Wiązania
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „<ikony>hl2</ikony> {{Spoiler}} {{Rozdzial infobox |grafika=Combine teleport2.jpg |gra=Half-Life 2 |nr=10 |lokacje=Nova Prospekt |mapy=}} '''Wiązania''' (ang. ...”) |
m (drobne poprawki) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|mapy=}} | |mapy=}} | ||
− | '''Wiązania''' (ang. Entanglement) - jest to dziesiąty rozdział gry [[Half-Life 2]]. | + | '''Wiązania''' (ang. ''Entanglement'') - jest to dziesiąty rozdział gry [[Half-Life 2]]. |
==Szczegółowe streszczenie== | ==Szczegółowe streszczenie== | ||
− | [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do zajezdni kolejowej, gdzie spotyka [[Alyx Vance]]. Razem idą przez [[Nova Prospekt]] walcząc z [[ | + | [[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do zajezdni kolejowej, gdzie spotyka [[Alyx Vance]]. Razem idą przez [[Nova Prospekt]] walcząc z [[Overwatch Soldier#Inne wersje|żołnierzami Nova Prospekt]]. W końcu udaje się im znaleźć [[Eli Vance|Eli'ego]] i przenieść go do komory z teleportem. Alyx jednak musi zostać w pokoju kontrolnym, więc rozdzielają się. Gordon dochodzi do kolejnego pomieszczenia kontrolnego, w którym odpiera ataki żołnierzy. Po chwili do Gordona dołącza Alyx, która podłączając się do komputera odkrywa, że [[Judith Mossman]] była szpiegiem [[Kombinat]]u. Bohaterowie idą dalej przedzierając się przez żołnierzy. Później spotykają Judith i Eli'ego, oraz zamierzają uruchomić teleport do laboratorium doktora Kleinera, ale Judith zdradza Gordona i Alyx, niezaprogramowując urządzenie teleportując się razem z Elim do [[Cytadela|Cytadeli]]. Bohaterowie muszą ponownie uruchomić teleport, co trwa kilka minut, ale w końcu udaje im się teleportować do dr Kleinera, co doprowadza do zniszczenia Nova Prospekt. |
+ | |||
+ | Dowiadują się od Kleinera, że byli zawieszani w wolnym teleporcie, i że trwało to tydzień. W tym czasie wybuchło [[Powstanie]], a Eli nadal więziony jest w cytadeli. Alyx proponuje, by Gordon i [[Dog]] postarali się dojść do Cytadeli, a ona sama ukryje doktora Kleinera i dołączy do nich później. | ||
==Znaczenie== | ==Znaczenie== | ||
− | W tym rozdziale gracz dowiaduje się, że Judith była | + | W tym rozdziale gracz dowiaduje się tym, że Judith była wtyczką Kombinatu w Ruchu Oporu i jest świadkiem porwania Eli'ego. Dowiaduje się o wybuchu powstania oraz otrzymuje nowy cel - dotarcie do Cytadeli. |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | * Dalej w grze nie spotyka się już [[ | + | * Dalej w grze nie spotyka się już [[antlion]]ów, co czyni [[feropod]] bezużytecznym, jednak nadal można go używać do unieruchomienia wrogów. |
==Wideosolucja== | ==Wideosolucja== |
Wersja z 14:52, 30 wrz 2011
Wiązania | |
Gra | Half-Life 2 |
Numer | 10 |
Lokacje | Nova Prospekt |
Wiązania (ang. Entanglement) - jest to dziesiąty rozdział gry Half-Life 2.
Spis treści |
Szczegółowe streszczenie
Gordon dociera do zajezdni kolejowej, gdzie spotyka Alyx Vance. Razem idą przez Nova Prospekt walcząc z żołnierzami Nova Prospekt. W końcu udaje się im znaleźć Eli'ego i przenieść go do komory z teleportem. Alyx jednak musi zostać w pokoju kontrolnym, więc rozdzielają się. Gordon dochodzi do kolejnego pomieszczenia kontrolnego, w którym odpiera ataki żołnierzy. Po chwili do Gordona dołącza Alyx, która podłączając się do komputera odkrywa, że Judith Mossman była szpiegiem Kombinatu. Bohaterowie idą dalej przedzierając się przez żołnierzy. Później spotykają Judith i Eli'ego, oraz zamierzają uruchomić teleport do laboratorium doktora Kleinera, ale Judith zdradza Gordona i Alyx, niezaprogramowując urządzenie teleportując się razem z Elim do Cytadeli. Bohaterowie muszą ponownie uruchomić teleport, co trwa kilka minut, ale w końcu udaje im się teleportować do dr Kleinera, co doprowadza do zniszczenia Nova Prospekt.
Dowiadują się od Kleinera, że byli zawieszani w wolnym teleporcie, i że trwało to tydzień. W tym czasie wybuchło Powstanie, a Eli nadal więziony jest w cytadeli. Alyx proponuje, by Gordon i Dog postarali się dojść do Cytadeli, a ona sama ukryje doktora Kleinera i dołączy do nich później.
Znaczenie
W tym rozdziale gracz dowiaduje się tym, że Judith była wtyczką Kombinatu w Ruchu Oporu i jest świadkiem porwania Eli'ego. Dowiaduje się o wybuchu powstania oraz otrzymuje nowy cel - dotarcie do Cytadeli.
Ciekawostki
- Dalej w grze nie spotyka się już antlionów, co czyni feropod bezużytecznym, jednak nadal można go używać do unieruchomienia wrogów.