Militia
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
m |
||
(Nie pokazano 16 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
{{MapaCS infobox | {{MapaCS infobox | ||
− | |grafika= | + | |grafika = Militia - CSGO.jpg |
− | |typ=[[Odbicie Zakładników]] | + | |typ = [[Odbicie Zakładników]] |
− | |autorcs=<p></p> | + | |autorcs = ''Andrew Aumann'' |
− | + | |autorcz = <p></p> | |
− | |autorcss=Valve Corporation | + | *[[Ritual Entertainment]] |
− | |autorcsgo=}} | + | *[[Turtle Rock Studios]] |
+ | |autorcss = [[Valve Corporation]] | ||
+ | |autorcsgo = [[Hidden Path Entertainment]] | ||
+ | }} | ||
− | '''Militia'''( | + | '''Militia''' (''cs_militia'') – oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]] w grach [[Counter-Strike]], [[Counter-Strike: Condition Zero]], [[Counter-Strike: Source]] i [[Counter-Strike: Global Offensive]]. Styl i układ mapy dosyć znacząco zmieniał się wraz z każdą nową wersją. |
− | ==Oficjalny opis== | + | == Oficjalny opis == |
− | [[Antyterroryści]]: Wejdź do domu Cliffe'a i uwolnij [[Zakładnicy|zakładników]]. Zabij Terrorystów bez narażania życia zakładników. | + | ===Counter-Strike=== |
+ | '''[[Antyterroryści]]''': Wejdź do domu Cliffe'a i uwolnij [[Zakładnicy|zakładników]]. Zabij Terrorystów bez narażania życia zakładników. | ||
− | [[Terroryści]]: Nie dopuść, aby Antyterroryści odbili zakładników. | + | '''[[Terroryści]]''': Nie dopuść, aby Antyterroryści odbili zakładników. |
− | Inne Spostrzeżenia: W tej misji jest 4 zakładników i jedna muszla klozetowa. | + | '''Inne Spostrzeżenia''': W tej misji jest 4 zakładników i jedna muszla klozetowa. |
− | ==Osiągnięcia== | + | ===Counter-Strike: Source=== |
+ | '''[[Antyterroryści]]''': Miejsce pobytu, grupy paramilitarnej która porwała cztery osoby zeszłego tygodnia, zostało przekazane przez jednego z naszych informatorów. Zaatakuj ich kryjówkę i uratuj zakładników, bądź wyeliminuj zagrożenie jakie stanowią terroryści. | ||
+ | |||
+ | '''[[Terroryści]]''': Jeden z naszych zwiadowców zauważył kilka nadjeżdżających, w naszą stronę, transporterów opancerzonych. Chroń naszych zakładników i wyeliminuj intruzów. | ||
+ | |||
+ | '''Inne Spostrzeżenia''': W tej misji jest 4 zakładników i jedna muszla klozetowa. | ||
+ | |||
+ | ==Rozwój== | ||
+ | ===Counter-Strike 1.6=== | ||
+ | W tej wersji gry, mapa wykorzystała tylko i wyłącznie z tekstury z gry [[Half-Life]]. Na mapie istniał kanał łączący respawn ''Antyterrorystów'' i tylne podwórze domku. Jedno z pomieszczeń w kanałach(bliższe wyjścia z tunelu od strony ''Terrorystów'') było wyposażone w ekrany które umożliwiały obserwację różnych miejsc na mapie przy pomocy kamer. Mapa była wypełniona dużą ilością skrzyń, na tylnym podwórzu za skałami znajdowała się strzelnica, a z boku domu stało jacuzzi. Wnętrze domu było dosyć oszczędnie umeblowane. | ||
+ | |||
+ | ===Counter-Strike: Condition Zero=== | ||
+ | Bardziej znaczące różnicę między wersją z ''Counter-Strike'' a wersją z ''Condition Zero'' to: | ||
+ | * Wyciemnienie tunelu, dodanie nowych wyjść, a także usunięcie pomieszczenia zawierającego ekrany kamer. | ||
+ | * Zamienienie jacuzzi na zwykły dół. | ||
+ | * Dla polepszenia walorów estetycznych mapy, na respawnie ''Antyterrorystów'' zamieniono transporter opancerzony na wiszący w powietrzu helikopter. | ||
+ | * Przy wejściu do kanału od strony respawnu ''Antyterrorystów'' dodano rampę która umożliwią szybkie przejście na frontowe podwórze. | ||
+ | * Dom za sprawą nowych tekstur stał się drewniany. | ||
+ | |||
+ | Poza tym zmieniono większość innych tekstur i usunięto strzelnicę która znajdowała się na tylnym podwórzu. | ||
+ | |||
+ | ===Counter-Strike: Source=== | ||
+ | Wersja z ''Counter-Strike: Source'', dość znacząco różni się od wcześniejszych wersji. | ||
+ | |||
+ | Zamiast w kanionie, akcja mapy dzieje się w lesie, a zewnętrzne ściany domu zmieniły swój kolor na czerwony. Przód domu zyskał nowy dach nad wejściem i przed dużymi oknami, który ułatwia infiltrację budynku. Przy wyjściu kanału od strony ''Terrorystów'' dodano szopę. Jacuzzi/dół będące z boku domu zastąpiono drewnianymi schodami. Niedaleko respawnu Antyterrorystów, przy wejściu do kanału, dodano strumyk. Część mapy która wcześniej była skałą zamieniono na silosy. | ||
+ | |||
+ | Dodano strzelnicę z powrotem, aczkolwiek znajduje się ona poza dostępną częścią mapy. | ||
+ | |||
+ | ===Counter-Strike: Global Offensive=== | ||
+ | Mapa została oficjalnie dodana 21 Marca 2013, w jednym z update'ów do gry. | ||
+ | |||
+ | Układ mapy jest zbliżony do tego z ''Counter-Strike: Source'', czasem jest on jednak zmieniony by dodać elementy umożliwiające ukrycie się przed pociskami. Mapa jest przez to znacznie bardziej zbalansowana, gdyż w poprzednich wersjach, ''Terroryści'' mogli bardzo łatwo bronić się używając tylko snajperek. | ||
+ | |||
+ | Dodano nowy budynek w którym znajduje się traktor i który połączony jest z respawnem ''Antyterrorystów''. Dodano także nowe przejście dla ''Antyterrorystów'' które umożliwia przejście z ich respawn'u do drzwiczek prowadzących na tylne podwórze. Uproszczono także zejście do kanałów od strony ''Antyterrorystów''. Drabinę na frontowym podwórzu zamieniono na rampę z desek. | ||
+ | |||
+ | Biorąc pod uwagę występowanie [[Kurczaki|kurczaków]], sprzętu rolnego, [[FBI]] jako frakcji ''Antyterrorystów'' czy też silosów na zboże, można śmiało stwierdzić, że akcja mapy dzieje się na jakiejś farmie w ''USA''. | ||
+ | |||
+ | W tej wersji mapy, dwóch zakładników pojawia się losowo na jednym z jedenastu miejsc. Jeden zakładnik pojawia się w środku centralnego budynku(numery w konsoli to 0-6, 8-10) a drugi w szopie za głównym budynkiem(numer w konsoli to 7). | ||
+ | |||
+ | Frakcją ''Terrorystów'' w tej wersji jest [[Phoenix Connexion]]. | ||
+ | |||
+ | == Osiągnięcia == | ||
+ | === Counter-Strike: Source === | ||
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
|- | |- | ||
Linia 25: | Linia 71: | ||
|- | |- | ||
| [[Plik:militiamapveteran.jpg]] | | [[Plik:militiamapveteran.jpg]] | ||
− | | ''' | + | | '''Weteran mapy Militia''' |
− | | Wygraj 100 rund na mapie '' | + | | Wygraj 100 rund na mapie ''cs_Militia'' |
|} | |} | ||
− | == | + | ==Ciekawostki== |
− | *W Counter-Strike, | + | * W wersji z ''Counter-Strike'', niedaleko spawnu CT, znajduje się dźwignia która wyłącza wszystkie światła w kanałach. |
− | * | + | * To pierwsza, oficjalna mapa w serii ''Counter-Strike'' zawierająca logo rzeczywistej marki. Jest nią [[:w:Beck's Brewery|Beck's Brewery]]. |
− | * | + | * W wersji z ''Counter-Strike: Source'', akcja mapy prawdopodobnie dzieje się podczas jesieni. Świadczą o tym odbarwione liście na drzewach. |
+ | * W wersji z ''Counter-Strike'', na mapie znajduje się pięć kamer: w garażu, kuchni, kanałach, respawnie CT i frontowym podwórzu. | ||
+ | * W wersji z ''Counter-Strike: Source'' w skybox'ie mapy znajduje się szopa z logiem ''Turtle Rock Studios''. | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
− | === | + | ===Respawn Antyterrorystów=== |
− | <gallery | + | <gallery> |
− | + | Plik:Militia - CS - spawn CT.jpg|Counter-Strike | |
− | + | Plik:Militia - CZ - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | |
− | + | Plik:Militia - CSS - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Source | |
+ | Plik:Militia - CSGO - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | ===Respawn | + | ===Respawn Terrorystów=== |
− | <gallery | + | <gallery> |
− | + | Plik:Militia - CS - spawn T.jpg|Counter-Strike | |
− | + | Plik:Militia - CZ - spawn T.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | |
+ | Plik:Militia - CSS - spawn T.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - spawn T.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === | + | ===Lokalizacja zakładników=== |
− | <gallery | + | <gallery> |
− | + | Plik:Militia - CS - zakladnik 1.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #1 | |
− | + | Plik:Militia - CS - zakladnik 2.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #2 | |
+ | Plik:Militia - CZ - zakladnik 1.jpg|Counter-Strike: Condition Zero, lokalizacja #1 | ||
+ | Plik:Militia - CZ - zakladnik 2.jpg|Counter-Strike: Condition Zero, lokalizacja #2 | ||
+ | Plik:Militia - CZ - zakladnik 3.jpg|Counter-Strike: Condition Zero, lokalizacja #3 | ||
+ | Plik:Militia - CSS - zakladnik 1.jpg|Counter-Strike: Source, lokalizacja #1 | ||
+ | Plik:Militia - CSS - zakladnik 2.jpg|Counter-Strike: Source, lokalizacja #2 | ||
+ | Plik:Militia - CSS - zakladnik 3.jpg|Counter-Strike: Source, lokalizacja #3 | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - zakladnik 0.jpg|Counter-Strike: Global Offensive, lokalizacja #0 | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - zakladnik 1.jpg|Counter-Strike: Global Offensive, lokalizacja #1 | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - zakladnik 2.jpg|Counter-Strike: Global Offensive, lokalizacja #2 | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - zakladnik 3.jpg|Counter-Strike: Global Offensive, lokalizacja #3 | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - zakladnik 4.jpg|Counter-Strike: Global Offensive, lokalizacja #4 | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - zakladnik 5.jpg|Counter-Strike: Global Offensive, lokalizacja #5 | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - zakladnik 6.jpg|Counter-Strike: Global Offensive, lokalizacja #6 | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - zakladnik 7.jpg|Counter-Strike: Global Offensive, lokalizacja #7 | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - zakladnik 8.jpg|Counter-Strike: Global Offensive, lokalizacja #8 | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - zakladnik 9.jpg|Counter-Strike: Global Offensive, lokalizacja #9 | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - zakladnik 10.jpg|Counter-Strike: Global Offensive, lokalizacja #10 | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === | + | ===Frontowe podwórze=== |
− | <gallery | + | <gallery> |
− | + | Plik:Militia - CS - front.jpg|Counter-Strike | |
− | + | Plik:Militia - CZ - front.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | |
+ | Plik:Militia - CSS - front.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Plik:Militia - CSGO - front.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | {{CS}} | + | ===Ciekawostki=== |
+ | <gallery> | ||
+ | Plik:Militia - CS - ee1.jpg|Wyłącznik światła, ulokowany przy wejściu do kanałów od strony Antyterrorystów | ||
+ | Plik:Militia - CS - ee2.jpg|Ekrany kamer, użycie poszczególnego ekranu powoduje przeniesienie widoku gracza do jednego z pięciu miejsc | ||
+ | Plik:Militia - CS - ee3.jpg|Logo firmy [[:w:Beck's Brewery|Beck's Brewery]] | ||
+ | Plik:Militia - CS - ee4.jpg|Logo ''Turtle Rock Studios'' | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | ==Zobacz także== | ||
+ | * [[Zakładnicy]] | ||
+ | * [[Midwest Militia]] | ||
+ | |||
+ | {{CS mapy}} | ||
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] | [[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] |
Aktualna wersja na dzień 10:29, 24 sty 2016
Militia | |
Typ | Odbicie Zakładników |
Autor (CS) | Andrew Aumann |
Autor (CZ) | |
Autor (CSS) | Valve Corporation |
Autor (CS:GO) | Hidden Path Entertainment |
Militia (cs_militia) – oficjalna mapa typu Odbicie Zakładników w grach Counter-Strike, Counter-Strike: Condition Zero, Counter-Strike: Source i Counter-Strike: Global Offensive. Styl i układ mapy dosyć znacząco zmieniał się wraz z każdą nową wersją.
Spis treści |
[edytuj] Oficjalny opis
[edytuj] Counter-Strike
Antyterroryści: Wejdź do domu Cliffe'a i uwolnij zakładników. Zabij Terrorystów bez narażania życia zakładników.
Terroryści: Nie dopuść, aby Antyterroryści odbili zakładników.
Inne Spostrzeżenia: W tej misji jest 4 zakładników i jedna muszla klozetowa.
[edytuj] Counter-Strike: Source
Antyterroryści: Miejsce pobytu, grupy paramilitarnej która porwała cztery osoby zeszłego tygodnia, zostało przekazane przez jednego z naszych informatorów. Zaatakuj ich kryjówkę i uratuj zakładników, bądź wyeliminuj zagrożenie jakie stanowią terroryści.
Terroryści: Jeden z naszych zwiadowców zauważył kilka nadjeżdżających, w naszą stronę, transporterów opancerzonych. Chroń naszych zakładników i wyeliminuj intruzów.
Inne Spostrzeżenia: W tej misji jest 4 zakładników i jedna muszla klozetowa.
[edytuj] Rozwój
[edytuj] Counter-Strike 1.6
W tej wersji gry, mapa wykorzystała tylko i wyłącznie z tekstury z gry Half-Life. Na mapie istniał kanał łączący respawn Antyterrorystów i tylne podwórze domku. Jedno z pomieszczeń w kanałach(bliższe wyjścia z tunelu od strony Terrorystów) było wyposażone w ekrany które umożliwiały obserwację różnych miejsc na mapie przy pomocy kamer. Mapa była wypełniona dużą ilością skrzyń, na tylnym podwórzu za skałami znajdowała się strzelnica, a z boku domu stało jacuzzi. Wnętrze domu było dosyć oszczędnie umeblowane.
[edytuj] Counter-Strike: Condition Zero
Bardziej znaczące różnicę między wersją z Counter-Strike a wersją z Condition Zero to:
- Wyciemnienie tunelu, dodanie nowych wyjść, a także usunięcie pomieszczenia zawierającego ekrany kamer.
- Zamienienie jacuzzi na zwykły dół.
- Dla polepszenia walorów estetycznych mapy, na respawnie Antyterrorystów zamieniono transporter opancerzony na wiszący w powietrzu helikopter.
- Przy wejściu do kanału od strony respawnu Antyterrorystów dodano rampę która umożliwią szybkie przejście na frontowe podwórze.
- Dom za sprawą nowych tekstur stał się drewniany.
Poza tym zmieniono większość innych tekstur i usunięto strzelnicę która znajdowała się na tylnym podwórzu.
[edytuj] Counter-Strike: Source
Wersja z Counter-Strike: Source, dość znacząco różni się od wcześniejszych wersji.
Zamiast w kanionie, akcja mapy dzieje się w lesie, a zewnętrzne ściany domu zmieniły swój kolor na czerwony. Przód domu zyskał nowy dach nad wejściem i przed dużymi oknami, który ułatwia infiltrację budynku. Przy wyjściu kanału od strony Terrorystów dodano szopę. Jacuzzi/dół będące z boku domu zastąpiono drewnianymi schodami. Niedaleko respawnu Antyterrorystów, przy wejściu do kanału, dodano strumyk. Część mapy która wcześniej była skałą zamieniono na silosy.
Dodano strzelnicę z powrotem, aczkolwiek znajduje się ona poza dostępną częścią mapy.
[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive
Mapa została oficjalnie dodana 21 Marca 2013, w jednym z update'ów do gry.
Układ mapy jest zbliżony do tego z Counter-Strike: Source, czasem jest on jednak zmieniony by dodać elementy umożliwiające ukrycie się przed pociskami. Mapa jest przez to znacznie bardziej zbalansowana, gdyż w poprzednich wersjach, Terroryści mogli bardzo łatwo bronić się używając tylko snajperek.
Dodano nowy budynek w którym znajduje się traktor i który połączony jest z respawnem Antyterrorystów. Dodano także nowe przejście dla Antyterrorystów które umożliwia przejście z ich respawn'u do drzwiczek prowadzących na tylne podwórze. Uproszczono także zejście do kanałów od strony Antyterrorystów. Drabinę na frontowym podwórzu zamieniono na rampę z desek.
Biorąc pod uwagę występowanie kurczaków, sprzętu rolnego, FBI jako frakcji Antyterrorystów czy też silosów na zboże, można śmiało stwierdzić, że akcja mapy dzieje się na jakiejś farmie w USA.
W tej wersji mapy, dwóch zakładników pojawia się losowo na jednym z jedenastu miejsc. Jeden zakładnik pojawia się w środku centralnego budynku(numery w konsoli to 0-6, 8-10) a drugi w szopie za głównym budynkiem(numer w konsoli to 7).
Frakcją Terrorystów w tej wersji jest Phoenix Connexion.
[edytuj] Osiągnięcia
[edytuj] Counter-Strike: Source
Obrazek | Nazwa obecna | Opis |
---|---|---|
Weteran mapy Militia | Wygraj 100 rund na mapie cs_Militia |
[edytuj] Ciekawostki
- W wersji z Counter-Strike, niedaleko spawnu CT, znajduje się dźwignia która wyłącza wszystkie światła w kanałach.
- To pierwsza, oficjalna mapa w serii Counter-Strike zawierająca logo rzeczywistej marki. Jest nią Beck's Brewery.
- W wersji z Counter-Strike: Source, akcja mapy prawdopodobnie dzieje się podczas jesieni. Świadczą o tym odbarwione liście na drzewach.
- W wersji z Counter-Strike, na mapie znajduje się pięć kamer: w garażu, kuchni, kanałach, respawnie CT i frontowym podwórzu.
- W wersji z Counter-Strike: Source w skybox'ie mapy znajduje się szopa z logiem Turtle Rock Studios.
[edytuj] Galeria
[edytuj] Respawn Antyterrorystów
[edytuj] Respawn Terrorystów
[edytuj] Lokalizacja zakładników
[edytuj] Frontowe podwórze
[edytuj] Ciekawostki
Logo firmy Beck's Brewery
[edytuj] Zobacz także
Odbicie Zakładników | 747 • Agency • Assault • Backalley • Compound • Downed • Downtown • Estate • Havana • Insertion • Italy • Miami • Militia • Motel • Museum • Office • Rush • Siege • Thunder • Workout |
Podkładanie Bomby | Airstrip • Ali • Aztec • Bazaar • Black Gold • Cache • Castle • Chinatown • Cobblestone • Cheateau • Corruption • Dust • Dust II • Fascade • Fastline • Favela • Gwalior • Inferno • Library • Log • Marquis • Mirage • Mist • Nuke • Overgrown • Overpass • Piranesi • Port • Prodigy • Rails • Resort • Ruins • Seaside • Season • Sienna • Stadium • Storm • Survivor • Tides • Torn • Train • Truth • Vertigo • Vostok • Zoo |
Wyścig zbrojeń | Baggage • Lake • Monastery • Safehouse • Shoots • St. Marc |
Demolka | Bank • Lake • Safehouse • Shortdust • Shorttrain • St. Marc • Sugarcane |
Zabójstwo | OilRig |
Strefa zagrożenia | Blacksite |