UMP-45

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (Taktyka: ort)
m (Zalety)
Linia 68: Linia 68:
 
===Zalety===
 
===Zalety===
 
* Bardzo precyzyjny i celny, nawet podczas ruchu
 
* Bardzo precyzyjny i celny, nawet podczas ruchu
* Mały odrzut i rozrzut
+
* Mały odrzut i rozrzut na małych odległościach
 
* Mała waga
 
* Mała waga
  

Wersja z 16:29, 15 mar 2011

UMP-45
Ump45iconbuycz.png
Inna nazwa K&M UMP
Cena $1700
Pochodzenie Niemcy
Używane przez

Właściwości
Odrzut mały
Obrażenia średnie
Magazynek 25
Tryby ognia Automatyczny
Amunicja .45 ACP (11.43×23mm)
Szybko-
strzelność
600 strz./min.
Masa broni
załadowanej
2.27 kg
Masa pocisku 15.2 gramów
Prędkość wylotowa 1005 stóp/sek.
Energia 625 dżuli
Czas przeładowania 3.75 sekundy

Heckler & Koch Universal Machine Pistol .45 ACP (znany także jako UMP45 lub po prostu UMP) - pistolet maszynowy występujący w grach z serii Counter-Strike.

Spis treści

Ogólnie

HK UMP .45 to dość dobra broń udostępniona zarówno antyterrorystom, jak i terrorystom. Większość graczy nie używa tej broni z powodu niskich obrażeń i penetracji. Jest także najwolniejszym, jeśli chodzi o szybkostrzelność, pistoletem maszynowym w grze. UMP jest rzadko używany, najczęściej jako zastępca MP5 lub P90.

Obrażenia

Część ciała Podst. tryb ognia
Bez pancerza Z pancerzem
Głowa 117 58
Klatka pier., ramię 29 14
Brzuch 37 18
Noga 21 21
Czerwony kolor oznacza śmiertelny cios.

HK UMP .45 może zabić jednym strzałem tylko nieopancerzonego przeciwnika, jeśli oczywiście będzie to strzał w głowę. Potrzebuje około 8 kul, żeby zgładzić przeciwnika. Kule, które przelecą przez przeszkodę, będą zadawały znacznie mniejsze obrażenia, przez co nie zalecia się strzelanie przez ściany z UMP. Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250ups). Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.

Zalety i wady

Zalety

  • Bardzo precyzyjny i celny, nawet podczas ruchu
  • Mały odrzut i rozrzut na małych odległościach
  • Mała waga

Wady

  • Niskie obrażenia oraz zdolność penetracji
  • Pierwszy pocisk często jest niecelny (jest to celowy zabieg twórców gry)
  • Niska precyzja w strzelaniu na większe odległości
  • Niska szybkostrzelność
  • Nisko-średnia siła hamująca
  • Długi czas przeładowania
  • Najmniejsza pojemność magazynka ze wszystkich pistoletów maszynowych
  • Cena w stosunku do oferowanych możliwości

Taktyka

  • Strzelaj ogniem ciągłym, jeśli walczysz na małych dystansach.
  • Na średnim dystansie, wykorzystaj swoją mobilność w walce z użytkownikami karabinów szturmowych, celuj w klatkę piersiową i zaczynaj strzelać bez przerwy lub wykorzystaj możliwość skrycia się za osłoną, organizuj pułapki.
  • Unikaj kontaktów z graczami używającymi karabinów na dużych dystansach, lepiej zrezygnować z konfrontacji i szukać okazji do walki w zwarciu.
  • Zawsze się chowaj, kiedy snajper cię zauważy, użyj granatów oślepiających, wykorzystaj swoją szybkość.
  • Walcząc w zwarciu staraj się okrążać przeciwnika. Przechyli to szalę wygranej na twoją stronę.
  • Bierz poprawkę na celowanie po pierwszym strzale.

Antytaktyka

  • Używaj broni dużego zasięgu, szczególnie karabinów przeciwko użytkownikom tej broni.
  • Ogłuszaj ich i trzymaj się od nich z daleka.
  • Używaj innego pistoletu maszynowego lub szybkostrzelnej broni.

Galeria

Counter-Strike 1.0

Counter-Strike 1.6

Condition Zero

Condition Zero: Deleted Scenes

Counter-Strike: Source