Ted Backman

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Linia 91: Linia 91:
 
Grafika:Super_soldier_koncept.jpg|Overwatch Elite
 
Grafika:Super_soldier_koncept.jpg|Overwatch Elite
 
Grafika:Overwatch_Sniper_koncept.jpg|Overwatch Sniper
 
Grafika:Overwatch_Sniper_koncept.jpg|Overwatch Sniper
Grafika:Combine_Dropship_koncept.jpg|Combine Dropship
+
Grafika:Overwatch Soldier koncept.jpg|Overwatch Soldier
Grafika:Gunship koncept.jpg|Combine Gunship
+
Grafika:Sacktick_koncept.jpg|Sacktick
Grafika:Combine_Synth_Elite_Soldier_koncept.jpg|Combine Super Soldier
+
Grafika:Stalker_koncept.jpg|Stalker
Grafika:Konsul_koncept.jpg|Konsul
+
Grafika:Stampeder_koncept.jpg|Stampeder
Grafika:Hydra_koncept.jpg|Hydra
+
Grafika:Strider_koncept.jpg|Strider
Grafika:I.A._Latham_koncept.jpg|I.A. Latham
+
Grafika:Tripod_Hopper_koncept.jpg|Tripod Hopper
Grafika:Super_soldier_koncept.jpg|Overwatch Elite
+
Grafika:Wasteland_Scanner_koncept.jpg|Wasteland Scanner
Grafika:Overwatch_Sniper_koncept.jpg|Overwatch Sniper
+
 
</gallery>
 
</gallery>
  
 
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]
 
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]

Wersja z 20:30, 24 gru 2009

Ted Backman
Ted Backman.jpg
Imię i nazwisko Ted Backman
Pochodzenie Seattle
Stanowisko dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator
Praca przy grach Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead

Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."

Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.

Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.

Spis treści

Praca nad serią Half-Life

Half-Life

Galeria

Half-Life 2

Galeria