik: | + | Plik:747 - CS - zakladnik 1.jpg|Lokalizacja Zakładników #1 |
− | Plik: | + | Plik:747 - CS - zakladnik 2.jpg|Lokalizacja Zakładników #2 |
− | Plik: | + | Plik:747 - CS - zakladnik 3.jpg|Lokalizacja Zakładników #3 |
− | Plik: | + | Plik:747 - CS - se1.jpg|Strefa Ewakuacji #1 |
− | Plik: | + | Plik:747 - CS - se2.jpg|Strefa Ewakuacji #2 |
− | Plik: | + | Plik:747 - CS - se3.jpg|Strefa Ewakuacji #3 |
</gallery> | </gallery> | ||
==Zobacz także== | ==Zobacz także== | ||
* [[Zakładnicy]] | * [[Zakładnicy]] | ||
− | |||
− | {{CS}} | + | {{CS mapy}} |
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] |
Aktualna wersja na dzień 18:12, 16 sty 2016
747 | |
Typ | Odbicie Zakładników |
Autor (CS) |
|
747(cs_747) – oficjalna mapa typu Odbicie Zakładników w grze Counter-Strike. Nie zyskała zbyt dużej popularności z powodu niezbyt ciekawego ułożenia korytarzy we wnętrzu samolotu.
Spis treści |
[edytuj] Oficjalny Opis
Antyterroryści: Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują.
Terroryści: Użyj czego tylko możesz by nie pozwolić Antyterrorystom odbić zakładników.
Inne Spostrzeżenia: W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich!
[edytuj] Rozwój Mapy
Tworzenie mapy rozpoczął Leon Nieuwoudt jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy Counter-Strike'a poprosili o pomoc Stephen'a "Judas" Superville'a który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0
Po wydaniu mapa była aktualizowana dwa razy. Najpierw w Becie 6.5 umożliwiono przechodzenie przez zasłony, a także dodano wyjście na tyle samolotu.
W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia.
[edytuj] Ciekawostki
- Na dachu znajduje się, za zamkniętymi, niemożliwymi do otwarcia drzwiami, pomieszczenie w którym bezustannie miga światło i w którym znajdują się litery SS wyryte w ściance. Są to inicjały Stephen'a Superville'a - jednego z twórców mapy.
- To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 zakładników.
- We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności.
- W ładowni samolotu można znaleźć transporter dla zwierząt i usłyszeć szczekanie psa.
- Samolot nie posiada silników.
- Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu Boeing 747.
[edytuj] Galeria
[edytuj] Zobacz także
Odbicie Zakładników | 747 • Agency • Assault • Backalley • Compound • Downed • Downtown • Estate • Havana • Insertion • Italy • Miami • Militia • Motel • Museum • Office • Rush • Siege • Thunder • Workout |
Podkładanie Bomby | Airstrip • Ali • Aztec • Bazaar • Black Gold • Cache • Castle • Chinatown • Cobblestone • Cheateau • Corruption • Dust • Dust II • Fascade • Fastline • Favela • Gwalior • Inferno • Library • Log • Marquis • Mirage • Mist • Nuke • Overgrown • Overpass • Piranesi • Port • Prodigy • Rails • Resort • Ruins • Seaside • Season • Sienna • Stadium • Storm • Survivor • Tides • Torn • Train • Truth • Vertigo • Vostok • Zoo |
Wyścig zbrojeń | Baggage • Lake • Monastery • Safehouse • Shoots • St. Marc |
Demolka | Bank • Lake • Safehouse • Shortdust • Shorttrain • St. Marc • Sugarcane |
Zabójstwo | OilRig |
Strefa zagrożenia | Blacksite |