Inferno

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Ciekawostki)
 
(Nie pokazano 15 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Występowanie'''
+
<ikony>cs</ikony>
 +
{{MapaCS infobox
 +
|grafika=Inferno - CSGO.jpg
 +
|typ=[[Podkładanie Bomby]]
 +
|autorcs=''Chris "Barney" Auty''
 +
|autorcz=<p></p>
 +
*[[Ritual Entertainment]]
 +
*[[Turtle Rock Studios]]
 +
|autorcss=[[Valve Corporation]]
 +
|autorcsgo=[[Hidden Path Entertainment]]}}
  
De_Inferno mapa ta po raz pierwszy zadebiutowała w grze [[Counter-Strike]] pojawiła się również w [[Counter-Strike: Condition Zero]] oraz [[Counter-Strike: Source]]. Prawdopodobnie mapa pojawi się w [[Counter-Strike: Global Offensive]].  
+
'''Inferno'''('''''de_inferno''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]]. Występuje w każdej grze z serii [[Counter-Strike]].
  
'''Cele Mapy'''
+
==Oficjalny opis==
Głównym celem mapy jest detonacja ładunku przez [[Terroryści|Terrorystów]]. [[Antyterroryści]] detonacji muszą zapobiec. Gra kończy się gdy:
+
'''Ogólnie''': Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce.
  
* Bomba zostanie zdetonowana
+
'''[[Antyterroryści]]''': Nie dopuśc, aby terroryści wysadzili rurociągi.
* Skończy się czas trwania rundy
+
* Przeciwna drużyna zostanie w całości zabita
+
* Bomba zostanie rozbrojona.
+
  
'''Ewolucja'''
+
'''[[Terroryści]]''': Zniszcz dwa rurociągi.
  
Od czasów pierwszego [[Counter-Strike]] mapa przeszła wiele zmian. Póki w [[Counter-Strike: Condition Zero|Condition Zero]] były one tylko kosmetyczne to w wersji [[Counter-Strike: Source|Source]] są one większe. W "Domku" z klatki wentylacyjnej wejście na balkon zastąpiono kratą która automatycznie się rozsuwa gdy gracz się znajdzie koło niej. Zamieniono także pierwotne nazwy Bombsideów oraz dodano nowe pomieszczenie w okolicy bombsidu "B". W [[Counter-Strike: Global Offensive]] nie będzie prawdopodobnie większych zmian.  
+
'''Inne Spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.  
  
'''Zdjęcia'''
+
==Rozwój==
[[Plik:0000000031.1024x768.png|200px|thumb|left|Screen promocyjny]] [[Plik:--Mapy-- De inferno.jpg|200px|thumb|left|Plan mapy]]
+
===Counter-Strike 1.0===
 +
Autorem tej mapy jest ''Chris "Barney" Auty''. Mapa miała przypominać mocno rozbudowaną, opuszczoną rezydencję. Porą dnia był wieczór. Mapa w tej wersji ma słabej jakości tekstury oraz jest mniej rozbudowana: nie ma bezpośredniego przejścia przez domek do bombsite'u A, a bombsite B znajduje się na miejscu respawn'u ''Antyterrorystów''.
 +
 
 +
===Counter-Strike 1.6===
 +
Mapa została przerobiona przez [[Valve Corporation]]. Nieco ją rozbudowano, dodano do niej parę elementów scenerii na przykład lampy oraz zmieniono motyw mapy. Od tego momentu mapa była oparta na niedużej wiosce. Porą dnia jest południe.
 +
 
 +
===Counter-Strike: Condition Zero===
 +
W ''Counter-Strike: Condition Zero'' mapa została przerobiona przez [[Ritual Entertainment]]. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji [[Motorcade Assault]] z gry [[Counter-Strike: Condition Zero|Condition Zero Deleted Scenes]]. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest [[Italy]]. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji.
 +
 
 +
===Counter-Strike: Source===
 +
Wersja z ''Counter-Strike: Source'' jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. Mapa nie przypomina już odludnej wioski, a żywe miasteczko. Skrzynie ulokowane przy bombsite'ach zostały zamienione na stogi siana i stawy rybne. Porą dnia jest słoneczny dzień, podobnie jak w wersji z [[Counter-Strike]].
 +
 
 +
===Counter-Strike: Global Offensive===
 +
Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive'' dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry. Usunięto  dużą ilość przedmiotów z bombsite'u A, aby zredukować ilość graczy kampiących w tym miejscu. Skybox w tej wersji mapy przypomina ten z ''Counter-Strike'a 1.0''.
 +
 
 +
Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wcześniejszych wersji mapy) zostały zamienione.
 +
 
 +
==Osiągnięcia==
 +
===Counter-Strike: Source===
 +
{| class="wikitable"
 +
|-
 +
! Obrazek
 +
! Nazwa obecna
 +
! Opis
 +
|-
 +
| [[Plik:infernomapveteran.jpg]]
 +
| '''''Inferno Map Veteran'''''
 +
| Wygraj 100 rund na mapie ''de_inferno''
 +
|}
 +
===Counter-Strike: Global Offensive===
 +
{| class="wikitable"
 +
|-
 +
| style="text-align:center"|Obrazek
 +
| style="text-align:center"|Nazwa
 +
| style="text-align:center"|Opis
 +
|-
 +
| style="text-align:center"|[[Plik:Inferno Map Veteran csgo.png]]
 +
| style="text-align:center"|'''''Weteran mapy Inferno'''''
 +
| style="text-align:center"|Wygraj 100 rund na mapie ''Inferno''
 +
|}
 +
 
 +
==Ciekawostki==
 +
[[Grafika:Inferno - EE1.jpg|thumb|right|To miejsce zostało umieszczone w grze jako respawn ''Terrorystów'']]
 +
*Piosenka którą można usłyszeć na respawn'ie ''Terrorystów'' to utwór ''Carcelera'' zagrany przez ''Reflejo Andaluz'a''.<ref>[https://www.youtube.com/watch?v=ZzwpRiQ-cJ0 Utwór w witrynie Youtube]</ref>
 +
*Twórcy późniejszych wersji mapy, wzorowali się na mieście ''San Juan Capistrano'', leżącym w Kaliforni w Stanach Zjednoczonych.<ref>[https://www.google.com/maps/dir/33.502409,-117.6622939//@33.5023911,-117.6627802,305m/data=!3m1!1e3 Dokładna lokalizacja budynków na których wzorowali się twórcy]</ref>
 +
*W ''Counter-Strike: Source'', w jednym z budynków znajduje się wentylator sufitowy. Jeśli gracz do niego doskoczy, wyda on dźwięk bólu, mimo iż nie utraci on ani jednego punktu życia.
 +
* W ''CS:GO'', frakcjami na tej mapie są [[Separatyści]] i [[Special Air Service|SAS]].
 +
* Również w ''CS:GO'' na mapie umieszczono [[Kurczaki]].
 +
*Jeśli podejdziemy pod drzwi w jednym z budynku to możemy usłyszeć szczekanie psa.
 +
 
 +
==Galeria==
 +
===Respawn Terrorystów===
 +
<gallery>
 +
Grafika:Inferno - CS - spawn T.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Inferno - CZ - spawn T.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Grafika:Inferno - CSS - spawn T.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Inferno - CSGO - spawn T.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
 +
===Respawn Antyterrorystów===
 +
<gallery>
 +
Grafika:Inferno - CS - spawn CT.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Inferno - CZ - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Grafika:Inferno - CSS - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Inferno - CSGO - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
 +
===Bombsite A===
 +
<gallery>
 +
Grafika:Inferno - CS - A.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Inferno - CZ - A.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Grafika:Inferno - CSS - A.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Inferno - CSGO - A.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
 +
===Bombsite B===
 +
<gallery>
 +
Grafika:Inferno - CS - B.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Inferno - CZ - B.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Grafika:Inferno - CSS - B.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Inferno - CSGO - B.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
 +
 
 +
==Zobacz także==
 +
* [[C4]]
 +
 
 +
==Przypisy==
 +
<references/>
 +
 
 +
{{CS mapy}}
 +
 
 +
[[Kategoria: Mapy w Counter-Strike]]

Aktualna wersja na dzień 11:26, 25 sty 2016

Inferno
Inferno - CSGO.jpg
Typ Podkładanie Bomby
Autor (CS) Chris "Barney" Auty
Autor (CZ)

Autor (CSS) Valve Corporation
Autor (CS:GO) Hidden Path Entertainment

Inferno(de_inferno) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby. Występuje w każdej grze z serii Counter-Strike.

Spis treści

[edytuj] Oficjalny opis

Ogólnie: Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce.

Antyterroryści: Nie dopuśc, aby terroryści wysadzili rurociągi.

Terroryści: Zniszcz dwa rurociągi.

Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.

[edytuj] Rozwój

[edytuj] Counter-Strike 1.0

Autorem tej mapy jest Chris "Barney" Auty. Mapa miała przypominać mocno rozbudowaną, opuszczoną rezydencję. Porą dnia był wieczór. Mapa w tej wersji ma słabej jakości tekstury oraz jest mniej rozbudowana: nie ma bezpośredniego przejścia przez domek do bombsite'u A, a bombsite B znajduje się na miejscu respawn'u Antyterrorystów.

[edytuj] Counter-Strike 1.6

Mapa została przerobiona przez Valve Corporation. Nieco ją rozbudowano, dodano do niej parę elementów scenerii na przykład lampy oraz zmieniono motyw mapy. Od tego momentu mapa była oparta na niedużej wiosce. Porą dnia jest południe.

[edytuj] Counter-Strike: Condition Zero

W Counter-Strike: Condition Zero mapa została przerobiona przez Ritual Entertainment. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji Motorcade Assault z gry Condition Zero Deleted Scenes. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest Italy. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji.

[edytuj] Counter-Strike: Source

Wersja z Counter-Strike: Source jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. Mapa nie przypomina już odludnej wioski, a żywe miasteczko. Skrzynie ulokowane przy bombsite'ach zostały zamienione na stogi siana i stawy rybne. Porą dnia jest słoneczny dzień, podobnie jak w wersji z Counter-Strike.

[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive

Wersja z Counter-Strike: Global Offensive dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry. Usunięto dużą ilość przedmiotów z bombsite'u A, aby zredukować ilość graczy kampiących w tym miejscu. Skybox w tej wersji mapy przypomina ten z Counter-Strike'a 1.0.

Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wcześniejszych wersji mapy) zostały zamienione.

[edytuj] Osiągnięcia

[edytuj] Counter-Strike: Source

Obrazek Nazwa obecna Opis
Infernomapveteran.jpg Inferno Map Veteran Wygraj 100 rund na mapie de_inferno

[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive

Obrazek Nazwa Opis
Inferno Map Veteran csgo.png Weteran mapy Inferno Wygraj 100 rund na mapie Inferno

[edytuj] Ciekawostki

To miejsce zostało umieszczone w grze jako respawn Terrorystów
  • Piosenka którą można usłyszeć na respawn'ie Terrorystów to utwór Carcelera zagrany przez Reflejo Andaluz'a.[1]
  • Twórcy późniejszych wersji mapy, wzorowali się na mieście San Juan Capistrano, leżącym w Kaliforni w Stanach Zjednoczonych.[2]
  • W Counter-Strike: Source, w jednym z budynków znajduje się wentylator sufitowy. Jeśli gracz do niego doskoczy, wyda on dźwięk bólu, mimo iż nie utraci on ani jednego punktu życia.
  • W CS:GO, frakcjami na tej mapie są Separatyści i SAS.
  • Również w CS:GO na mapie umieszczono Kurczaki.
  • Jeśli podejdziemy pod drzwi w jednym z budynku to możemy usłyszeć szczekanie psa.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Respawn Terrorystów

[edytuj] Respawn Antyterrorystów

[edytuj] Bombsite A

[edytuj] Bombsite B

[edytuj] Zobacz także

[edytuj] Przypisy

  1. Utwór w witrynie Youtube
  2. Dokładna lokalizacja budynków na których wzorowali się twórcy
Mapy występujące w serii Counter-Strike