747

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
m
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
 
{{MapaCS infobox  
 
{{MapaCS infobox  
|grafika=Cs 747.jpg
+
|grafika   = 747 - CS.jpg
|typ=[[Odbicie Zakładników]]  
+
|typ       = [[Odbicie Zakładników]]  
|autorcs=<p></p>
+
|autorcs   = <p></p>
*Stephen "Judas" Superville
+
*''Stephen "Judas" Superville''
*Leon Nieuwoudt
+
*''Leon Nieuwoudt''
|autorcz=
+
|autorcz   =
|autorcss=
+
|autorcss =
|autorcsgo=
+
|autorcsgo =
 
}}
 
}}
 +
'''747'''(''cs_747'') – oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]] w grze [[Counter-Strike]]. Nie zyskała zbyt dużej popularności z powodu niezbyt ciekawego ułożenia korytarzy we wnętrzu samolotu.
  
'''747'''('''''cs_747''''') to oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]] w grze [[Counter-Strike]]. Nie zyskała zbyt dużej popularności z powodu niezbyt ciekawego ułożenia korytarzy we wnętrzu samolotu.
+
== Oficjalny Opis ==
 
+
==Oficjalny Opis==
+
 
'''[[Antyterroryści]]''': Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują.
 
'''[[Antyterroryści]]''': Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują.
  
Linia 20: Linia 19:
 
'''Inne Spostrzeżenia''': W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich!
 
'''Inne Spostrzeżenia''': W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich!
  
==Rozwój Mapy==
+
== Rozwój Mapy ==
 
Tworzenie mapy rozpoczął ''Leon Nieuwoudt'' jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy ''Counter-Strike'a'' poprosili o pomoc ''Stephen'a "Judas" Superville'a'' który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0
 
Tworzenie mapy rozpoczął ''Leon Nieuwoudt'' jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy ''Counter-Strike'a'' poprosili o pomoc ''Stephen'a "Judas" Superville'a'' który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0
  
Linia 27: Linia 26:
 
W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia.  
 
W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia.  
  
==Ciekawostki==
+
== Ciekawostki ==
 +
[[Grafika:747 - CS - EE1.jpg|thumb|right|Ukryte pomieszczenie]]
 +
* Na dachu znajduje się, za zamkniętymi, niemożliwymi do otwarcia drzwiami, pomieszczenie w którym bezustannie miga światło i w którym znajdują się litery '''SS''' wyryte w ściance. Są to inicjały ''Stephen'a Superville'a'' - jednego z twórców mapy.
 
* To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 [[Zakładnicy|zakładników]].
 
* To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 [[Zakładnicy|zakładników]].
 
* We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności.
 
* We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności.
* W ładowni samolotu można usłyszeć szczekanie psa.
+
* W ładowni samolotu można znaleźć transporter dla zwierząt i usłyszeć szczekanie psa.
 
* Samolot nie posiada silników.
 
* Samolot nie posiada silników.
 
* Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu [[wpl:Boeing_747|Boeing 747]].
 
* Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu [[wpl:Boeing_747|Boeing 747]].
Linia 36: Linia 37:
 
==Galeria==
 
==Galeria==
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:Cs_747_tspawn.jpg|Respawn Terrorystów
+
Plik:747 - CS - spawn T.jpg|Respawn Terrorystów
Plik:Cs_747_ctspawn.jpg|Respawn Antyterrorystów
+
Plik:747 - CS - spawn CT.jpg|Respawn Antyterrorystów
Plik:Cs_747_host1.jpg|Lokalizacja Zakładników #1
+
Plik:747 - CS - zakladnik 1.jpg|Lokalizacja Zakładników #1
Plik:Cs_747_host2.jpg|Lokalizacja Zakładników #2
+
Plik:747 - CS - zakladnik 2.jpg|Lokalizacja Zakładników #2
Plik:Cs_747_host3.jpg|Lokalizacja Zakładników #3
+
Plik:747 - CS - zakladnik 3.jpg|Lokalizacja Zakładników #3
Plik:Cs_747_evac1.jpg|Strefa Ewakuacji #1
+
Plik:747 - CS - se1.jpg|Strefa Ewakuacji #1
Plik:Cs_747_evac2.jpg|Strefa Ewakuacji #2
+
Plik:747 - CS - se2.jpg|Strefa Ewakuacji #2
Plik:Cs_747_evac3.jpg|Strefa Ewakuacji #3
+
Plik:747 - CS - se3.jpg|Strefa Ewakuacji #3
 
</gallery>
 
</gallery>
  
 
==Zobacz także==
 
==Zobacz także==
 
* [[Zakładnicy]]
 
* [[Zakładnicy]]
* [[Odbicie Zakładników]]
 
  
{{CS}}
+
{{CS mapy}}
  
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]

Aktualna wersja na dzień 18:12, 16 sty 2016

747
747 - CS.jpg
Typ Odbicie Zakładników
Autor (CS)

  • Stephen "Judas" Superville
  • Leon Nieuwoudt

747(cs_747) – oficjalna mapa typu Odbicie Zakładników w grze Counter-Strike. Nie zyskała zbyt dużej popularności z powodu niezbyt ciekawego ułożenia korytarzy we wnętrzu samolotu.

Spis treści

[edytuj] Oficjalny Opis

Antyterroryści: Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują.

Terroryści: Użyj czego tylko możesz by nie pozwolić Antyterrorystom odbić zakładników.

Inne Spostrzeżenia: W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich!

[edytuj] Rozwój Mapy

Tworzenie mapy rozpoczął Leon Nieuwoudt jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy Counter-Strike'a poprosili o pomoc Stephen'a "Judas" Superville'a który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0

Po wydaniu mapa była aktualizowana dwa razy. Najpierw w Becie 6.5 umożliwiono przechodzenie przez zasłony, a także dodano wyjście na tyle samolotu.

W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia.

[edytuj] Ciekawostki

Ukryte pomieszczenie
  • Na dachu znajduje się, za zamkniętymi, niemożliwymi do otwarcia drzwiami, pomieszczenie w którym bezustannie miga światło i w którym znajdują się litery SS wyryte w ściance. Są to inicjały Stephen'a Superville'a - jednego z twórców mapy.
  • To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 zakładników.
  • We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności.
  • W ładowni samolotu można znaleźć transporter dla zwierząt i usłyszeć szczekanie psa.
  • Samolot nie posiada silników.
  • Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu Boeing 747.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Zobacz także

Mapy występujące w serii Counter-Strike