Strona główna
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
(Wiosenne porządki) |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
<sekcja id="inne"> | <sekcja id="inne"> | ||
{{Portal inne menu}}{{Portal inne artykul}}{{Portal inne sidebar}}</sekcja> | {{Portal inne menu}}{{Portal inne artykul}}{{Portal inne sidebar}}</sekcja> | ||
− | |||
[[tf2wiki:Main Page]] | [[tf2wiki:Main Page]] | ||
[[overwiki:Main Page]] | [[overwiki:Main Page]] | ||
__NOEDITSECTION__ | __NOEDITSECTION__ |
Wersja z 15:58, 25 kwi 2015
Witaj w polskiej internetowej
encyklopedii gier Valve
mamy już 902 artykuły i 6041 grafik
Łom
Najbardziej charakterystyczna broń serii Half-Life. Gordon po raz pierwszy zdobył ją podczas ucieczki z Sektora C kompleksu Black Mesa. Jest powszechnie używana głównie na początku gry, gdyż w dosyć krótkim czasie gracze przechodzą na bardziej efektywną broń palną. Mimo to, łom znajduje praktyczne zastosowanie przez całą resztę rozgrywki, w niszczeniu skrzyń z zapasami, przeróżnych barier takich jak kratka wentylacji albo rozbijanie okien, jak i w zabijaniu niegroźnych przeciwników, np. zombie i headcrabów.
Cywilna Agencja do spraw Kryzysowych
Fikcyjna organizacja rządowa Stanów Zjednoczonych ze świata Left 4 Dead. Uratowała miliony Amerykanów od przerażających konsekwencji katastrof naturalnych i spowodowanych przez człowieka. Została zaangażowana do walki z epidemią zielonej grypy. Stworzyła reklamy ostrzegające cywili o niebezpieczeństwie, starała się ewakuować mieszkańców z terenów objętych zarazą, a także badała wirus. Kiedy agencja zdała sobie sprawę jak niszczycielska była zaraza, jej agenci odizolowali się od cywili używając skafandrów ochronnych.
Galil AR
Karabinek automatyczny z Izraela, występujący tylko w Counter-Strike: Global Offensive, udostępniony wyłącznie Terrorystom. Jest najtańszą bronią w klasie karabinów w ogóle, kosztuje 1800 dolarów. Posiada łatwy do opanowania odrzut oraz bardzo pojemny względem swoich rywali magazynek.
Punkty kontrolne
Rozgrywka na mapach typu Punkty kontrolne (ang. Control Point) opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu...