Aztec
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Rozbudowa+przebudowa) |
(→Ciekawostki) |
||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|grafika=Aztecgo.jpg | |grafika=Aztecgo.jpg | ||
|typ=[[Podkładanie Bomby]] | |typ=[[Podkładanie Bomby]] | ||
− | |autorcs=Chris | + | |autorcs=Chris "Barney" Auty |
|autorcz= <p></p> | |autorcz= <p></p> | ||
*[[Ritual Entertainment]] | *[[Ritual Entertainment]] | ||
Linia 21: | Linia 21: | ||
'''Inne spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba. | '''Inne spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba. | ||
− | ==Rozwój | + | ==Rozwój Mapy== |
===Counter-Strike 1.5=== | ===Counter-Strike 1.5=== | ||
W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury. | W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury. | ||
===Counter-Strike=== | ===Counter-Strike=== | ||
− | Zarówno respawn ''Antyterrorystów'' jak i ''Terrorystów'', a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie ''Counter-Strike 1.6', Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map. | + | Zarówno respawn ''Antyterrorystów'' jak i ''Terrorystów'', a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie ''Counter-Strike 1.6'', Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map. |
===Counter-Strike: Condition Zero=== | ===Counter-Strike: Condition Zero=== | ||
− | Poprawiono jakość tekstur, | + | Poprawiono jakość tekstur, do niektórych dodano efekt porośnięcia mchem. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze). |
===Counter-Strike: Source=== | ===Counter-Strike: Source=== | ||
− | Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach ''Counter-Strike: Source'' mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone. | + | Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach ''Counter-Strike'a: Source'' mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone. |
===Counter-Strike: Global Offensive=== | ===Counter-Strike: Global Offensive=== | ||
− | Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu ''Terrorystów'' do rzeki. | + | Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu ''Terrorystów'' do rzeki. Dodatkowo obrócono o 180° pochylnię, prowadzącą do rzeki, znajdującą się niedaleko tej części mapy. |
− | W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony ''Terrorystom''. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i bombsite'cie A. | + | W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony ''Terrorystom''. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i na bombsite'cie A. |
==Osiągnięcia== | ==Osiągnięcia== | ||
Linia 62: | Linia 62: | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | * Jest to | + | * Jest to 13 mapa w kampanii [[Tour Of Duty]]. |
* Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z ''Counter-Strike'a'') zostały zamienione w ''Counter-Strike: Condition Zero'' i w każdej późniejszej grze z serii. | * Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z ''Counter-Strike'a'') zostały zamienione w ''Counter-Strike: Condition Zero'' i w każdej późniejszej grze z serii. | ||
* Mapa jest widoczna na trailerze ''Counter-Strike: Source'', pokazanego podczas E3 z 2003 roku. | * Mapa jest widoczna na trailerze ''Counter-Strike: Source'', pokazanego podczas E3 z 2003 roku. | ||
+ | *Na tej mapie był błąd (skrypt) powodujący że po wyjściu z respawnu CT było słychać kroki (nawet jak było się samemu na mapie) ale został naprawiony. | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
===Respawn Terrorystów=== | ===Respawn Terrorystów=== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
Linia 81: | Linia 75: | ||
Grafika:Csgo_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | Grafika:Csgo_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === | + | ===Respawn Antyterrorystów=== |
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:AztecGoldCT.jpg|Counter-Strike | ||
+ | Grafika:Cscz_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero | ||
+ | Grafika:AztecSourceCT.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Grafika:Csgo_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
+ | </gallery> | ||
+ | ===Bombsite A=== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:AztecGoldA.jpg|Counter-Strike | Grafika:AztecGoldA.jpg|Counter-Strike | ||
Linia 88: | Linia 89: | ||
Grafika:Csgo_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | Grafika:Csgo_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
</gallery> | </gallery> | ||
− | === | + | ===Bombsite B=== |
<gallery> | <gallery> | ||
Grafika:AztecGoldB.jpg|Counter-Strike | Grafika:AztecGoldB.jpg|Counter-Strike |
Aktualna wersja na dzień 19:22, 3 sty 2016
Aztec | |
Typ | Podkładanie Bomby |
Autor (CS) | Chris "Barney" Auty |
Autor (CZ) | |
Autor (CSS) | Valve Corporation |
Autor (CS:GO) |
|
Aztec(de_aztec) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby dostępna we wszystkich grach z serii Counter-Strike. Sceneria mapy przedstawia azteckie ruiny.
Spis treści |
[edytuj] Oficjalny Opis
Antyterroryści: Uchrońcie archeologiczne odkrycie przed wysadzeniem.
Terroryści: Zniszczcie cenne Azteckie ruiny.
Inne spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
[edytuj] Rozwój Mapy
[edytuj] Counter-Strike 1.5
W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury.
[edytuj] Counter-Strike
Zarówno respawn Antyterrorystów jak i Terrorystów, a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie Counter-Strike 1.6, Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map.
[edytuj] Counter-Strike: Condition Zero
Poprawiono jakość tekstur, do niektórych dodano efekt porośnięcia mchem. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze).
[edytuj] Counter-Strike: Source
Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach Counter-Strike'a: Source mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone.
[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive
Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu Terrorystów do rzeki. Dodatkowo obrócono o 180° pochylnię, prowadzącą do rzeki, znajdującą się niedaleko tej części mapy.
W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony Terrorystom. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i na bombsite'cie A.
[edytuj] Osiągnięcia
[edytuj] Counter-Strike: Source
Obrazek | Nazwa obecna | Opis |
---|---|---|
Aztec Map Veteran | Wygraj 100 rund na mapie de_aztec |
[edytuj] Counter-Strike: Global Offensive
Obrazek | Nazwa | Opis |
Weteran mapy Aztec | Wygraj 100 rund na mapie Aztec |
[edytuj] Ciekawostki
- Jest to 13 mapa w kampanii Tour Of Duty.
- Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z Counter-Strike'a) zostały zamienione w Counter-Strike: Condition Zero i w każdej późniejszej grze z serii.
- Mapa jest widoczna na trailerze Counter-Strike: Source, pokazanego podczas E3 z 2003 roku.
- Na tej mapie był błąd (skrypt) powodujący że po wyjściu z respawnu CT było słychać kroki (nawet jak było się samemu na mapie) ale został naprawiony.