Aztec

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Zdjęcia)
(Ciekawostki)
 
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 3: Linia 3:
 
|grafika=Aztecgo.jpg
 
|grafika=Aztecgo.jpg
 
|typ=[[Podkładanie Bomby]]  
 
|typ=[[Podkładanie Bomby]]  
|autorcs=
+
|autorcs=Chris "Barney" Auty
|autorcz=  
+
|autorcz= <p></p>
|autorcss=Valve Corporation}}
+
*[[Ritual Entertainment]]
 +
*[[Turtle Rock Studios]]
 +
|autorcss=[[Valve Corporation]]
 +
|autorcsgo=<p></p>
 +
*[[Hidden Path Entertainment]]
 +
*''Valve Corporation''}}
  
'''Aztec'''('''''de_aztec''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] we wszystkich grach z serii [[Counter-Strike]].
+
'''Aztec'''('''''de_aztec''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] dostępna we wszystkich grach z serii [[Counter-Strike]]. Sceneria mapy przedstawia [[wpl:Aztecy|azteckie]] ruiny.
  
==Ogólnie==
+
==Oficjalny Opis==
Aztec to jedna z najpopularniejszych map w [[Counter-Strike]]. Jak dotąd została wydana w każdej części i zostanie prawdopodobnie wydana w [[Counter-Strike: Global Offensive]]. Sceneria mapy w każdej części przedstawia starożytne ruiny.
+
'''[[Antyterroryści]]''': Uchrońcie archeologiczne odkrycie przed wysadzeniem.
  
==Cele mapy==
+
'''[[Terroryści]]''': Zniszczcie cenne Azteckie ruiny.
[[Antyterroryści]] mają za zadanie nie dopuścić do detonacji bomby przez [[Terroryści|Terrorystów]].
+
Runda kończy się gdy:
+
* Bomba wybuchnie.
+
* Bomba zostanie rozbrojona.
+
* Twoja drużyna lub drużyna wroga zostanie wybita.
+
* Minie czas trwania rundy. Wtedy [[Antyterroryści]] wygrywają.
+
  
 +
'''Inne spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
  
==Ewolucja mapy==
+
==Rozwój Mapy==
W [[Counter-Strike: Condition Zero]] do mapy doszło parę nieistotnych detali takich jak parę pudeł czy sklepików oraz odświeżone tekstury. [[Counter-Strike: Source]] zamienił ze sobą nazwy bombsidów oraz dadał parę nieistotnych szczegółów na mapię. Dopiero [[Counter-Strike: Global Offensive]] ma oferować nowe przejścia oraz zamknąć parę starych, jednak jako iż narazie jest w tylko wersją BETA nie wiadomo czy zostanie na mapie cokolwiek zmienione albo czy nie zostanie usunięta.
+
===Counter-Strike 1.5===
 +
W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury.
 +
===Counter-Strike===
 +
Zarówno respawn ''Antyterrorystów'' jak i ''Terrorystów'', a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie ''Counter-Strike 1.6'', Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map.
 +
===Counter-Strike: Condition Zero===
 +
Poprawiono jakość tekstur, do niektórych dodano efekt porośnięcia mchem. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze).
 +
===Counter-Strike: Source===
 +
Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach ''Counter-Strike'a: Source'' mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone.
 +
===Counter-Strike: Global Offensive===
 +
Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu ''Terrorystów'' do rzeki. Dodatkowo obrócono o 180° pochylnię, prowadzącą do rzeki, znajdującą się niedaleko tej części mapy.
  
==Taktyki==
+
W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony ''Terrorystom''. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i na bombsite'cie A.
* [[Antyterroryści]] będą blokować większość wejść na Bombsidy. Jako [[Terroryści|Terrorysta]] powinieneś wiedzieć iż nasłabiej (zazwyczaj) broniona jest "woda" czyli przejście pod mostem. Trzeba jednak uważać na snajperów którzy mogą pilnować tej dużej otwartej przestrzeni.
+
* Na tej mapie często opłaca się [[Antyterroryści|Antyterrorystą]] rashować nacierając na wszystkie wyjścia [[Terroryści|Terrorystów]].
+
  
 +
==Osiągnięcia==
 +
===Counter-Strike: Source===
 +
{| class="wikitable"
 +
|-
 +
! Obrazek
 +
! Nazwa obecna
 +
! Opis
 +
|-
 +
| [[Plik:aztecmapveteran.jpg]]
 +
| '''''Aztec Map Veteran'''''
 +
| Wygraj 100 rund na mapie ''[[Aztec|de_aztec]]''
 +
|}
 +
===Counter-Strike: Global Offensive===
 +
 +
{| class="wikitable"
 +
|-
 +
| style="text-align:center"|Obrazek
 +
| style="text-align:center"|Nazwa
 +
| style="text-align:center"|Opis
 +
|-
 +
| style="text-align:center"|[[Plik:Aztec Map Veteran csgo.png]]
 +
| style="text-align:center"|'''''Weteran mapy Aztec'''''
 +
| style="text-align:center"|Wygraj 100 rund na mapie [[Aztec]]
 +
|-
 +
|}
 +
 +
==Ciekawostki==
 +
* Jest to 13 mapa w kampanii [[Tour Of Duty]].
 +
* Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z ''Counter-Strike'a'') zostały zamienione w ''Counter-Strike: Condition Zero'' i w każdej późniejszej grze z serii.
 +
* Mapa jest widoczna na trailerze ''Counter-Strike: Source'', pokazanego podczas E3 z 2003 roku.
 +
*Na tej mapie był błąd (skrypt) powodujący że po wyjściu z respawnu CT było słychać kroki (nawet jak było się samemu na mapie) ale został naprawiony.
 +
 +
==Galeria==
 +
===Respawn Terrorystów===
 
<gallery>
 
<gallery>
Grafika:Counter-strike-1.6-screenshot-de aztec.jpg|Counter-Strike  
+
Grafika:AztecGoldT.jpg|Counter-Strike
Grafika:Counter-strike-aztec.jpg|Counter-Strike: Source
+
Grafika:Cscz_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
Grafika:Aztecgo1.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
+
Grafika:AztecSourceT.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Csgo_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
 +
===Respawn Antyterrorystów===
 +
<gallery>
 +
Grafika:AztecGoldCT.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Cscz_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Grafika:AztecSourceCT.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Csgo_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
 +
===Bombsite A===
 +
<gallery>
 +
Grafika:AztecGoldA.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Cscz_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Grafika:AztecSourceA.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Csgo_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
 +
===Bombsite B===
 +
<gallery>
 +
Grafika:AztecGoldB.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Cscz_aztec_b.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Grafika:AztecSourceB.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Csgo_aztec_b.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
</gallery>
 
</gallery>
  
==Zdjęcia==
+
==Zobacz także==
[[Plik:Counter-Strike-Global-Offensive-Terrorist-on-Aztec.jpg|200px|thumb|left|Grafika promocyjna CS:GO]] [[Plik:Csgo bombside.jpg|200px|thumb|left|Grafika promocyjna pokazująca Bombside]]
+
* [[C4]]
  
 
{{CS}}
 
{{CS}}
 +
 +
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]

Aktualna wersja na dzień 19:22, 3 sty 2016

Aztec
Aztecgo.jpg
Typ Podkładanie Bomby
Autor (CS) Chris "Barney" Auty
Autor (CZ)

Autor (CSS) Valve Corporation
Autor (CS:GO)

Aztec(de_aztec) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby dostępna we wszystkich grach z serii Counter-Strike. Sceneria mapy przedstawia azteckie ruiny.

Spis treści

[edytuj] Oficjalny Opis

Antyterroryści: Uchrońcie archeologiczne odkrycie przed wysadzeniem.

Terroryści: Zniszczcie cenne Azteckie ruiny.

Inne spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.

[edytuj] Rozwój Mapy

[edytuj] Counter-Strike 1.5

W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury.

[edytuj] Counter-Strike

Zarówno respawn Antyterrorystów jak i Terrorystów, a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie Counter-Strike 1.6, Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map.

[edytuj] Counter-Strike: Condition Zero

Poprawiono jakość tekstur, do niektórych dodano efekt porośnięcia mchem. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze).

[edytuj] Counter-Strike: Source

Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach Counter-Strike'a: Source mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone.

[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive

Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu Terrorystów do rzeki. Dodatkowo obrócono o 180° pochylnię, prowadzącą do rzeki, znajdującą się niedaleko tej części mapy.

W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony Terrorystom. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i na bombsite'cie A.

[edytuj] Osiągnięcia

[edytuj] Counter-Strike: Source

Obrazek Nazwa obecna Opis
Aztecmapveteran.jpg Aztec Map Veteran Wygraj 100 rund na mapie de_aztec

[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive

Obrazek Nazwa Opis
Aztec Map Veteran csgo.png Weteran mapy Aztec Wygraj 100 rund na mapie Aztec

[edytuj] Ciekawostki

  • Jest to 13 mapa w kampanii Tour Of Duty.
  • Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z Counter-Strike'a) zostały zamienione w Counter-Strike: Condition Zero i w każdej późniejszej grze z serii.
  • Mapa jest widoczna na trailerze Counter-Strike: Source, pokazanego podczas E3 z 2003 roku.
  • Na tej mapie był błąd (skrypt) powodujący że po wyjściu z respawnu CT było słychać kroki (nawet jak było się samemu na mapie) ale został naprawiony.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Respawn Terrorystów

[edytuj] Respawn Antyterrorystów

[edytuj] Bombsite A

[edytuj] Bombsite B

[edytuj] Zobacz także