Rise Hard
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „<ikony>cs</ikony> {{MisjaCZDS infobox |poprzednia=Secret War |nastepna= |grafika=Cz_highrise_large.png |czasimiejsce= '''Godzina 19:40,<br />siedziba firmy GenaServ...”) |
m |
||
Linia 99: | Linia 99: | ||
| style="text-align:center"|'''Amun./Ilość''' | | style="text-align:center"|'''Amun./Ilość''' | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align:center"|[[File:Xm1014hud cz.png| | + | | style="text-align:center"|[[File:Xm1014hud cz.png|200px|Benelli XM1014]] |
| style="text-align:center"|[[M1014|Benelli XM1014]] | | style="text-align:center"|[[M1014|Benelli XM1014]] | ||
| style="text-align:center"|7 / 8 [[File:Hud_12g_cz.png|25px|Kaliber 12]] | | style="text-align:center"|7 / 8 [[File:Hud_12g_cz.png|25px|Kaliber 12]] | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align:center"|[[File:P90hud cz.png| | + | | style="text-align:center"|[[File:P90hud cz.png|150px|P90]] |
| style="text-align:center"|[[P90]] | | style="text-align:center"|[[P90]] | ||
| style="text-align:center"|50 /50 [[File:5.7 caliber.png|25px|5.7]] | | style="text-align:center"|50 /50 [[File:5.7 caliber.png|25px|5.7]] | ||
Linia 111: | Linia 111: | ||
| style="text-align:center"|10 / 0 [[File:Hud 7.62 cz.png|25px|7.62]] | | style="text-align:center"|10 / 0 [[File:Hud 7.62 cz.png|25px|7.62]] | ||
|- | |- | ||
− | | style="text-align:center"|[[File:Awphud cz.png| | + | | style="text-align:center"|[[File:Awphud cz.png|200px|AWP]] |
| style="text-align:center"|[[Arctic Warfare Super Magnum]] | | style="text-align:center"|[[Arctic Warfare Super Magnum]] | ||
| style="text-align:center"|10 / 10 [[File:Hud .338 cz.png|25px|.338]] | | style="text-align:center"|10 / 10 [[File:Hud .338 cz.png|25px|.338]] |
Wersja z 14:45, 9 kwi 2012
Rise Hard | |
Poprzednia misja | Secret War |
Czas i miejsce | Godzina 19:40, siedziba firmy GenaServ, Belfast, Irlandia Północna |
Przynależność gracza | Brytyjski SAS |
Frakcja terrorystyczna | Midwest Militia |
Opis misji | Grupa politycznych radykałów przejęła wysoki budynek. Oprócz przetrzymywania wielu zakładników planują zdetonować ładunek nuklearny w czasie dwóch godzin. |
Główne zadania | Wejdż niezauważony do budynku Wykonaj dodatkowe zadania po ocenie sytuacji. |
Spis treści |
Opis
Grupa politycznych radykałów przejęła wysoki budynek. Oprócz przetrzymywania wielu zakładników planują zdetonować ładunek nuklearny w czasie dwóch godzin. Gracz musi wejść do budynku nie będąc zauważonym przez terrorystów. Ci są uzbrojeni po zęby i posiadają ładunek nuklearny, który planują zdetonować, niezależnie od swoich żądań, w czasie dwóch godzin. Ponieważ SAS nie będzie czekać dwie godziny na śmierć ludzi, gracz zostaje wysłany pod ostrzałem do zlikwidowania zagrożenia.
Fabuła
Zasadzka
Grupa członkó SAS (włączając gracza) zostaje wysłana helikopterem do wieżowca. Według odpawy przed misją, gracz przy wsparciu swoich towarzyszy musi przekraść się do budynku. Będąc w jego środku zostaje dostrzeżony przez terrorystów. Po przeczesaniu paru obszarów wieżowca, gracz znajduje bomby sterowane radiowo.
Sabotaż
Po zgłoszeniu się drogą radiową, gracz dostaje zadanie wysadzenia systemów ochrony budynku i stacjonarnych działek. Po ich zniszczeniu, członkowie SAS rozpoczynają szturm na budynek z samego parteru. Większość walk odbywa się w małych, ciasnych przestrzeniach, na które idealna jest strzelba.
"Podnoś ten nóż, głupcze!"
Kiedy gracz dojdzie na sam szczyt drapacza chmur, zostanie schwytany. Następnie wybudzi się całkowicie bezbronny. Przywódca terrorystów drwi sobie z gracza i wyzywa go na pojedynek na noże. Kiedy zostaje wystarczająco zraniony ucieka, a gracz szybko zabija terrorystę, który otworzył drzwi i zabiera M60 leżące w pobliżu.
"Nie możesz wygrać!"
Gracz musi rozbroić C4 i bombę nuklearną, następnie znaleźć dwie bomby RC do zniszczenia platformy, na której znajduje się przywódca, aby ten nie zdetonował zdalnie ładunku jądrowego. Po jej wysadzeniu można podziwiać jego zwisanie oraz upadek z wysokości kończący się śmiercią.
Zadania
- Znajdź drogę do wieżowca naprzeciw tego budynku.
- Zlokalizuj bomby sterowane radiowo.
- Idź na trzecie piętro i wyłącz ochronę budynku.
- Zniszcz działka stacjonarne przy pomocy bomb RC.
- Idź do windy.
- Opuść windę i kieruj się na dach.
- Unikaj ostrzału z helikoptera.
- Idź na szczyt budynku i odzyskaj ładunek.
- Walcz z przywódcą terrorystów.
- Rozbroj bomby na sprzęcie komunikacyjnym.
- Rozbroj ładunek nuklearny.
- Zlikwiduj przywódcę terrorystów, zanim zdalnie zdetonuje ładunek.
Frakcje
Antyterroryści
Brytyjski SAS zostaje wysłany, aby zapobiec wysadzeniu wieżowca przez terrorystów. Noszą standardowe mundury i kominiarkę. Członkowie będący w grupie razem z graczem używają Scouta i M60.
Terroryści
Belfascy terroryści przejęli wysoki budynek i planują wysadzenie go w czasie dwóch godzin. Terroryści muszą nie dopuścić, aby SAS rozbroiło bombę. W tej misji terroryści wyglądają podobnie do członków Midwest Militia.
Broń i wyposażenie
Startowe
Broń
Ikonka | Nazwa | Amunicja |
Colt M4A1 Carbine | 30 / 60 | |
Desert Eagle | 7 / 28 |
Wyposażenie
Ikonka | Nazwa | Ilość |
Nóż | Nóż | nie dotyczy |
Granat HE | 1 | |
Radio | 1 | |
Kamizelka kevlarowa | 1 |
Odkryte
Większość broni jest ukrytych i ciężko je znaleźć. Są to:
Ikonka | Nazwa | Amun./Ilość |
Benelli XM1014 | 7 / 8 | |
P90 | 50 /50 | |
Steyr Scout | 10 / 0 | |
Arctic Warfare Super Magnum | 10 / 10 | |
Granat dymny | 4 | |
Granat błyskowy | 3 | |
Granat HE | 3 | |
Bomba zdalna | 5 | |
Kamizelka kevlarowa | 7 |
Apteczki
Ikonka | Nazwa | Ilość |
Apteczka | 15 | |
Apteczka naścienna | 13 |
Po schwytaniu
Po schwytaniu gracz może używać następującej broni/wyposażenia:
Ikonka | Broń | Amun./Ilość |
Nóż | Nóż | nie dotyczy |
M60 | 100 / 100 | |
Desert Eagle | 7 / 7 | |
Bomba zdalna | 5 |
Używane przez SI
Broń używana przez wroga jest zależna od modelu:
Model | Broń |
Strefy
Ikonka | Nazwa | Ilość |
Strefa radia | 1 | |
Strefa detonacji | 4 | |
Strefa rozbrajania | 3 |
Uwagi co do misji
- Możesz zestrzelić Mi-24 Hind, kiedy jesteś w budynku. Do tego celu najlepiej się nadają karabiny snajperskie. Jeśli go zniszczysz, usłyszysz pewne transmisje radiowe. Możliwe, że helikopter wzywa pomoc.
- Postępuj rozważnie w końcówce misji, gdyż możesz się wyleczyć tylko jeden raz.
- Masz około pięć sekund, aby zapobiec eksplozji ładunku. (While the terrorist leader is about to active it with his remote detonator) So plant the RC bomb once the area is clear.
Ciekawostki
- W plikach gry nazwa tej misji to cz_highrise lub cz_hr.
- Na potrzeby tej misji stworzono osiem map i dwa pliki z teksturami.
- Niektóre części mapy Vertigo zostały ulepszone i użyte w tej misji.
- Misje SAS są zawsze wymagające.
- Z tej misji wzięto utwór i wykorzystano w Counter-Strike: Condition Zero. Ten dźwięk jest odtwarzany, kiedy gracz nie wykona misji na mapie.
- Model głowy przywódcy terroystów jest taki sam jak tego z misji Building Recon.
- Model bossa z tej misji można znaleźć w Deleted Scenes pod nazwą vip.
- Ta misja jest najdłuższa ze wszystkich w grze.