Aztec
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
(→Ciekawostki) |
||
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|grafika=Aztecgo.jpg | |grafika=Aztecgo.jpg | ||
|typ=[[Podkładanie Bomby]] | |typ=[[Podkładanie Bomby]] | ||
− | |autorcs= | + | |autorcs=Chris "Barney" Auty |
− | |autorcz= | + | |autorcz= <p></p> |
− | |autorcss=Valve Corporation | + | *[[Ritual Entertainment]] |
− | |autorcsgo=Valve Corporation}} | + | *[[Turtle Rock Studios]] |
+ | |autorcss=[[Valve Corporation]] | ||
+ | |autorcsgo=<p></p> | ||
+ | *[[Hidden Path Entertainment]] | ||
+ | *''Valve Corporation''}} | ||
− | '''Aztec'''('''''de_aztec''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] we wszystkich grach z serii [[Counter-Strike]]. | + | '''Aztec'''('''''de_aztec''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] dostępna we wszystkich grach z serii [[Counter-Strike]]. Sceneria mapy przedstawia [[wpl:Aztecy|azteckie]] ruiny. |
− | == | + | ==Oficjalny Opis== |
− | + | '''[[Antyterroryści]]''': Uchrońcie archeologiczne odkrycie przed wysadzeniem. | |
− | + | '''[[Terroryści]]''': Zniszczcie cenne Azteckie ruiny. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
+ | '''Inne spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba. | ||
− | == | + | ==Rozwój Mapy== |
− | W | + | ===Counter-Strike 1.5=== |
+ | W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury. | ||
+ | ===Counter-Strike=== | ||
+ | Zarówno respawn ''Antyterrorystów'' jak i ''Terrorystów'', a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie ''Counter-Strike 1.6'', Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map. | ||
+ | ===Counter-Strike: Condition Zero=== | ||
+ | Poprawiono jakość tekstur, do niektórych dodano efekt porośnięcia mchem. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze). | ||
+ | ===Counter-Strike: Source=== | ||
+ | Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach ''Counter-Strike'a: Source'' mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone. | ||
+ | ===Counter-Strike: Global Offensive=== | ||
+ | Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu ''Terrorystów'' do rzeki. Dodatkowo obrócono o 180° pochylnię, prowadzącą do rzeki, znajdującą się niedaleko tej części mapy. | ||
− | == | + | W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony ''Terrorystom''. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i na bombsite'cie A. |
− | + | ||
− | + | ==Osiągnięcia== | |
+ | ===Counter-Strike: Source=== | ||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | |- | ||
+ | ! Obrazek | ||
+ | ! Nazwa obecna | ||
+ | ! Opis | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Plik:aztecmapveteran.jpg]] | ||
+ | | '''''Aztec Map Veteran''''' | ||
+ | | Wygraj 100 rund na mapie ''[[Aztec|de_aztec]]'' | ||
+ | |} | ||
+ | ===Counter-Strike: Global Offensive=== | ||
+ | |||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|Obrazek | ||
+ | | style="text-align:center"|Nazwa | ||
+ | | style="text-align:center"|Opis | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|[[Plik:Aztec Map Veteran csgo.png]] | ||
+ | | style="text-align:center"|'''''Weteran mapy Aztec''''' | ||
+ | | style="text-align:center"|Wygraj 100 rund na mapie [[Aztec]] | ||
+ | |- | ||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | ==Ciekawostki== | ||
+ | * Jest to 13 mapa w kampanii [[Tour Of Duty]]. | ||
+ | * Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z ''Counter-Strike'a'') zostały zamienione w ''Counter-Strike: Condition Zero'' i w każdej późniejszej grze z serii. | ||
+ | * Mapa jest widoczna na trailerze ''Counter-Strike: Source'', pokazanego podczas E3 z 2003 roku. | ||
+ | *Na tej mapie był błąd (skrypt) powodujący że po wyjściu z respawnu CT było słychać kroki (nawet jak było się samemu na mapie) ale został naprawiony. | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
+ | ===Respawn Terrorystów=== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika:Counter- | + | Grafika:AztecGoldT.jpg|Counter-Strike |
− | Grafika:Counter- | + | Grafika:Cscz_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero |
− | Grafika: | + | Grafika:AztecSourceT.jpg|Counter-Strike: Source |
+ | Grafika:Csgo_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Respawn Antyterrorystów=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:AztecGoldCT.jpg|Counter-Strike | ||
+ | Grafika:Cscz_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | ||
+ | Grafika:AztecSourceCT.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Grafika:Csgo_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Bombsite A=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:AztecGoldA.jpg|Counter-Strike | ||
+ | Grafika:Cscz_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | ||
+ | Grafika:AztecSourceA.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Grafika:Csgo_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Bombsite B=== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:AztecGoldB.jpg|Counter-Strike | ||
+ | Grafika:Cscz_aztec_b.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | ||
+ | Grafika:AztecSourceB.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Grafika:Csgo_aztec_b.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | == | + | ==Zobacz także== |
− | [[ | + | * [[C4]] |
{{CS}} | {{CS}} | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] |
Aktualna wersja na dzień 19:22, 3 sty 2016
Aztec | |
Typ | Podkładanie Bomby |
Autor (CS) | Chris "Barney" Auty |
Autor (CZ) | |
Autor (CSS) | Valve Corporation |
Autor (CS:GO) |
|
Aztec(de_aztec) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby dostępna we wszystkich grach z serii Counter-Strike. Sceneria mapy przedstawia azteckie ruiny.
Spis treści |
[edytuj] Oficjalny Opis
Antyterroryści: Uchrońcie archeologiczne odkrycie przed wysadzeniem.
Terroryści: Zniszczcie cenne Azteckie ruiny.
Inne spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
[edytuj] Rozwój Mapy
[edytuj] Counter-Strike 1.5
W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury.
[edytuj] Counter-Strike
Zarówno respawn Antyterrorystów jak i Terrorystów, a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie Counter-Strike 1.6, Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map.
[edytuj] Counter-Strike: Condition Zero
Poprawiono jakość tekstur, do niektórych dodano efekt porośnięcia mchem. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze).
[edytuj] Counter-Strike: Source
Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach Counter-Strike'a: Source mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone.
[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive
Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu Terrorystów do rzeki. Dodatkowo obrócono o 180° pochylnię, prowadzącą do rzeki, znajdującą się niedaleko tej części mapy.
W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony Terrorystom. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i na bombsite'cie A.
[edytuj] Osiągnięcia
[edytuj] Counter-Strike: Source
Obrazek | Nazwa obecna | Opis |
---|---|---|
Aztec Map Veteran | Wygraj 100 rund na mapie de_aztec |
[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive
Obrazek | Nazwa | Opis |
Weteran mapy Aztec | Wygraj 100 rund na mapie Aztec |
[edytuj] Ciekawostki
- Jest to 13 mapa w kampanii Tour Of Duty.
- Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z Counter-Strike'a) zostały zamienione w Counter-Strike: Condition Zero i w każdej późniejszej grze z serii.
- Mapa jest widoczna na trailerze Counter-Strike: Source, pokazanego podczas E3 z 2003 roku.
- Na tej mapie był błąd (skrypt) powodujący że po wyjściu z respawnu CT było słychać kroki (nawet jak było się samemu na mapie) ale został naprawiony.