Backalley
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
m (stylistyczne) |
||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
{{MapaCS infobox | {{MapaCS infobox | ||
− | |grafika= | + | |grafika = Backalley - CSGO.jpg |
− | |typ=[[Odbicie Zakładników]] | + | |typ =[[Odbicie Zakładników]] |
− | |autorcs=<p></p> | + | |autorcs =<p></p> |
− | *Jamie "TYR" Mactaggart | + | *''Jamie "TYR" Mactaggart'' |
*[[Barking Dog Studios]] | *[[Barking Dog Studios]] | ||
− | |autorcz= | + | |autorcz = |
− | |autorcss= | + | |autorcss = |
− | |autorcsgo=H. Grunt}} | + | |autorcsgo =''H. Grunt'' |
+ | }} | ||
− | '''Backalley'''( | + | '''Backalley''' (''cs_backalley'') – oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]], występująca w grze [[Counter-Strike]] a także w [[Counter-Strike: Global Offensive]] za sprawą [[Operacja Vanguard|Operacji Vanguard]]. To jedna z mniej popularnych map tego typu. |
− | |||
Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie. | Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie. | ||
Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów. | Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów. | ||
− | ==Oficjalny Opis== | + | == Oficjalny Opis == |
− | ===Counter-Strike=== | + | === Counter-Strike === |
'''[[Antyterroryści]]''': Przedostań się do twierdzy [[Terroryści|Terrorystów]] i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników. | '''[[Antyterroryści]]''': Przedostań się do twierdzy [[Terroryści|Terrorystów]] i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników. | ||
Linia 25: | Linia 25: | ||
'''Inne Spostrzeżenia''': Na mapie znajduje się czterech zakładników. | '''Inne Spostrzeżenia''': Na mapie znajduje się czterech zakładników. | ||
− | ==Rozwój Mapy== | + | == Rozwój Mapy == |
− | ===Counter-Strike=== | + | === Counter-Strike === |
− | Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez Jamie'go "TYR" Mactaggart'a pracującego dla [[Barking Dog Studios]]. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5. | + | Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez ''Jamie'go "TYR" Mactaggart'a'' pracującego dla [[Barking Dog Studios]]. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5. |
− | ===Counter-Strike: Global Offensive=== | + | === Counter-Strike: Global Offensive === |
− | Mapa została stworzona na nowo przez H. | + | Mapa została stworzona na nowo przez ''H. Granta'' i oficjalnie trafiła do gry za pomocą ''Operacji Vanguard''. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście. |
− | W tej wersji mapy dwóch [[Zakładnicy|zakładników]] pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca(oznaczone w konsoli numerami 4, 3 | + | W tej wersji mapy dwóch [[Zakładnicy|zakładników]] pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków. |
− | ==Ciekawostki== | + | == Ciekawostki == |
[[Grafika:cs_backalley_barkingdog.jpg|thumb|right|Wspomniany billboard]] | [[Grafika:cs_backalley_barkingdog.jpg|thumb|right|Wspomniany billboard]] | ||
* Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów. | * Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów. | ||
* W ''Counter-Strike'' na jednym z billboardów znajduje się logo ''Barking Dog Studios'', co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy. | * W ''Counter-Strike'' na jednym z billboardów znajduje się logo ''Barking Dog Studios'', co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy. | ||
− | * W ''Counter-Strike'' mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od | + | * W ''Counter-Strike'' mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawnu ''Antyterrorystów''. Natomiast aby uratować zakładników w ''Global Offensive'' trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawnu tejże frakcji. |
− | ==Grafiki== | + | == Grafiki == |
− | ===Respawn Terrorystów=== | + | |
+ | === Respawn Terrorystów === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CS - spawn T.jpg|Counter-Strike |
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CSGO - spawn T.jpg|Counter-Strike: Global Offensive |
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Respawn Antyterrorystów=== | + | |
+ | === Respawn Antyterrorystów === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CS - spawn CT.jpg|Counter-Strike |
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CSGO - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Global Offensive |
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Lokalizacja Zakładników=== | + | |
+ | === Lokalizacja Zakładników === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CS - zakladnik 1.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #1 |
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CS - zakladnik 2.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #2 |
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 0.jpg|CS:GO, lokalizacja #0 |
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 1.jpg|CS:GO, lokalizacja #1 |
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 2.jpg|CS:GO, lokalizacja #2 |
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 3.jpg|CS:GO, lokalizacja #3 |
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 4.jpg|CS:GO, lokalizacja #4 |
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 5.jpg|CS:GO, lokalizacja #5 |
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 6.jpg|CS:GO, lokalizacja #6 |
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Strefa Ewakuacji<ref>Dotyczy tylko wersji z | + | |
+ | === Strefa Ewakuacji<ref>Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.</ref> === | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CS - se1.jpg|Strefa Ewakuacji #1 |
− | Grafika: | + | Grafika:Backalley - CS - se2.jpg|Strefa Ewakuacji #2 |
</gallery> | </gallery> | ||
− | |||
− | |||
− | {{CS}} | + | {{Przypisy}} |
+ | |||
+ | {{CS mapy}} | ||
+ | |||
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] |
Aktualna wersja na dzień 20:52, 9 sty 2016
Backalley | |
Typ | Odbicie Zakładników |
Autor (CS) |
|
Autor (CS:GO) | H. Grunt |
Backalley (cs_backalley) – oficjalna mapa typu Odbicie Zakładników, występująca w grze Counter-Strike a także w Counter-Strike: Global Offensive za sprawą Operacji Vanguard. To jedna z mniej popularnych map tego typu.
Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie.
Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów.
Spis treści |
[edytuj] Oficjalny Opis
[edytuj] Counter-Strike
Antyterroryści: Przedostań się do twierdzy Terrorystów i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.
Terroryści: Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.
Inne Spostrzeżenia: Na mapie znajduje się czterech zakładników.
[edytuj] Rozwój Mapy
[edytuj] Counter-Strike
Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez Jamie'go "TYR" Mactaggart'a pracującego dla Barking Dog Studios. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5.
[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive
Mapa została stworzona na nowo przez H. Granta i oficjalnie trafiła do gry za pomocą Operacji Vanguard. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście.
W tej wersji mapy dwóch zakładników pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków.
[edytuj] Ciekawostki
- Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów.
- W Counter-Strike na jednym z billboardów znajduje się logo Barking Dog Studios, co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy.
- W Counter-Strike mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawnu Antyterrorystów. Natomiast aby uratować zakładników w Global Offensive trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawnu tejże frakcji.
[edytuj] Grafiki
[edytuj] Respawn Terrorystów
[edytuj] Respawn Antyterrorystów
[edytuj] Lokalizacja Zakładników
[edytuj] Strefa Ewakuacji[1]
[edytuj] Przypisy
- ↑ Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.
Odbicie Zakładników | 747 • Agency • Assault • Backalley • Compound • Downed • Downtown • Estate • Havana • Insertion • Italy • Miami • Militia • Motel • Museum • Office • Rush • Siege • Thunder • Workout |
Podkładanie Bomby | Airstrip • Ali • Aztec • Bazaar • Black Gold • Cache • Castle • Chinatown • Cobblestone • Cheateau • Corruption • Dust • Dust II • Fascade • Fastline • Favela • Gwalior • Inferno • Library • Log • Marquis • Mirage • Mist • Nuke • Overgrown • Overpass • Piranesi • Port • Prodigy • Rails • Resort • Ruins • Seaside • Season • Sienna • Stadium • Storm • Survivor • Tides • Torn • Train • Truth • Vertigo • Vostok • Zoo |
Wyścig zbrojeń | Baggage • Lake • Monastery • Safehouse • Shoots • St. Marc |
Demolka | Bank • Lake • Safehouse • Shortdust • Shorttrain • St. Marc • Sugarcane |
Zabójstwo | OilRig |
Strefa zagrożenia | Blacksite |