Backalley

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (stylistyczne)
 
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
 
{{MapaCS infobox  
 
{{MapaCS infobox  
|grafika  = cs backalley.jpg
+
|grafika  = Backalley - CSGO.jpg
 
|typ      =[[Odbicie Zakładników]]  
 
|typ      =[[Odbicie Zakładników]]  
 
|autorcs  =<p></p>
 
|autorcs  =<p></p>
*Jamie "TYR" Mactaggart
+
*''Jamie "TYR" Mactaggart''
 
*[[Barking Dog Studios]]
 
*[[Barking Dog Studios]]
 
|autorcz  =
 
|autorcz  =
 
|autorcss  =
 
|autorcss  =
|autorcsgo =H. Grunt
+
|autorcsgo =''H. Grunt''
 
}}
 
}}
  
Linia 27: Linia 27:
 
== Rozwój Mapy ==
 
== Rozwój Mapy ==
 
=== Counter-Strike ===
 
=== Counter-Strike ===
Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez Jamie'go "TYR" Mactaggart'a pracującego dla [[Barking Dog Studios]]. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5.
+
Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez ''Jamie'go "TYR" Mactaggart'a'' pracującego dla [[Barking Dog Studios]]. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5.
  
 
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
 
=== Counter-Strike: Global Offensive ===
Mapa została stworzona na nowo przez H. Granta i oficjalnie trafiła do gry za pomocą ''Operacji Vanguard''. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście.  
+
Mapa została stworzona na nowo przez ''H. Granta'' i oficjalnie trafiła do gry za pomocą ''Operacji Vanguard''. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście.  
  
 
W tej wersji mapy dwóch [[Zakładnicy|zakładników]] pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków.
 
W tej wersji mapy dwóch [[Zakładnicy|zakładników]] pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków.
Linia 37: Linia 37:
 
[[Grafika:cs_backalley_barkingdog.jpg|thumb|right|Wspomniany billboard]]
 
[[Grafika:cs_backalley_barkingdog.jpg|thumb|right|Wspomniany billboard]]
 
* Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów.
 
* Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów.
* W Counter-Strike na jednym z billboardów znajduje się logo ''Barking Dog Studios'', co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy.
+
* W ''Counter-Strike'' na jednym z billboardów znajduje się logo ''Barking Dog Studios'', co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy.
* W Counter-Strike mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawnu ''Antyterrorystów''. Natomiast aby uratować zakładników w Global Offensive trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawnu tejże frakcji.
+
* W ''Counter-Strike'' mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawnu ''Antyterrorystów''. Natomiast aby uratować zakładników w ''Global Offensive'' trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawnu tejże frakcji.
  
 
== Grafiki ==
 
== Grafiki ==
Linia 44: Linia 44:
 
=== Respawn Terrorystów ===
 
=== Respawn Terrorystów ===
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:Cs_backalley_tspawn.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Backalley - CS - spawn T.jpg|Counter-Strike
Grafika:Csgo_backalley_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
Grafika:Backalley - CSGO - spawn T.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
</gallery>
 
</gallery>
  
 
=== Respawn Antyterrorystów ===
 
=== Respawn Antyterrorystów ===
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:Cs_backalley_ctspawn.jpg|Counter-Strike
+
Grafika:Backalley - CS - spawn CT.jpg|Counter-Strike
Grafika:Csgo_backalley_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
Grafika:Backalley - CSGO - spawn CT.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
</gallery>
 
</gallery>
  
 
=== Lokalizacja Zakładników ===
 
=== Lokalizacja Zakładników ===
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:Cs_backalley_host1.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #1
+
Grafika:Backalley - CS - zakladnik 1.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #1
Grafika:Cs_backalley_host2.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #2
+
Grafika:Backalley - CS - zakladnik 2.jpg|Counter-Strike, lokalizacja #2
Grafika:Csgo_backalley_host0.jpg|CS:GO, lokalizacja #0
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 0.jpg|CS:GO, lokalizacja #0
Grafika:Csgo_backalley_host1.jpg|CS:GO, lokalizacja #1
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 1.jpg|CS:GO, lokalizacja #1
Grafika:Csgo_backalley_host2.jpg|CS:GO, lokalizacja #2
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 2.jpg|CS:GO, lokalizacja #2
Grafika:Csgo_backalley_host3.jpg|CS:GO, lokalizacja #3
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 3.jpg|CS:GO, lokalizacja #3
Grafika:Csgo_backalley_host4.jpg|CS:GO, lokalizacja #4
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 4.jpg|CS:GO, lokalizacja #4
Grafika:Csgo_backalley_host5.jpg|CS:GO, lokalizacja #5
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 5.jpg|CS:GO, lokalizacja #5
Grafika:Csgo_backalley_host6.jpg|CS:GO, lokalizacja #6
+
Grafika:Backalley - CSGO - zakladnik 6.jpg|CS:GO, lokalizacja #6
 
</gallery>
 
</gallery>
  
 
=== Strefa Ewakuacji<ref>Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.</ref> ===
 
=== Strefa Ewakuacji<ref>Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.</ref> ===
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:Cs_backalley_evac1.jpg|Strefa Ewakuacji #1
+
Grafika:Backalley - CS - se1.jpg|Strefa Ewakuacji #1
Grafika:Cs_backalley_evac2.jpg|Strefa Ewakuacji #2
+
Grafika:Backalley - CS - se2.jpg|Strefa Ewakuacji #2
 
</gallery>
 
</gallery>
  

Aktualna wersja na dzień 20:52, 9 sty 2016

Backalley
Backalley - CSGO.jpg
Typ Odbicie Zakładników
Autor (CS)

Autor (CS:GO) H. Grunt

Backalley (cs_backalley) – oficjalna mapa typu Odbicie Zakładników, występująca w grze Counter-Strike a także w Counter-Strike: Global Offensive za sprawą Operacji Vanguard. To jedna z mniej popularnych map tego typu.

Scenerią mapy jest niewielkie blokowisko oraz alejki łączące poszczególne budynki. Mapa posiada wiele ciasnych pomieszczeń i generalnie większość walk odbywa się tutaj na krótkim dystansie.

Z powodu niezbyt przejrzystego ułożenia ścieżek oraz złego zaprojektowania, mapa nie zyskała zbyt wielu fanów.

Spis treści

[edytuj] Oficjalny Opis

[edytuj] Counter-Strike

Antyterroryści: Przedostań się do twierdzy Terrorystów i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.

Terroryści: Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.

Inne Spostrzeżenia: Na mapie znajduje się czterech zakładników.

[edytuj] Rozwój Mapy

[edytuj] Counter-Strike

Mapa została zaprojektowana i stworzona, podczas trwania BETY 5.0, przez Jamie'go "TYR" Mactaggart'a pracującego dla Barking Dog Studios. Była ulepszona tylko raz, podczas BETY 6.5.

[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive

Mapa została stworzona na nowo przez H. Granta i oficjalnie trafiła do gry za pomocą Operacji Vanguard. Twórca zmienił ułożenie korytarzy, dzięki czemu układ mapy jest teraz bardziej przejrzysty. Przede wszystkim usunięto tunel i klatki schodowe łączące oba miejsca przetrzymywania zakładników. Obecnie z respawnu Terrorystów jest tylko jedno wyjście.

W tej wersji mapy dwóch zakładników pojawia się na miejscach od 0 do 6. Trzy miejsca (oznaczone w konsoli numerami 4, 3 i 0) znajdują się bliżej respawnu antyterrorystów, na jednym z dawnych miejsc. Czterech kolejnych zakładników (oznaczonych numerami 1, 2, 5 i 6) może być rozrzuconych po korytarzu w budynku po drugiej stronie ulicy. Gra automatycznie wybiera po jednej lokalizacji z obu budynków.

[edytuj] Ciekawostki

Wspomniany billboard
  • Na mapie dosyć często słychać szczekanie psów i miauczenie kotów.
  • W Counter-Strike na jednym z billboardów znajduje się logo Barking Dog Studios, co jest oczywistym nawiązaniem do twórców tej mapy.
  • W Counter-Strike mapa posiada dwie strefy ewakuacji które znajdują się w pewnej odległości od respawnu Antyterrorystów. Natomiast aby uratować zakładników w Global Offensive trzeba ich zaprowadzić aż do samego respawnu tejże frakcji.

[edytuj] Grafiki

[edytuj] Respawn Terrorystów

[edytuj] Respawn Antyterrorystów

[edytuj] Lokalizacja Zakładników

[edytuj] Strefa Ewakuacji[1]

[edytuj] Przypisy

  1. Dotyczy tylko wersji z Counter-Strike.
Mapy występujące w serii Counter-Strike