Half-Life 2: Lost Coast
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(redakcyjne) |
m (linki) |
||
Linia 20: | Linia 20: | ||
|kompozytor= [[Kelly Bailey]] | |kompozytor= [[Kelly Bailey]] | ||
|poprz. gra= [[Half-Life 2]] | |poprz. gra= [[Half-Life 2]] | ||
− | |nast. gra= [[Half-Life 2: Episode One]]}}'''Half-Life 2: Lost Coast''' to darmowy dodatek do gry [[Half-Life 2]] wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - [[HDR]]a. Głównym obiektem na mapie jest klasztor [[Św. Olga|Św. Olgi]] położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami ''[[Highway 17]]'', a ''[[Ruchome | + | |nast. gra= [[Half-Life 2: Episode One]]}}'''Half-Life 2: Lost Coast''' to darmowy dodatek do gry [[Half-Life 2]] wydany 27 października 2005. Jest to krótki poziom, zawierający tylko jedną mapę, którego głównym celem jest prezentacja nowego efektu zaimplementowanego do silnika Source - [[HDR]]a. Głównym obiektem na mapie jest klasztor [[Św. Olga|Św. Olgi]] położony na szczycie wysokiego klifu, oraz przylegające do niego budynki. Lokacja ta miała być pierwotnie wykorzystana w Half-Life 2, gdzieś pomiędzy rozdziałami ''[[Highway 17]]'', a ''[[Ruchome Piaski]]''. Gracz budzi się u podnóża klifu, gdzie spotyka [[Rybak]]a. Ten wyjaśnia mu, że Kombinat wykorzystuje klasztor Św. Olgi jaką swoją bazę, w której znajduje się wyrzutnia kapsuł z [[headcrab]]ami. Żołnierze bombardują za pomocą tego urządzenia pobliskie miasteczko. Celem gracza jest unieszkodliwienie działa. |
Poziom ten darmowy jest tylko dla posiadaczy kart graficznych Nvidia lub ATI. | Poziom ten darmowy jest tylko dla posiadaczy kart graficznych Nvidia lub ATI. | ||
Linia 26: | Linia 26: | ||
==Solucja== | ==Solucja== | ||
{{Solucja|2}} | {{Solucja|2}} | ||
− | Budzimy się pod klifem, warto jest się rozejrzeć po wrakach. Idziemy do rybaka, by otworzył nam bramę. Wchodzimy na schody, gdzie stoi dwóch [[ | + | Budzimy się pod klifem, warto jest się rozejrzeć po wrakach. Idziemy do rybaka, by otworzył nam bramę. Wchodzimy na schody, gdzie stoi dwóch [[Overwatch Soldier]]ów. Gdy spróbujemy wejść na schody zniszczy je [[Overwatch Elite]]. Przeskakujemy na klif i idziemy dalej. Po wejściu do klasztoru trzeba zdjąć drzwiczki i wziąć jakiś mały przedmiot do wrzucenia wewnątrz maszyny wyrzucającej [[Kapsuła headcrabów|kapsuły headcrabów]], co spowoduje jej wybuch. Otworzą się kapsuły ułożone po bokach (możliwe iż jest to system bezpieczeństwa) i wyskoczą na nas [[Poison Headcrab]]y. Zaczyna się desant. Jeśli wyjdziemy na plac będziemy otoczeni, lepiej zaczekać w środku, wyjdziemy przez zdetonowane przez wojsko drzwi obok ołtarza. Po wyjściu mamy do czynienia z mini bossem, którym jest [[Hunter-chopper]]. Zniszczony rozbije się o rusztowanie, a my zejdziemy niżej, wejdziemy do windy i zjedziemy na ziemie do Rybaka. |
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
*Do [[Rewolwer .357|Magnuma]] nigdzie po drodze nie ma amunicji, można ją znaleźć jedynie we wraku z lewej. | *Do [[Rewolwer .357|Magnuma]] nigdzie po drodze nie ma amunicji, można ją znaleźć jedynie we wraku z lewej. | ||
− | *Występuje tu tylko jeden | + | *Występuje tu tylko jeden Overwatch Elite. |
==Komentarze twórców== | ==Komentarze twórców== |
Wersja z 10:27, 31 gru 2011
Half-Life 2: Lost Coast | |
Producent | Valve Software |
Wydawca | Valve Software |
Dystrybucja | Steam |
Data wydania | 27 października 2005 |
Nośniki | Steam |
Gatunek | First person shooter |
Tryb gry | Singleplayer |
Platforma | Microsoft Windows |
Silnik | Source |
Wymagania | zalecane:
|
Kontrolery | klawiatura i mysz, joystick, gamepad |
Designer | Viktor Antonov, |
Kompozytor | Kelly Bailey |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Half-Life 2 |
Nast. gra | Half-Life 2: Episode One |
Poziom ten darmowy jest tylko dla posiadaczy kart graficznych Nvidia lub ATI.
Spis treści |
Solucja
Budzimy się pod klifem, warto jest się rozejrzeć po wrakach. Idziemy do rybaka, by otworzył nam bramę. Wchodzimy na schody, gdzie stoi dwóch Overwatch Soldierów. Gdy spróbujemy wejść na schody zniszczy je Overwatch Elite. Przeskakujemy na klif i idziemy dalej. Po wejściu do klasztoru trzeba zdjąć drzwiczki i wziąć jakiś mały przedmiot do wrzucenia wewnątrz maszyny wyrzucającej kapsuły headcrabów, co spowoduje jej wybuch. Otworzą się kapsuły ułożone po bokach (możliwe iż jest to system bezpieczeństwa) i wyskoczą na nas Poison Headcraby. Zaczyna się desant. Jeśli wyjdziemy na plac będziemy otoczeni, lepiej zaczekać w środku, wyjdziemy przez zdetonowane przez wojsko drzwi obok ołtarza. Po wyjściu mamy do czynienia z mini bossem, którym jest Hunter-chopper. Zniszczony rozbije się o rusztowanie, a my zejdziemy niżej, wejdziemy do windy i zjedziemy na ziemie do Rybaka.
Ciekawostki
- Do Magnuma nigdzie po drodze nie ma amunicji, można ją znaleźć jedynie we wraku z lewej.
- Występuje tu tylko jeden Overwatch Elite.
Komentarze twórców
W Lost Coast, po raz pierwszy został także dodany system, umożliwiający podczas rozgrywki, odsłuch przygotowanych przez twórców komentarzy głosowych, dotyczących gry.
Linki
| |||||
Inne gry |
Counter-Strike · Counter-Strike: Condition Zero · Condition Zero Deleted Scenes · Counter-Strike: Source · Counter-Strike: Global Offensive |
||||
Inne produkty |
Steam · The Orange Box · Portal 2 - The Final Hours · Source Filmmaker · Source SDK |
||||
Silniki |
|||||
Demonstracje |
Get Your Free TVs! · Source Particle Benchmark · Half-Life 2: Lost Coast · |
||||
Anulowane |
Prospero · Half-Life 2 Beta · Episode Three · Return to Ravenholm |
||||
Powiązane |
Codename: Gordon · Portal ARG · PotatoFoolsDay ARG · Team Fortress Arcade |
||||
Usługi |