Inferno
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(rozbudowa + galeria) |
(→Ciekawostki) |
||
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
{{MapaCS infobox | {{MapaCS infobox | ||
− | |grafika= | + | |grafika=Inferno - CSGO.jpg |
|typ=[[Podkładanie Bomby]] | |typ=[[Podkładanie Bomby]] | ||
− | |autorcs=Chris "Barney" Auty | + | |autorcs=''Chris "Barney" Auty'' |
− | |autorcz=Ritual Entertainment | + | |autorcz=<p></p> |
− | |autorcss=Valve Corporation}} | + | *[[Ritual Entertainment]] |
− | '''Inferno''' ('''''de_inferno''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]]. Występuje w | + | *[[Turtle Rock Studios]] |
+ | |autorcss=[[Valve Corporation]] | ||
+ | |autorcsgo=[[Hidden Path Entertainment]]}} | ||
+ | |||
+ | '''Inferno'''('''''de_inferno''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]]. Występuje w każdej grze z serii [[Counter-Strike]]. | ||
==Oficjalny opis== | ==Oficjalny opis== | ||
− | Ogólnie: Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce. | + | '''Ogólnie''': Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce. |
− | [[Antyterroryści]]: Nie | + | '''[[Antyterroryści]]''': Nie dopuśc, aby terroryści wysadzili rurociągi. |
− | [[Terroryści]]: | + | '''[[Terroryści]]''': Zniszcz dwa rurociągi. |
− | Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba. | + | '''Inne Spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba. |
==Rozwój== | ==Rozwój== | ||
− | === | + | ===Counter-Strike 1.0=== |
− | Autorem tej mapy jest Chris "Barney" Auty. Mapa miała | + | Autorem tej mapy jest ''Chris "Barney" Auty''. Mapa miała przypominać mocno rozbudowaną, opuszczoną rezydencję. Porą dnia był wieczór. Mapa w tej wersji ma słabej jakości tekstury oraz jest mniej rozbudowana: nie ma bezpośredniego przejścia przez domek do bombsite'u A, a bombsite B znajduje się na miejscu respawn'u ''Antyterrorystów''. |
− | === | + | ===Counter-Strike 1.6=== |
− | Mapa została przerobiona przez [[Valve Corporation]]. | + | Mapa została przerobiona przez [[Valve Corporation]]. Nieco ją rozbudowano, dodano do niej parę elementów scenerii na przykład lampy oraz zmieniono motyw mapy. Od tego momentu mapa była oparta na niedużej wiosce. Porą dnia jest południe. |
− | === | + | ===Counter-Strike: Condition Zero=== |
− | W ''Counter-Strike: Condition Zero'' mapa została przerobiona przez [[Ritual Entertainment]]. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji [[Motorcade Assault]] z gry [[Condition Zero Deleted Scenes]]. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest [[Italy]]. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji. | + | W ''Counter-Strike: Condition Zero'' mapa została przerobiona przez [[Ritual Entertainment]]. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji [[Motorcade Assault]] z gry [[Counter-Strike: Condition Zero|Condition Zero Deleted Scenes]]. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest [[Italy]]. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji. |
− | === | + | ===Counter-Strike: Source=== |
− | Wersja z ''Counter-Strike: Source'' jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. | + | Wersja z ''Counter-Strike: Source'' jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. Mapa nie przypomina już odludnej wioski, a żywe miasteczko. Skrzynie ulokowane przy bombsite'ach zostały zamienione na stogi siana i stawy rybne. Porą dnia jest słoneczny dzień, podobnie jak w wersji z [[Counter-Strike]]. |
− | === | + | ===Counter-Strike: Global Offensive=== |
− | Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive'' dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry. | + | Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive'' dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry. Usunięto dużą ilość przedmiotów z bombsite'u A, aby zredukować ilość graczy kampiących w tym miejscu. Skybox w tej wersji mapy przypomina ten z ''Counter-Strike'a 1.0''. |
− | + | Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wcześniejszych wersji mapy) zostały zamienione. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
==Osiągnięcia== | ==Osiągnięcia== | ||
+ | ===Counter-Strike: Source=== | ||
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
|- | |- | ||
Linia 49: | Linia 50: | ||
| '''''Inferno Map Veteran''''' | | '''''Inferno Map Veteran''''' | ||
| Wygraj 100 rund na mapie ''de_inferno'' | | Wygraj 100 rund na mapie ''de_inferno'' | ||
+ | |} | ||
+ | ===Counter-Strike: Global Offensive=== | ||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|Obrazek | ||
+ | | style="text-align:center"|Nazwa | ||
+ | | style="text-align:center"|Opis | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|[[Plik:Inferno Map Veteran csgo.png]] | ||
+ | | style="text-align:center"|'''''Weteran mapy Inferno''''' | ||
+ | | style="text-align:center"|Wygraj 100 rund na mapie ''Inferno'' | ||
|} | |} | ||
+ | |||
+ | ==Ciekawostki== | ||
+ | [[Grafika:Inferno - EE1.jpg|thumb|right|To miejsce zostało umieszczone w grze jako respawn ''Terrorystów'']] | ||
+ | *Piosenka którą można usłyszeć na respawn'ie ''Terrorystów'' to utwór ''Carcelera'' zagrany przez ''Reflejo Andaluz'a''.<ref>[https://www.youtube.com/watch?v=ZzwpRiQ-cJ0 Utwór w witrynie Youtube]</ref> | ||
+ | *Twórcy późniejszych wersji mapy, wzorowali się na mieście ''San Juan Capistrano'', leżącym w Kaliforni w Stanach Zjednoczonych.<ref>[https://www.google.com/maps/dir/33.502409,-117.6622939//@33.5023911,-117.6627802,305m/data=!3m1!1e3 Dokładna lokalizacja budynków na których wzorowali się twórcy]</ref> | ||
+ | *W ''Counter-Strike: Source'', w jednym z budynków znajduje się wentylator sufitowy. Jeśli gracz do niego doskoczy, wyda on dźwięk bólu, mimo iż nie utraci on ani jednego punktu życia. | ||
+ | * W ''CS:GO'', frakcjami na tej mapie są [[Separatyści]] i [[Special Air Service|SAS]]. | ||
+ | * Również w ''CS:GO'' na mapie umieszczono [[Kurczaki]]. | ||
+ | *Jeśli podejdziemy pod drzwi w jednym z budynku to możemy usłyszeć szczekanie psa. | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
− | + | ===Respawn Terrorystów=== | |
− | Grafika: | + | <gallery> |
− | Grafika: | + | Grafika:Inferno - CS - spawn T.jpg|Counter-Strike |
− | + | Grafika:Inferno - CZ - spawn T.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | |
− | Grafika: | + | Grafika:Inferno - CSS - spawn T.jpg|Counter-Strike: Source |
− | Grafika: | + | Grafika:Inferno - CSGO - spawn T.jpg|Counter-Strike: Global Offensive |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
</gallery> | </gallery> | ||
+ | ===Respawn Antyterrorystów=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Inferno - CS - spawn CT.jpg|Counter-Strike | ||
+ | Grafika:Inferno - CZ - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | ||
+ | Grafika:Inferno - CSS - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Grafika:Inferno - CSGO - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Bombsite A=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Inferno - CS - A.jpg|Counter-Strike | ||
+ | Grafika:Inferno - CZ - A.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | ||
+ | Grafika:Inferno - CSS - A.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Grafika:Inferno - CSGO - A.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Bombsite B=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Inferno - CS - B.jpg|Counter-Strike | ||
+ | Grafika:Inferno - CZ - B.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | ||
+ | Grafika:Inferno - CSS - B.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Grafika:Inferno - CSGO - B.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | ==Zobacz także== | ||
+ | * [[C4]] | ||
+ | |||
+ | ==Przypisy== | ||
+ | <references/> | ||
− | {{CS}} | + | {{CS mapy}} |
[[Kategoria: Mapy w Counter-Strike]] | [[Kategoria: Mapy w Counter-Strike]] |
Aktualna wersja na dzień 11:26, 25 sty 2016
Inferno | |
Typ | Podkładanie Bomby |
Autor (CS) | Chris "Barney" Auty |
Autor (CZ) | |
Autor (CSS) | Valve Corporation |
Autor (CS:GO) | Hidden Path Entertainment |
Inferno(de_inferno) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby. Występuje w każdej grze z serii Counter-Strike.
Spis treści |
[edytuj] Oficjalny opis
Ogólnie: Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce.
Antyterroryści: Nie dopuśc, aby terroryści wysadzili rurociągi.
Terroryści: Zniszcz dwa rurociągi.
Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
[edytuj] Rozwój
[edytuj] Counter-Strike 1.0
Autorem tej mapy jest Chris "Barney" Auty. Mapa miała przypominać mocno rozbudowaną, opuszczoną rezydencję. Porą dnia był wieczór. Mapa w tej wersji ma słabej jakości tekstury oraz jest mniej rozbudowana: nie ma bezpośredniego przejścia przez domek do bombsite'u A, a bombsite B znajduje się na miejscu respawn'u Antyterrorystów.
[edytuj] Counter-Strike 1.6
Mapa została przerobiona przez Valve Corporation. Nieco ją rozbudowano, dodano do niej parę elementów scenerii na przykład lampy oraz zmieniono motyw mapy. Od tego momentu mapa była oparta na niedużej wiosce. Porą dnia jest południe.
[edytuj] Counter-Strike: Condition Zero
W Counter-Strike: Condition Zero mapa została przerobiona przez Ritual Entertainment. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji Motorcade Assault z gry Condition Zero Deleted Scenes. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest Italy. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji.
[edytuj] Counter-Strike: Source
Wersja z Counter-Strike: Source jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. Mapa nie przypomina już odludnej wioski, a żywe miasteczko. Skrzynie ulokowane przy bombsite'ach zostały zamienione na stogi siana i stawy rybne. Porą dnia jest słoneczny dzień, podobnie jak w wersji z Counter-Strike.
[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive
Wersja z Counter-Strike: Global Offensive dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry. Usunięto dużą ilość przedmiotów z bombsite'u A, aby zredukować ilość graczy kampiących w tym miejscu. Skybox w tej wersji mapy przypomina ten z Counter-Strike'a 1.0.
Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wcześniejszych wersji mapy) zostały zamienione.
[edytuj] Osiągnięcia
[edytuj] Counter-Strike: Source
Obrazek | Nazwa obecna | Opis |
---|---|---|
Inferno Map Veteran | Wygraj 100 rund na mapie de_inferno |
[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive
Obrazek | Nazwa | Opis |
Weteran mapy Inferno | Wygraj 100 rund na mapie Inferno |
[edytuj] Ciekawostki
- Piosenka którą można usłyszeć na respawn'ie Terrorystów to utwór Carcelera zagrany przez Reflejo Andaluz'a.[1]
- Twórcy późniejszych wersji mapy, wzorowali się na mieście San Juan Capistrano, leżącym w Kaliforni w Stanach Zjednoczonych.[2]
- W Counter-Strike: Source, w jednym z budynków znajduje się wentylator sufitowy. Jeśli gracz do niego doskoczy, wyda on dźwięk bólu, mimo iż nie utraci on ani jednego punktu życia.
- W CS:GO, frakcjami na tej mapie są Separatyści i SAS.
- Również w CS:GO na mapie umieszczono Kurczaki.
- Jeśli podejdziemy pod drzwi w jednym z budynku to możemy usłyszeć szczekanie psa.
[edytuj] Galeria
[edytuj] Respawn Terrorystów
[edytuj] Respawn Antyterrorystów
[edytuj] Bombsite A
[edytuj] Bombsite B
[edytuj] Zobacz także
[edytuj] Przypisy
Odbicie Zakładników | 747 • Agency • Assault • Backalley • Compound • Downed • Downtown • Estate • Havana • Insertion • Italy • Miami • Militia • Motel • Museum • Office • Rush • Siege • Thunder • Workout |
Podkładanie Bomby | Airstrip • Ali • Aztec • Bazaar • Black Gold • Cache • Castle • Chinatown • Cobblestone • Cheateau • Corruption • Dust • Dust II • Fascade • Fastline • Favela • Gwalior • Inferno • Library • Log • Marquis • Mirage • Mist • Nuke • Overgrown • Overpass • Piranesi • Port • Prodigy • Rails • Resort • Ruins • Seaside • Season • Sienna • Stadium • Storm • Survivor • Tides • Torn • Train • Truth • Vertigo • Vostok • Zoo |
Wyścig zbrojeń | Baggage • Lake • Monastery • Safehouse • Shoots • St. Marc |
Demolka | Bank • Lake • Safehouse • Shortdust • Shorttrain • St. Marc • Sugarcane |
Zabójstwo | OilRig |
Strefa zagrożenia | Blacksite |