Inferno
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(poprawienie szablonu) |
(rozbudowa + galeria) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | == | + | <ikony>cs</ikony> |
+ | {{MapaCS infobox | ||
+ | |grafika=De_inferno_css.jpg | ||
+ | |typ=[[Podkładanie Bomby]] | ||
+ | |autorcs=Chris "Barney" Auty | ||
+ | |autorcz=Ritual Entertainment | ||
+ | |autorcss=Valve Corporation}} | ||
+ | '''Inferno''' ('''''de_inferno''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]]. Występuje w ''Counter-Strike'', ''Counter-Strike: Condition Zero'' i ''Counter-Strike: Source'', a jej zaktualizowana wersja ma się pojawić w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]''. | ||
+ | ==Oficjalny opis== | ||
+ | Ogólnie: Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce. | ||
− | + | [[Antyterroryści]]: Nie dopuścić, aby terroryści wysadzili rurociągi. | |
+ | [[Terroryści]]: Zniszczyć dwa rurociągi. | ||
− | + | Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba. | |
− | + | ==Rozwój== | |
+ | ===''Counter-Strike 1.0''=== | ||
+ | Autorem tej mapy jest Chris "Barney" Auty. Mapa miała być na kształt obfitej rezydencji. Porą dnia jest wieczór. | ||
− | + | ===''Counter-Strike 1.6''=== | |
− | + | Mapa została przerobiona przez [[Valve Corporation]]. Dodano do niej parę elementów np. lampy oraz zmieniono jej motyw na wioskę. Porą dnia jest południe. | |
− | + | ||
− | + | ||
+ | ===''Condition Zero''=== | ||
+ | W ''Counter-Strike: Condition Zero'' mapa została przerobiona przez [[Ritual Entertainment]]. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji [[Motorcade Assault]] z gry [[Condition Zero Deleted Scenes]]. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest [[Italy]]. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji. | ||
− | == | + | ===''Counter-Strike: Source''=== |
+ | Wersja z ''Counter-Strike: Source'' jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. Motyw zmieniono na żywą wieś. Skrzynie ulokowane przy bombsite'ach zostały zamienione na stogi siana i stawy rybne. Porą dnia jest słoneczny dzień, podobnie jak w [[Counter-Strike]]. | ||
+ | ===''Counter-Strike: Global Offensive''=== | ||
+ | Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive'' dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry. | ||
− | + | ==Taktyka== | |
+ | * Antyterroryści na bombsidzie "A" bardzo często kampią w tzw. "piaskownicy". Warto rzucić granata w to miejsce. | ||
+ | * Grając jako [[Terroryści|Terrorysta]] unikaj otwartych przestrzeni, gdyż [[Antyterroryści]] często czyhają na ciebie ze snajperkami. | ||
+ | * Gdy znajdujesz się w "domku" uważaj na balkon oraz na korytarz,który do niego prowadzi, gdyż Antyterroryści bardzo często tam przesiadują. | ||
+ | * Terroryści po swojej stronie "domku" też mają balkon. Zaraz pod nim znajduję się małe przejście. Uważaj na nie! | ||
− | == | + | ==Osiągnięcia== |
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | |- | ||
+ | ! Obrazek | ||
+ | ! Nazwa obecna | ||
+ | ! Opis | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Plik:infernomapveteran.jpg]] | ||
+ | | '''''Inferno Map Veteran''''' | ||
+ | | Wygraj 100 rund na mapie ''de_inferno'' | ||
+ | |} | ||
− | + | ==Galeria== | |
− | + | <gallery widths="200" heights="113px" perrow="3" captionalign="center" spacing="small" bordersize="none" bordercolor="transparent"> | |
− | + | Grafika:De_inferno_cs.jpg|Wersja z ''Counter-Strike'' 1.0 | |
− | + | Grafika:De_inferno.jpg|Wersja z ''Counter-Strike'' 1.6 | |
+ | Grafika:De_inferno_cz.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Condition Zero'' | ||
+ | Grafika:De_inferno_css.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Source'' | ||
+ | Grafika:inferno 1.png|Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive'' | ||
+ | Grafika:inferno 2.png| | ||
+ | Grafika:0000000031.1024x768.png|Screen promocyjny | ||
+ | Grafika:--Mapy-- De inferno.jpg|Plan mapy | ||
+ | </gallery> | ||
+ | {{CS}} | ||
− | + | [[Kategoria: Mapy w Counter-Strike]] | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + |
Wersja z 14:25, 6 kwi 2012
Inferno | |
Typ | Podkładanie Bomby |
Autor (CS) | Chris "Barney" Auty |
Autor (CZ) | Ritual Entertainment |
Autor (CSS) | Valve Corporation |
Autor (CS:GO) | {{{autorcsgo}}} |
Inferno (de_inferno) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby. Występuje w Counter-Strike, Counter-Strike: Condition Zero i Counter-Strike: Source, a jej zaktualizowana wersja ma się pojawić w Counter-Strike: Global Offensive.
Spis treści |
Oficjalny opis
Ogólnie: Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce.
Antyterroryści: Nie dopuścić, aby terroryści wysadzili rurociągi.
Terroryści: Zniszczyć dwa rurociągi.
Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
Rozwój
Counter-Strike 1.0
Autorem tej mapy jest Chris "Barney" Auty. Mapa miała być na kształt obfitej rezydencji. Porą dnia jest wieczór.
Counter-Strike 1.6
Mapa została przerobiona przez Valve Corporation. Dodano do niej parę elementów np. lampy oraz zmieniono jej motyw na wioskę. Porą dnia jest południe.
Condition Zero
W Counter-Strike: Condition Zero mapa została przerobiona przez Ritual Entertainment. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji Motorcade Assault z gry Condition Zero Deleted Scenes. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest Italy. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji.
Counter-Strike: Source
Wersja z Counter-Strike: Source jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. Motyw zmieniono na żywą wieś. Skrzynie ulokowane przy bombsite'ach zostały zamienione na stogi siana i stawy rybne. Porą dnia jest słoneczny dzień, podobnie jak w Counter-Strike.
Counter-Strike: Global Offensive
Wersja z Counter-Strike: Global Offensive dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry.
Taktyka
- Antyterroryści na bombsidzie "A" bardzo często kampią w tzw. "piaskownicy". Warto rzucić granata w to miejsce.
- Grając jako Terrorysta unikaj otwartych przestrzeni, gdyż Antyterroryści często czyhają na ciebie ze snajperkami.
- Gdy znajdujesz się w "domku" uważaj na balkon oraz na korytarz,który do niego prowadzi, gdyż Antyterroryści bardzo często tam przesiadują.
- Terroryści po swojej stronie "domku" też mają balkon. Zaraz pod nim znajduję się małe przejście. Uważaj na nie!
Osiągnięcia
Obrazek | Nazwa obecna | Opis |
---|---|---|
Inferno Map Veteran | Wygraj 100 rund na mapie de_inferno |