Ted Backman
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Linia 91: | Linia 91: | ||
Grafika:Super_soldier_koncept.jpg|Overwatch Elite | Grafika:Super_soldier_koncept.jpg|Overwatch Elite | ||
Grafika:Overwatch_Sniper_koncept.jpg|Overwatch Sniper | Grafika:Overwatch_Sniper_koncept.jpg|Overwatch Sniper | ||
− | Grafika: | + | Grafika:Overwatch Soldier koncept.jpg|Overwatch Soldier |
− | + | Grafika:Sacktick_koncept.jpg|Sacktick | |
− | Grafika: | + | Grafika:Stalker_koncept.jpg|Stalker |
− | Grafika: | + | Grafika:Stampeder_koncept.jpg|Stampeder |
− | Grafika: | + | Grafika:Strider_koncept.jpg|Strider |
− | Grafika: | + | Grafika:Tripod_Hopper_koncept.jpg|Tripod Hopper |
− | Grafika: | + | Grafika:Wasteland_Scanner_koncept.jpg|Wasteland Scanner |
− | Grafika: | + | |
</gallery> | </gallery> | ||
[[Kategoria:Pracownicy Valve]] | [[Kategoria:Pracownicy Valve]] |
Wersja z 20:30, 24 gru 2009
Ted Backman | |
Imię i nazwisko | Ted Backman |
Pochodzenie | Seattle |
Stanowisko | dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator |
Praca przy grach | Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead |
Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
Spis treści |
Praca nad serią Half-Life
Half-Life
- Barnacle
- Black Mesa Research Facility
- Bullsquid
- Charger
- Fast Walker
- Flocking Floater
- Gonarch
- Headcrab
- Houndeye
- Ichthyosaur
- Kingpin
- Leech
- Mr. Friendly
- Nihilanth
- Kilka rodzaji broni
- Zombie
Galeria
- Houndeye koncept.jpg
Houndeye
Half-Life 2
- Advisor
- Alien Combine Soldier
- Alien Fauna
- Antlion King
- Combine Assassin
- Combine Dropship
- Combine Guard
- Combine Guard Gun
- Combine Gunship
- Combine Super Soldier
- Combine Synth Elite Soldier
- Konsul/Wallace Breen
- nowe rodzaje headcrabów
- Hydra
- I.A. Latham
- Overwatch Elite
- Dwie pierwsze wersje Overwatch Sniper
- Overwatch Soldier
- Rebelianci/Obywatele (razem z Moby Francke)
- Shield Scanner
- Stalker
- Stampeder
- Strider
- Tripod Hopper
- Wasteland Scanner
- większość broni
- nowi Zombie