Aztec
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (achi) |
(Rozbudowa+przebudowa) |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|typ=[[Podkładanie Bomby]] | |typ=[[Podkładanie Bomby]] | ||
|autorcs=Chris Auty (Barney) | |autorcs=Chris Auty (Barney) | ||
− | |autorcz= | + | |autorcz= <p></p> |
− | |autorcss=Valve Corporation | + | *[[Ritual Entertainment]] |
− | |autorcsgo=Valve Corporation}} | + | *[[Turtle Rock Studios]] |
+ | |autorcss=[[Valve Corporation]] | ||
+ | |autorcsgo=<p></p> | ||
+ | *[[Hidden Path Entertainment]] | ||
+ | *''Valve Corporation''}} | ||
− | '''Aztec'''('''''de_aztec''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] we wszystkich grach z serii [[Counter-Strike]]. | + | '''Aztec'''('''''de_aztec''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] dostępna we wszystkich grach z serii [[Counter-Strike]]. Sceneria mapy przedstawia [[wpl:Aztecy|azteckie]] ruiny. |
− | == | + | ==Oficjalny Opis== |
− | + | '''[[Antyterroryści]]''': Uchrońcie archeologiczne odkrycie przed wysadzeniem. | |
− | + | '''[[Terroryści]]''': Zniszczcie cenne Azteckie ruiny. | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
+ | '''Inne spostrzeżenia''': Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba. | ||
− | == | + | ==Rozwój mapy== |
− | W | + | ===Counter-Strike 1.5=== |
+ | W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury. | ||
+ | ===Counter-Strike=== | ||
+ | Zarówno respawn ''Antyterrorystów'' jak i ''Terrorystów'', a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie ''Counter-Strike 1.6', Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map. | ||
+ | ===Counter-Strike: Condition Zero=== | ||
+ | Poprawiono jakość tekstur, dodając do nich mech. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze). | ||
+ | ===Counter-Strike: Source=== | ||
+ | Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach ''Counter-Strike: Source'' mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone. | ||
+ | ===Counter-Strike: Global Offensive=== | ||
+ | Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu ''Terrorystów'' do rzeki. Kolejną zmianą było obrócenie o 180° pochylni prowadzącej do rzeki, znajdującej się niedaleko respawnu ''Terrorystów''. | ||
− | + | W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony ''Terrorystom''. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i bombsite'cie A. | |
− | + | ||
− | + | ||
==Osiągnięcia== | ==Osiągnięcia== | ||
+ | ===Counter-Strike: Source=== | ||
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
|- | |- | ||
Linia 40: | Linia 47: | ||
| Wygraj 100 rund na mapie ''[[Aztec|de_aztec]]'' | | Wygraj 100 rund na mapie ''[[Aztec|de_aztec]]'' | ||
|} | |} | ||
+ | ===Counter-Strike: Global Offensive=== | ||
+ | |||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|Obrazek | ||
+ | | style="text-align:center"|Nazwa | ||
+ | | style="text-align:center"|Opis | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|[[Plik:Aztec Map Veteran csgo.png]] | ||
+ | | style="text-align:center"|'''''Weteran mapy Aztec''''' | ||
+ | | style="text-align:center"|Wygraj 100 rund na mapie [[Aztec]] | ||
+ | |- | ||
+ | |} | ||
+ | |||
+ | ==Ciekawostki== | ||
+ | * Jest to 12 mapa w kampanii [[Tour Of Duty]] | ||
+ | * Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z ''Counter-Strike'a'') zostały zamienione w ''Counter-Strike: Condition Zero'' i w każdej późniejszej grze z serii. | ||
+ | * Mapa jest widoczna na trailerze ''Counter-Strike: Source'', pokazanego podczas E3 z 2003 roku. | ||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
===Respawn Antyterrorystów=== | ===Respawn Antyterrorystów=== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika:AztecGoldCT.jpg| | + | Grafika:AztecGoldCT.jpg|Counter-Strike |
− | Grafika:AztecSourceCT.jpg| | + | Grafika:Cscz_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero |
+ | Grafika:AztecSourceCT.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Grafika:Csgo_aztec_ctspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
</gallery> | </gallery> | ||
===Respawn Terrorystów=== | ===Respawn Terrorystów=== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika:AztecGoldT.jpg| | + | Grafika:AztecGoldT.jpg|Counter-Strike |
− | Grafika:AztecSourceT.jpg| | + | Grafika:Cscz_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Condition Zero |
+ | Grafika:AztecSourceT.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Grafika:Csgo_aztec_tspawn.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
</gallery> | </gallery> | ||
===Bombside A=== | ===Bombside A=== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika:AztecGoldA.jpg| | + | Grafika:AztecGoldA.jpg|Counter-Strike |
− | Grafika:AztecSourceA.jpg| | + | Grafika:Cscz_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Condition Zero |
+ | Grafika:AztecSourceA.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Grafika:Csgo_aztec_a.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
</gallery> | </gallery> | ||
===Bombside B=== | ===Bombside B=== | ||
<gallery> | <gallery> | ||
− | Grafika:AztecGoldB.jpg| | + | Grafika:AztecGoldB.jpg|Counter-Strike |
− | Grafika:AztecSourceB.jpg| | + | Grafika:Cscz_aztec_b.jpg|Counter-Strike: Condition Zero |
+ | Grafika:AztecSourceB.jpg|Counter-Strike: Source | ||
+ | Grafika:Csgo_aztec_b.jpg|Counter-Strike: Global Offensive | ||
</gallery> | </gallery> | ||
+ | |||
+ | ==Zobacz także== | ||
+ | * [[C4]] | ||
{{CS}} | {{CS}} | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]] |
Wersja z 14:09, 14 lis 2014
Aztec | |
Typ | Podkładanie Bomby |
Autor (CS) | Chris Auty (Barney) |
Autor (CZ) | |
Autor (CSS) | Valve Corporation |
Autor (CS:GO) |
|
Aztec(de_aztec) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby dostępna we wszystkich grach z serii Counter-Strike. Sceneria mapy przedstawia azteckie ruiny.
Spis treści |
Oficjalny Opis
Antyterroryści: Uchrońcie archeologiczne odkrycie przed wysadzeniem.
Terroryści: Zniszczcie cenne Azteckie ruiny.
Inne spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
Rozwój mapy
Counter-Strike 1.5
W tej wersji mapa posiadała piaskowe tekstury.
Counter-Strike
Zarówno respawn Antyterrorystów jak i Terrorystów, a także most prowadzący na bombsite A zostały poddane drobnym zmianom wizualnym. Znacząco poprawiono także oteksturowanie mapy. W okresie Counter-Strike 1.6', Aztec był jedną z największych a zarazem najpopularniejszych map.
Counter-Strike: Condition Zero
Poprawiono jakość tekstur, dodając do nich mech. Zamieniono także nazwy bombsite'ów i dodano nowe dźwięki w tle(na przykład świerszcze).
Counter-Strike: Source
Poza widocznymi zmianami wizualnymi, mapa została trochę bardziej przyciemniona. We wcześniejszych wersjach Counter-Strike: Source mapa była ciemniejsza, a niebo bardziej zachmurzone.
Counter-Strike: Global Offensive
Poza poprawą wizualnej strony mapy, usunięto ścieżką prowadzącą z respawnu Terrorystów do rzeki. Kolejną zmianą było obrócenie o 180° pochylni prowadzącej do rzeki, znajdującej się niedaleko respawnu Terrorystów.
W jednym z update'ów, mapa została lekko przerobiona. Dodano nowe przejście pomiędzy Bombsite'ami A i B, które daje więcej osłony Terrorystom. Dodano także kilka nowych miejsc do osłony w rzece i bombsite'cie A.
Osiągnięcia
Counter-Strike: Source
Obrazek | Nazwa obecna | Opis |
---|---|---|
Aztec Map Veteran | Wygraj 100 rund na mapie de_aztec |
Counter-Strike: Global Offensive
Obrazek | Nazwa | Opis |
Weteran mapy Aztec | Wygraj 100 rund na mapie Aztec |
Ciekawostki
- Jest to 12 mapa w kampanii Tour Of Duty
- Nazwy Bombsite'ów (w stosunku do wersji z Counter-Strike'a) zostały zamienione w Counter-Strike: Condition Zero i w każdej późniejszej grze z serii.
- Mapa jest widoczna na trailerze Counter-Strike: Source, pokazanego podczas E3 z 2003 roku.