Ted Backman

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

 
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 +
<ikony>valve</ikony>
 
{{PracownikValve infobox  
 
{{PracownikValve infobox  
 
|grafika=Ted_Backman.jpg
 
|grafika=Ted_Backman.jpg
 
|imieinazwisko=Ted Backman
 
|imieinazwisko=Ted Backman
 
|data=  
 
|data=  
|pochodzenie=Seattle
+
|pochodzenie=Seattle, USA
|stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator
+
|stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concept artów, rysownik i animator
 
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }}
 
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }}
 
+
'''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Jego ulubiony kolor to szary."  
'''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."  
+
  
 
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się  malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
 
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się  malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
Linia 33: Linia 33:
  
 
===Galeria===
 
===Galeria===
<gallery>
+
<gallery perrow=6 widths=100px>
 
Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle
 
Grafika:Barnacle_koncept.jpg|Barnacle
 
Grafika:Bullsquid_koncept.jpg|Bullsquid
 
Grafika:Bullsquid_koncept.jpg|Bullsquid
Linia 40: Linia 40:
 
Grafika:Flocking_floater_koncept.jpg|Flocking floater
 
Grafika:Flocking_floater_koncept.jpg|Flocking floater
 
Grafika:Gonarch_koncept.jpg|Gonarch
 
Grafika:Gonarch_koncept.jpg|Gonarch
Grafika:Houndeye_koncept.jpg|Houndeye
+
Grafika:Houndeye-concept.jpg|Houndeye
 
Grafika:Ichthyosaur_koncept.jpg|Ichthyosaur
 
Grafika:Ichthyosaur_koncept.jpg|Ichthyosaur
 
Grafika:Kingpin_koncept.jpg|Kingpin
 
Grafika:Kingpin_koncept.jpg|Kingpin
Linia 78: Linia 78:
  
 
===Galeria===
 
===Galeria===
<gallery>
+
<gallery perrow=6 widths=100px>
 
Grafika:Alien_combine_soldier_koncept.jpg|Alien Combine Soldier
 
Grafika:Alien_combine_soldier_koncept.jpg|Alien Combine Soldier
 
Grafika:Alien_fauna_koncept.jpg|Alien fauna
 
Grafika:Alien_fauna_koncept.jpg|Alien fauna
Linia 99: Linia 99:
 
Grafika:Wasteland_Scanner_koncept.jpg|Wasteland Scanner
 
Grafika:Wasteland_Scanner_koncept.jpg|Wasteland Scanner
 
</gallery>
 
</gallery>
 +
 +
{{Pracownicy}}
  
 
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]
 
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]
 +
 +
[[overwiki:Ted Backman]]

Aktualna wersja na dzień 16:29, 1 sie 2016

Ted Backman
Ted Backman.jpg
Imię i nazwisko Ted Backman
Pochodzenie Seattle, USA
Stanowisko dyrektor artystyczny, artysta concept artów, rysownik i animator
Praca przy grach Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead

Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Jego ulubiony kolor to szary."

Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.

Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.

Spis treści

[edytuj] Praca nad serią Half-Life

[edytuj] Half-Life

[edytuj] Galeria

[edytuj] Half-Life 2

[edytuj] Galeria