Ted Backman

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Linia 54: Linia 54:
 
*[[Antlion King]]
 
*[[Antlion King]]
 
*[[Combine Assassin]]
 
*[[Combine Assassin]]
*[[Combine Dropship]]
+
*[[Dropship|Combine Dropship]]
 
*[[Combine Guard]]
 
*[[Combine Guard]]
 
*[[Combine Guard Gun]]
 
*[[Combine Guard Gun]]
*[[ Combine Gunship|Gunship]]
+
*[[Gunship|Combine Gunship]]
 
*[[ Combine Super Soldier]]
 
*[[ Combine Super Soldier]]
 
*[[Combine Synth Elite Soldier]]
 
*[[Combine Synth Elite Soldier]]
Linia 76: Linia 76:
 
*większość broni
 
*większość broni
 
*nowi [[Zombie]]
 
*nowi [[Zombie]]
 +
 +
===Galeria===
 +
<gallery>
 +
Grafika:Alien_combine_soldier_koncept.jpg|Alien Combine Soldier
 +
Grafika:Alien_fauna_koncept.jpg|Alien fauna
 +
Grafika:Antlion_King_koncept.jpg|Antlion King
 +
Grafika:Combine_Assassin_koncept.jpg|Combine Assassin
 +
Grafika:Combine_Dropship_koncept.jpg|Combine Dropship
 +
Grafika:Gunship koncept.jpg|Combine Gunship
 +
Grafika:Combine_Synth_Elite_Soldier_koncept.jpg|Combine Super Soldier
 +
Grafika:Konsul_koncept.jpg|Konsul
 +
Grafika:Hydra_koncept.jpg|Hydra
 +
Grafika:I.A._Latham_koncept.jpg|I.A. Latham
 +
Grafika:Super_soldier_koncept.jpg|Overwatch Elite
 +
Grafika:Overwatch_Sniper_koncept.jpg|Overwatch Sniper
 +
Grafika:Combine_Dropship_koncept.jpg|Combine Dropship
 +
Grafika:Gunship koncept.jpg|Combine Gunship
 +
Grafika:Combine_Synth_Elite_Soldier_koncept.jpg|Combine Super Soldier
 +
Grafika:Konsul_koncept.jpg|Konsul
 +
Grafika:Hydra_koncept.jpg|Hydra
 +
Grafika:I.A._Latham_koncept.jpg|I.A. Latham
 +
Grafika:Super_soldier_koncept.jpg|Overwatch Elite
 +
Grafika:Overwatch_Sniper_koncept.jpg|Overwatch Sniper
 +
</gallery>
  
 
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]
 
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]

Wersja z 20:14, 24 gru 2009

Ted Backman
Ted Backman.jpg
Imię i nazwisko Ted Backman
Pochodzenie Seattle
Stanowisko dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator
Praca przy grach Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead

Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."

Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.

Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.

Spis treści

Praca nad serią Half-Life

Half-Life

Galeria

Half-Life 2

Galeria