G3SG1

Wersja Talar (dyskusja | edycje) z dnia 20:14, 5 kwi 2012
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

G3SG1
G3sg1hud cz (1).png
Inna nazwa

  • G3/SG-1
  • G3SG/1
Cena $5000
Pochodzenie Niemcy
Używane przez Terroryści
Właściwości
Odrzut mały
Obrażenia duże
Magazynek 20
Tryby ognia pół-automatyczny
Amunicja 7.62x51mm NATO
Szybko-
strzelność
N/A
Masa broni
załadowanej
4.41 kg
Masa pocisku 8 gramów
Prędkość wylotowa 2800 stóp/sek.
Energia 2200 dżuli
Czas przeładowania 3 sekundy

D3/AU-1, znana także jako G3/SG-1 lub G3SG/1 - karabin występujący we wszystkich grach z serii Counter-Strike.

Spis treści

Ogólnie

G3SG/1 jest potężnym pół-automatycznym karabinem snajperskim dostępnym wyłączne terrorystom. Razem z SG 550, jest znana jako jedna z najpotężniejszych broni w grze mimo ich wad. Z tego powodu G3SG/1 jest na wielu serwerach zablokowany lub zmieniany w bezużyteczną broń.

Właściwości

Część ciała Podst. tryb ognia
Bez pancerza Z pancerzem
Głowa 319 263
Klatka pier., ramię 79 65
Brzuch 99 82
Noga 59 59
Czerwony kolor oznacza śmiertelny cios.

G3SG/1 jest ciężką bronią. Gdy się ją nosi, prędkość gracza wynosi 210ups (domyślna prędkość wynosi 250ups), co oznacza, że jesteśmy bardzo spowalniani. G3SG/1 jest jedną z wielu broni, które mogą strzelać pod wodą.

Zalety i wady

Zalety Wady
  • Bardzo wysokie obrażenia
  • Ponad średnia dokładność przy strzale z biodra
  • Wysoka dokładność na dużych dystansach z włączonym przybliżeniem
  • Zabije najwyżej dwoma trafieniami
  • Duża szybkostrzelność
  • Niski odrzut
  • Krótki czas przeładowywania
  • Korzysta z tej samej amunicji co AK-47 i Scout
  • Druga najdroższa broń ($5000)
  • Ciężka
  • Brak celownika przy normalnym widoku
  • Głośny dźwięk wystrzału, przyciąga uwagę
  • Mniejszy rozmiar magazynka niż SG 550 (20 naboi)

Taktyka

  • Ukucnij i nie ruszaj się dla lepszej celności.
  • Nie próbuj strzelać w głowę, trafienia w klatkę piersiową są wystarczająco silne.
  • Jeśli wróg stoi w miejscu i nie widzi cię, strzelaj w głowę.
  • Używaj osłony, gdy używasz tej broni.
  • Podczas przybliżenia nie strzelaj jak z broni automatycznej (chyba że walczysz z grupą przeciwników). Jest to najczęściej popełniany błąd podczas korzystania z tej broni. Zamiast tego próbuj robić półsekundowe przerwy pomiędzy strzałami.
  • Pociski przebijają się przez cienkie pudła i ściany.
  • Możesz też przybliżyć widok i zaznaczyć punkt (1.6 i Condition Zero)/środek (Source) celownika czymś ścieralnym lub markerem. Dzięki temu G3SG/1 może być używane bez przybliżenia jak zwykły karabin. Działa to też z SG 550 i Scout'em.
  • Bądź wyposażony w Desert Eagle'a. Używaj G3SG/1 na długich dystansach i przełączaj na Deserta, gdy przeciwnik podejdzie zbyt blisko.

Antytaktyka

  • Rzuć się na wroga, gdy przeładowuje, ale uważaj na osłaniających go kolegów.
  • Używaj Granatów błyskowych lub granatów dymnych aby rozproszyć ich uwagę.
  • Używaj silnych broni, takich jak Ak-47, aby strzelić mu w głowę zanim zacznie strzelać.
  • Atakuj od tył używając pistoletów maszynowych lub strzelb.
  • Użytkownicy G3SG/1 mogą nie wiedzieć co się dzieje za nimi, gdy używają przybliżenia, gdyż są bardziej skoncentrowani na tym co obserwują. Z powodu małej widoczności w czasie przybliżenia, zadźgaj ich lub zabij ich strzelbą.
  • Rzuć do niego granat odłamkowy, a potem rzuć się na niego.
  • Używaj AWSM przeciwko użytkownikom G3SG/1, ale nadal musisz uważać na ich strzały.

Osiągnięcia

Broń

Obrazek Nazwa Opis
D3au1expert.jpg D3/AU-1 Commando Expert Zabij 500 przeciwników używając D3/AU-1

Dot. Zabójstw

Obrazek Nazwa Opis
Snipehunter.jpg Snipe Hunter Zabij 100 snajperów patrzących przez lunetę.
Eyetoeye.jpg Eye to Eye Zabij snajpera patrzącego przez lunetę swoim karabinem snajperskim.

Ciekawostki

  • We wcześniejszych wersjach Counter-Strike'a, ta broń była stosunkowo nieskuteczna ze względu na niewygodny problem, w którym odrzut był nieodpowiednio zwiększany przez grę, gdy gracz miał ping większy niż 0. Problem polegał na tym, że odrzut pierwszych paru wystrzałów był szalenie wysoki i niezgodny, i często broń musiała być "rozgrzewana" poprzez wystrzelenie kilku pierwszych pocisków zanim precyzja mogła zostać utrzymana na największej szybkostrzelności. W późniejszych wersjach odrzut naprawiony i zredukowany, co sprawiło, że broń stała się bardzo precyzyjna podczas pełnej szybkostrzelności podczas przybliżenia.
  • Pliki gry określają tą broń jako g3sg1.
  • Wiele serwerów blokuje tą broń za bycie zbyt potężną.
  • W prawdziwym świecie, G3SG/1 jest sensowniejszym wyborem niż AWSM biorąc pod uwagę ogólny dystans podczas strzelaniny.

Galeria

Counter-Strike 1.0

Counter-Strike 1.6

Counter-Strike: Condition Zero

Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes

Counter-Strike: Source

Counter-Strike: Global Offensive