Aztec

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Rozbudowa+przebudowa)
(Ciekawostki)
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 3: Linia 3:
 
|grafika=Aztecgo.jpg
 
|grafika=Aztecgo.jpg
 
|typ=[[Podkładanie Bomby]]  
 
|typ=[[Podkładanie Bomby]]  
|autorcs=Chris Auty (Barney)
+
|autorcs=Chris "Barney" Auty
 
|autorcz= <p></p>
 
|autorcz= <p></p>
 
*[[Ritual Entertainment]]
 
*[[Ritual Entertainment]]
Linia 21: Linia 21:
 
'''Inne spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
 
'''Inne spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
  
==Rozwój mapy==
+
==Rozwój Mapy==
 
===Counter-Strike 1.5===
 
===Counter-Strike 1.5===
 
W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury.
 
W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury.
 
===Counter-Strike===
 
===Counter-Strike===
Zarówno respawn ''Antyterrorystów'' jak i ''Terrorystów'', a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie ''Counter-Strike 1.6', Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map.
+
Zarówno respawn ''Antyterrorystów'' jak i ''Terrorystów'', a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie ''Counter-Strike 1.6'', Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map.
 
===Counter-Strike: Condition Zero===
 
===Counter-Strike: Condition Zero===
Poprawiono jakość tekstur, dodając do nich mech. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze).
+
Poprawiono jakość tekstur, do niektórych dodano efekt porośnięcia mchem. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze).
 
===Counter-Strike: Source===
 
===Counter-Strike: Source===
Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach ''Counter-Strike: Source'' mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone.
+
Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach ''Counter-Strike'a: Source'' mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone.
 
===Counter-Strike: Global Offensive===
 
===Counter-Strike: Global Offensive===
Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu ''Terrorystów'' do rzeki. Kolejną zmianą było obrócenie o 180° pochylni prowadzącej do rzeki, znajdującej się niedaleko respawnu ''Terrorystów''.
+
Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu ''Terrorystów'' do rzeki. Dodatkowo obrócono o 180° pochylnię, prowadzącą do rzeki, znajdującą się niedaleko tej części mapy.
  
W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony ''Terrorystom''. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i bombsite'cie A.
+
W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony ''Terrorystom''. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i na bombsite'cie A.
  
 
==Osiągnięcia==
 
==Osiągnięcia==
Linia 62: Linia 62:
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
* Jest to 12 mapa w kampanii [[Tour Of Duty]]
+
* Jest to 13 mapa w kampanii [[Tour Of Duty]].
 
* Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z ''Counter-Strike'a'') zostały zamienione w ''Counter-Strike: Condition Zero'' i w każdej późniejszej grze z serii.
 
* Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z ''Counter-Strike'a'') zostały zamienione w ''Counter-Strike: Condition Zero'' i w każdej późniejszej grze z serii.
 
* Mapa jest widoczna na trailerze ''Counter-Strike: Source'', pokazanego podczas E3 z 2003 roku.
 
* Mapa jest widoczna na trailerze ''Counter-Strike: Source'', pokazanego podczas E3 z 2003 roku.
 +
*Na tej mapie był błąd (skrypt) powodujący że po wyjściu z respawnu CT było słychać kroki (nawet jak było się samemu na mapie) ale został naprawiony.
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
===Respawn Antyterrorystów===
 
<gallery>
 
Grafika:AztecGoldCT.jpg|Counter-Strike
 
Grafika:Cscz_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 
Grafika:AztecSourceCT.jpg|Counter-Strike: Source
 
Grafika:Csgo_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
</gallery>
 
 
===Respawn Terrorystów===
 
===Respawn Terrorystów===
 
<gallery>
 
<gallery>
Linia 81: Linia 75:
 
Grafika:Csgo_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
Grafika:Csgo_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
</gallery>
 
</gallery>
===Bombside A===
+
===Respawn Antyterrorystów===
 +
<gallery>
 +
Grafika:AztecGoldCT.jpg|Counter-Strike
 +
Grafika:Cscz_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero
 +
Grafika:AztecSourceCT.jpg|Counter-Strike: Source
 +
Grafika:Csgo_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 +
</gallery>
 +
===Bombsite A===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:AztecGoldA.jpg|Counter-Strike
 
Grafika:AztecGoldA.jpg|Counter-Strike
Linia 88: Linia 89:
 
Grafika:Csgo_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
Grafika:Csgo_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Global Offensive
 
</gallery>
 
</gallery>
===Bombside B===
+
===Bombsite B===
 
<gallery>
 
<gallery>
 
Grafika:AztecGoldB.jpg|Counter-Strike
 
Grafika:AztecGoldB.jpg|Counter-Strike

Aktualna wersja na dzień 19:22, 3 sty 2016

Aztec
Aztecgo.jpg
Typ Podkładanie Bomby
Autor (CS) Chris "Barney" Auty
Autor (CZ)

Autor (CSS) Valve Corporation
Autor (CS:GO)

Aztec(de_aztec) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby dostępna we wszystkich grach z serii Counter-Strike. Sceneria mapy przedstawia azteckie ruiny.

Spis treści

[edytuj] Oficjalny Opis

Antyterroryści: Uchrońcie archeologiczne odkrycie przed wysadzeniem.

Terroryści: Zniszczcie cenne Azteckie ruiny.

Inne spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.

[edytuj] Rozwój Mapy

[edytuj] Counter-Strike 1.5

W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury.

[edytuj] Counter-Strike

Zarówno respawn Antyterrorystów jak i Terrorystów, a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie Counter-Strike 1.6, Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map.

[edytuj] Counter-Strike: Condition Zero

Poprawiono jakość tekstur, do niektórych dodano efekt porośnięcia mchem. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze).

[edytuj] Counter-Strike: Source

Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach Counter-Strike'a: Source mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone.

[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive

Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu Terrorystów do rzeki. Dodatkowo obrócono o 180° pochylnię, prowadzącą do rzeki, znajdującą się niedaleko tej części mapy.

W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony Terrorystom. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i na bombsite'cie A.

[edytuj] Osiągnięcia

[edytuj] Counter-Strike: Source

Obrazek Nazwa obecna Opis
Aztecmapveteran.jpg Aztec Map Veteran Wygraj 100 rund na mapie de_aztec

[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive

Obrazek Nazwa Opis
Aztec Map Veteran csgo.png Weteran mapy Aztec Wygraj 100 rund na mapie Aztec

[edytuj] Ciekawostki

  • Jest to 13 mapa w kampanii Tour Of Duty.
  • Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z Counter-Strike'a) zostały zamienione w Counter-Strike: Condition Zero i w każdej późniejszej grze z serii.
  • Mapa jest widoczna na trailerze Counter-Strike: Source, pokazanego podczas E3 z 2003 roku.
  • Na tej mapie był błąd (skrypt) powodujący że po wyjściu z respawnu CT było słychać kroki (nawet jak było się samemu na mapie) ale został naprawiony.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Respawn Terrorystów

[edytuj] Respawn Antyterrorystów

[edytuj] Bombsite A

[edytuj] Bombsite B

[edytuj] Zobacz także