Inferno
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Galeria) |
|||
Linia 52: | Linia 52: | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
− | <gallery | + | <gallery> |
Grafika:De_inferno_cs.jpg|Wersja z ''Counter-Strike'' 1.0 | Grafika:De_inferno_cs.jpg|Wersja z ''Counter-Strike'' 1.0 | ||
Grafika:De_inferno.jpg|Wersja z ''Counter-Strike'' 1.6 | Grafika:De_inferno.jpg|Wersja z ''Counter-Strike'' 1.6 | ||
Grafika:De_inferno_cz.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Condition Zero'' | Grafika:De_inferno_cz.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Condition Zero'' | ||
Grafika:De_inferno_css.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Source'' | Grafika:De_inferno_css.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Source'' | ||
+ | Grafika:infernogo.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive'' | ||
+ | </gallery> | ||
+ | <gallery widths="200" heights="113px" perrow="3" captionalign="center" spacing="small" bordersize="none" bordercolor="transparent"> | ||
Grafika:infernogo1.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive'' | Grafika:infernogo1.jpg|Wersja z ''Counter-Strike: Global Offensive'' | ||
Grafika:infernogo2.jpg| | Grafika:infernogo2.jpg| |
Wersja z 21:13, 6 kwi 2012
Inferno | |
250px | |
Typ | Podkładanie Bomby |
Autor (CS) | Chris "Barney" Auty |
Autor (CZ) | Ritual Entertainment |
Autor (CSS) | Valve Corporation |
Autor (CS:GO) | {{{autorcsgo}}} |
Inferno (de_inferno) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby. Występuje w Counter-Strike, Counter-Strike: Condition Zero i Counter-Strike: Source, a jej zaktualizowana wersja ma się pojawić w Counter-Strike: Global Offensive.
Spis treści |
Oficjalny opis
Ogólnie: Terroryści chcą wysadzić dwa rurociągi mieszczące się w małej wiosce.
Antyterroryści: Nie dopuścić, aby terroryści wysadzili rurociągi.
Terroryści: Zniszczyć dwa rurociągi.
Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
Rozwój
Counter-Strike 1.0
Autorem tej mapy jest Chris "Barney" Auty. Mapa miała być na kształt obfitej rezydencji. Porą dnia jest wieczór.
Counter-Strike 1.6
Mapa została przerobiona przez Valve Corporation. Dodano do niej parę elementów np. lampy oraz zmieniono jej motyw na wioskę. Porą dnia jest południe.
Condition Zero
W Counter-Strike: Condition Zero mapa została przerobiona przez Ritual Entertainment. Układ mapy nieco się rozszerzył, a tekstury zmieniono na te znane z misji Motorcade Assault z gry Condition Zero Deleted Scenes. Inną mapą używającą tych samych tekstur jest Italy. Porą dnia jest noc, podobnie jak we wspomnianej misji.
Counter-Strike: Source
Wersja z Counter-Strike: Source jest kompletnie inna od oryginału. Otrzymała wiele ulepszeń. Motyw zmieniono na żywą wieś. Skrzynie ulokowane przy bombsite'ach zostały zamienione na stogi siana i stawy rybne. Porą dnia jest słoneczny dzień, podobnie jak w Counter-Strike.
Counter-Strike: Global Offensive
Wersja z Counter-Strike: Global Offensive dostała parę ulepszeń wizualnych, ale nic poważniejszego się nie zmieniło. Stogi siana i stawy rybne ulokowane przy bombsite'ach powróciły z poprzedniej gry.
Taktyka
- Antyterroryści na bombsidzie "A" bardzo często kampią w tzw. "piaskownicy". Warto rzucić granata w to miejsce.
- Grając jako Terrorysta unikaj otwartych przestrzeni, gdyż Antyterroryści często czyhają na ciebie ze snajperkami.
- Gdy znajdujesz się w "domku" uważaj na balkon oraz na korytarz,który do niego prowadzi, gdyż Antyterroryści bardzo często tam przesiadują.
- Terroryści po swojej stronie "domku" też mają balkon. Zaraz pod nim znajduję się małe przejście. Uważaj na nie!
Osiągnięcia
Obrazek | Nazwa obecna | Opis |
---|---|---|
Inferno Map Veteran | Wygraj 100 rund na mapie de_inferno |
Galeria
- Infernogo.jpg
Wersja z Counter-Strike: Global Offensive