AK-47 (CS)

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(aha)
(odświeżenie artykułu, powstałe w wyniku nudy)
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
 +
<tlo>akbackground.png</tlo>
 
{{BronCS infobox
 
{{BronCS infobox
|grafika=Ak47cziconbuy.png
+
|grafika=Ak47infobox.png
 
|altname=CV-47
 
|altname=CV-47
 
|cena=<p></p>
 
|cena=<p></p>
Linia 7: Linia 8:
 
*$2700 (CS:GO)
 
*$2700 (CS:GO)
 
|kraj=ZSRR
 
|kraj=ZSRR
|odrzut=duży
+
|odrzut=
|obrazenia=duże
+
|obrazenia=
 
|magazynek=30
 
|magazynek=30
 
|ogien=Automatyczny
 
|ogien=Automatyczny
Linia 23: Linia 24:
 
{{Cytat|Potężny i niezawodny AK-47 to jeden z najbardziej rozpoznawalnych karabinów szturmowych na świecie. Jest najbardziej zabójczy, gdy strzela się krótkimi, kontrolowanymi seriami.|Opis z ekwipunku}}
 
{{Cytat|Potężny i niezawodny AK-47 to jeden z najbardziej rozpoznawalnych karabinów szturmowych na świecie. Jest najbardziej zabójczy, gdy strzela się krótkimi, kontrolowanymi seriami.|Opis z ekwipunku}}
  
'''AK-47''', w większości gier nazywany '''CV-47''' - karabin automatyczny występujący w grach z serii [[Counter-Strike]].
+
'''AK-47''', zwany także '''CV-47''' - radziecki karabin automatyczny występujący w grach z serii [[Counter-Strike]].
  
 
==Ogólnie==
 
==Ogólnie==
AK-47 to bardzo mocny karabin automatyczny udostępniony wyłącznie terrorystom. Jedyne jego większe wady to słaba celność przy strzelaniu dłuższymi seriami oraz duży odrzut. Mimo to jest bardzo popularną bronią częściowo z powodu statusu w pop-kulturze oraz częściowo dzięki jego skuteczności w grze. AK-47 to najpopularniejsza broń używana przez terrorystów w Counter-Strike.
+
AK jest bardzo mocną jak na karabin automatyczny bronią udostępnioną wyłącznie Terrorystom. Jedyne jego większe wady to słaba celność przy strzelaniu dłuższymi seriami oraz duży odrzut. Mimo tych wad jest bardzo popularną bronią częściowo z powodu statusu w pop-kulturze oraz częściowo dzięki jego skuteczności w grze. AK jest najpopularniejszą bronią używaną przez terrorystów w Counter-Strike. Niemałą popularnością cieczy się w trybie Deathmatch, szczególnie w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]''.
  
 
==Właściwości==
 
==Właściwości==
Linia 65: Linia 66:
 
</table>
 
</table>
  
AK-47 jest bronią o średniej masie. Podczas jej noszenia, szybkość ruchu gracza wynosi 221 (215 w CS: 'Global Offensive') jedn./sek. (domyślna szybkość to 250), co oznacza średni spadek prędkości. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
+
AK jest bronią o średniej masie. Podczas jej noszenia, szybkość ruchu gracza wynosi 221 (215 w CS: 'Global Offensive') jedn./sek. (domyślna szybkość to 250), co oznacza średni spadek prędkości. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
  
 
==Zalety i wady==
 
==Zalety i wady==
Linia 75: Linia 76:
 
* Niezła szybkostrzelność
 
* Niezła szybkostrzelność
 
* Duża celność pierwszego strzału
 
* Duża celność pierwszego strzału
* Atrakcyjna cena
+
* Atrakcyjna cena (oferuje dużą moc za rozsądną cenę)
 
* Skuteczny na każdym dystansie
 
* Skuteczny na każdym dystansie
 
|wady=* Kiepska celność przy dłuższych seriach
 
|wady=* Kiepska celność przy dłuższych seriach
 
* Duży odrzut
 
* Duży odrzut
 
* Dosyć ciężki (szczególnie w CS:GO)
 
* Dosyć ciężki (szczególnie w CS:GO)
* Szybkostrzelność i celność mniejsza niż u [[M4A1]]
+
* Szybkostrzelność i celność mniejsza niż u [[M4A1]] i [[M4A4]]
 
* Dość głośny dźwięk strzału
 
* Dość głośny dźwięk strzału
 
}}
 
}}
Linia 137: Linia 138:
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
 
*W rzeczywistości Kałasznikow jest dużo mniej celny niż [[M4A1]] i posiada również niższy zasięg skuteczny.
 
*W rzeczywistości Kałasznikow jest dużo mniej celny niż [[M4A1]] i posiada również niższy zasięg skuteczny.
*Tak jak w kulturze masowej, AK-47 jest kojarzony z terrorystami, stąd w grze jest dostępna wyłącznie u nich. Jednak jest też używany w antyterrorystycznych operacjach w m.in. Rosji, Kaszmirze i Indiach.
+
*Tak jak w kulturze masowej, AK jest kojarzony z terrorystami, stąd w grze jest dostępny wyłącznie u nich. Jest też używany w antyterrorystycznych operacjach w m.in. Rosji, Kaszmirze i Indiach. Używa ich także wiele firm ochroniarskich o skromnym budżecie.
 
*Rosjanie nadal używają Kałasznikowa, ale są to jego nowsze wersje typu AK-74 czy AK-74M. Starsze wersje również są używane, ale jest to limitowane użycie.
 
*Rosjanie nadal używają Kałasznikowa, ale są to jego nowsze wersje typu AK-74 czy AK-74M. Starsze wersje również są używane, ale jest to limitowane użycie.
 
*Rosyjski [[Specnaz]] w ''[[Counter-Strike: Condition Zero]]'' nie może zakupić karabinu AK-47, gdyż jest to frakcja antyterrorystyczna. U Antyterrorystów podstawowym karabinem jest [[M4A1]], czyli właściwy odpowiednik AK-74 używanego przez wspomniane rosyjskie siły specjalne.
 
*Rosyjski [[Specnaz]] w ''[[Counter-Strike: Condition Zero]]'' nie może zakupić karabinu AK-47, gdyż jest to frakcja antyterrorystyczna. U Antyterrorystów podstawowym karabinem jest [[M4A1]], czyli właściwy odpowiednik AK-74 używanego przez wspomniane rosyjskie siły specjalne.
*Terroryści zawsze trzymają AK-47 na wysokości bioder w pozycji stojącej i na wysokości ramienia w pozycji kucającej. Antyterroryści natomiast zawsze trzymają Kałasznikowa na wysokości ramienia, o które oparta jest kolba, bez względu na postawę.
+
*Terroryści zawsze trzymają AK na wysokości bioder w pozycji stojącej i na wysokości ramienia w pozycji kucającej. Antyterroryści natomiast zawsze trzymają Kałasznikowa na wysokości ramienia, o które oparta jest kolba, bez względu na postawę.
*AK-47 w rzeczywistości używa amunicji 7.62x39mm wz. 43. W grze natomiast nie ma rozróżnienia pomiędzy rosyjskim nabojem 7.62x39mm, a NATOwskim 7.62x51mm używanym w m.in. karabinach [[G3SG/1]] oraz [[Scout (Counter-Strike)|Steyr Scout]]. Gra po prostu identyfikuje oba naboje jako '''7.62mm''', stąd AK-47 dzieli amunicję z dwoma karabinami wymienionymi wcześniej.
+
**Co ciekawe w grze nieważne czy postać trzyma broń na wysokości bioder czy ramienia, celność AK jest taka sama. W rzeczywistości Kałasznikow przy strzelaniu z takiej pozycji jest bardzo niecelny.
 +
*AK-47 w rzeczywistości używa amunicji [http://pl.wikipedia.org/wiki/Nab%C3%B3j_7,62_x_39_mm_wz._43 7.62x39mm wz. 43]. W grze natomiast nie ma rozróżnienia pomiędzy rosyjskim nabojem 7.62x39mm, a NATOwskim 7.62x51mm używanym w m.in. karabinach [[G3SG/1]] oraz [[Scout (Counter-Strike)|Steyr Scout]]. Gra po prostu identyfikuje oba naboje jako '''7.62mm''', stąd AK-47 dzieli amunicję z dwoma karabinami wymienionymi wcześniej.
 
*AK-47 używane przez postacie niezależne w ''[[Condition Zero Deleted Scenes|Deleted Scenes]]'' nie posiada kolby.
 
*AK-47 używane przez postacie niezależne w ''[[Condition Zero Deleted Scenes|Deleted Scenes]]'' nie posiada kolby.
 
*Po wymianie magazynka gracz nigdy nie pociąga za rączkę napinania zamka, ale wykonuje tą czynność podczas wyciągania broni. Dopiero w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' gracz napina zamek po wymianie magazynków.
 
*Po wymianie magazynka gracz nigdy nie pociąga za rączkę napinania zamka, ale wykonuje tą czynność podczas wyciągania broni. Dopiero w ''[[Counter-Strike: Global Offensive]]'' gracz napina zamek po wymianie magazynków.
Linia 154: Linia 156:
 
[[Grafika:M4a1hud.png|right|link=M4A1]]
 
[[Grafika:M4a1hud.png|right|link=M4A1]]
 
[[Grafika:M4a1hud_cz.png|right|link=M4A1]]
 
[[Grafika:M4a1hud_cz.png|right|link=M4A1]]
===Podobieństwa===
 
*Identyczna pojemność magazynka (30 naboi)
 
  
===Różnice===
+
===Na plus===
 
*Większe obrażenia (o 2 punkty)
 
*Większe obrażenia (o 2 punkty)
 
*Lepsza celność (o 5%)
 
*Lepsza celność (o 5%)
 
*Niższa cena (o 600$)
 
*Niższa cena (o 600$)
 
*Szybsze przeładowanie (o 0.6 sekundy)
 
*Szybsze przeładowanie (o 0.6 sekundy)
 +
 +
===Cechy wspólne===
 +
*Identyczna pojemność magazynka (30 naboi)
 +
 +
===Na minus===
 
*Niższa szybkostrzelność (600 strz./min. vs 685 strz./min.)
 
*Niższa szybkostrzelność (600 strz./min. vs 685 strz./min.)
 
*Większy odrzut (o 12%)
 
*Większy odrzut (o 12%)
Linia 213: Linia 218:
 
Grafika:Global_Offensive_AK47.PNG|Model AK-47
 
Grafika:Global_Offensive_AK47.PNG|Model AK-47
 
Grafika:AKMwrekachGIGN.PNG|Antyterrorysta z [[GIGN]] trzymający AK-47
 
Grafika:AKMwrekachGIGN.PNG|Antyterrorysta z [[GIGN]] trzymający AK-47
 +
Grafika:2013-11-20_00001.jpg|Antyterrorysta z GIGN trzymający AK-47 (widok trzecioosobowy)
 
Grafika:Ctrozbraja.PNG|Antyterrorysta wyposażony w AK-47 rozbraja bombę
 
Grafika:Ctrozbraja.PNG|Antyterrorysta wyposażony w AK-47 rozbraja bombę
 
Grafika:Cs-range-shots_vert.jpg|Porównanie rozrzutu AK-47. Na górze CS:S, na środku CS:GO, a na samym dole CS 1.6
 
Grafika:Cs-range-shots_vert.jpg|Porównanie rozrzutu AK-47. Na górze CS:S, na środku CS:GO, a na samym dole CS 1.6
 +
</gallery>
 +
====Skiny====
 +
<gallery>
 +
Grafika:Ak47infobox.png|Skórka domyślna
 +
Grafika:blacklaminate.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Black+Laminate Czarny laminat]
 +
Grafika:Case Hardened.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Case+Hardened Tęczowe utwardzenie] *
 +
Grafika:junglespray.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Jungle+Spray Kolory dżungli]
 +
Grafika:predator.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Predator Predator]
 +
Grafika:redlaminate.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Red+Laminate Czerwony laminat] *
 +
Grafika:fireserpent.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Fire+Serpent Ognisty wąż] *
 +
Grafika:aksafarimesh.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Safari+Mesh Siatka safari]
 +
Grafika:360fx360f12.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Blue+Laminate Niebieski laminat] *
 +
Grafika:360fx360f17.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Redline Czerwona Linia] *
 +
Grafika:ak47-vulcan-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Vulcan Wulkan] *
 +
Grafika:ak47-emerald-pinstripe-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Emerald+Pinstripe Szmaragdowe Pręgi]
 +
Grafika:ak-47-first-class-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+First+Class Pierwsza Klasa]
 +
Grafika:ak-47-jet-set-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47%3B+Jet+Set Turysta]
 +
Grafika:Ak-47-jaguar-market.png|[http://steamcommunity.com/market/search?appid=730&q=AK-47+Jaguar Jaguar] *
 +
</gallery>
 +
''* - dostępny również z licznikiem [[StatTrak™]].''
 
</gallery>
 
</gallery>
  

Wersja z 12:42, 22 lip 2014

AK-47 (CS)
Ak47infobox.png
Inna nazwa CV-47
Cena

  • $2500 (CS, CS:CZ, CS:S)
  • $2700 (CS:GO)
Pochodzenie ZSRR
Używane przez Terroryści
Właściwości
Magazynek 30
Tryby ognia Automatyczny
Amunicja 7.62x39mm
Szybko-
strzelność
600 strz./min.
Masa broni
załadowanej
4.79 kg
Masa pocisku 7.9 gramów
Prędkość wylotowa 2329 stóp/sek.
Energia 1992 dżuli
Czas przeładowania 2.5 sekundy

Potężny i niezawodny AK-47 to jeden z najbardziej rozpoznawalnych karabinów szturmowych na świecie. Jest najbardziej zabójczy, gdy strzela się krótkimi, kontrolowanymi seriami.

Opis z ekwipunku

AK-47, zwany także CV-47 - radziecki karabin automatyczny występujący w grach z serii Counter-Strike.

Spis treści

Ogólnie

AK jest bardzo mocną jak na karabin automatyczny bronią udostępnioną wyłącznie Terrorystom. Jedyne jego większe wady to słaba celność przy strzelaniu dłuższymi seriami oraz duży odrzut. Mimo tych wad jest bardzo popularną bronią częściowo z powodu statusu w pop-kulturze oraz częściowo dzięki jego skuteczności w grze. AK jest najpopularniejszą bronią używaną przez terrorystów w Counter-Strike. Niemałą popularnością cieczy się w trybie Deathmatch, szczególnie w Counter-Strike: Global Offensive.

Właściwości

Część ciała Podst. tryb ognia
Bez pancerza Z pancerzem
Głowa 143 112
Klatka pier., ramię 35 27
Brzuch 44 34
Noga 26 26
Czerwony kolor oznacza śmiertelny strzał.

AK jest bronią o średniej masie. Podczas jej noszenia, szybkość ruchu gracza wynosi 221 (215 w CS: 'Global Offensive') jedn./sek. (domyślna szybkość to 250), co oznacza średni spadek prędkości. Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.

Zalety i wady

Zalety Wady
  • Duże obrażenia (może zabić jednym strzałem przeciwnika ubranego w kask)
  • Krótki czas przeładowania
  • Świetna penetracja pocisku
  • Niezła szybkostrzelność
  • Duża celność pierwszego strzału
  • Atrakcyjna cena (oferuje dużą moc za rozsądną cenę)
  • Skuteczny na każdym dystansie
  • Kiepska celność przy dłuższych seriach
  • Duży odrzut
  • Dosyć ciężki (szczególnie w CS:GO)
  • Szybkostrzelność i celność mniejsza niż u M4A1 i M4A4
  • Dość głośny dźwięk strzału

Taktyki

Ostrzeżenie

Ta sekcja zawiera porady dotyczące taktyki i/lub strategii grania. Jeśli nie chcesz ich poznać, nie czytaj tej sekcji!

  • Najlepszym sposobem na celne strzały jest strzelanie seriami. Upewnij się, że strzelasz serią nie dłuższą niż trzystrzałową. Czwarta kula wzwyż będzie miała mały współczynnik trafienia, ponieważ broń ma duży odrzut.
  • Początkujący gracze dość często strzelają z Kałasznikowa "na pałę", aż do wystrzelania całej amunicji w magazynku. Bardzo trudno wówczas kontrolować broń, przez co można narazić się na kontratak. Można temu zapobiec, strzelając krótkimi seriami, gdyż bronią wtedy aż tak nie rzuca.
  • Postrzał z tej broni w głowę kończy się w każdym przypadku śmiercią, więc na dużym dystansie przymierz w głowę i wystrzel jeden pocisk, co da maksymalną celność. Jest to też dość skuteczna metoda eliminacji snajperów !
  • Na średnich dystansach celuj w klatkę piersiową i wystrzel trzy kule żwawo wciskając trzykrotnie spust.
  • Gdy gracz stoi w miejscu, pierwszy strzał z tej broni leci dosłownie z nanometrową precyzją, co pozwala na zdejmowanie przeciwników także na dużym dystansie. Możesz nawet zabijać niczym snajper.
  • Na małym dystansie możesz strzelać ile wlezie, ale pamiętaj, żeby ustawić celownik mniej więcej na tors przeciwnika.
  • Na dużym dystansie kluczowe jest bieganie w bok (tzw. 'strafowanie'). Kiedy tak biegniesz, wystrzel jeden pocisk, a jego moc zajmie się resztą.
  • Na średnim dystansie, jeśli masz ustawiony rozmiar celownika na mały, strzelaj w wyższe partie ciała dla większej szansy trafienia. Na małych dystansach bardzo łatwo będzie zabić strzałem w głowę.
  • Dzięki dużej penetracji, Kałasznikow jest idealną bronią do tzw. 'skanowania', czyli obijania przeciwników poprzez przestrzeliwanie danych powierzchni (np. drzwi, ścian).
  • Staraj się nie poruszać zbyt szybko z tą bronią, gdyż bardzo cierpi na tym celność.
  • Jeśli musisz już wyrzucić cały magazynek w przeciwnika, to spróbuj spuścić nieco linię celowniczą w dół.

Antytaktyki

  • Używaj broni dużego zasięgu przeciw użytkownikom tej broni.
  • Unikaj szybkostrzelnej broni, chyba, że przeciwnik z AK ma pełny pancerz, zdrowie oraz jest doświadczony. Mimo to przy odrobinie szczęścia powinieneś sobie z nim poradzić.
  • Korzystaj z granatów błyskowych, aby zmusić ich do wycofania się.
  • Unikaj wszelkiego kontaktu z jej użytkownikami na małym dystansie.
  • Biegnij na niego z dwoma towarzyszami, wtedy wróg będzie musiał strzelać długą serią i poradzić sobie z dużym odrzutem.
  • Pozwól im strzelać na średnim dystansie. Po czwartym strzale ich broń będzie niecelna.
  • Cały czas pozostawaj w ruchu, aby uniknąć śmiertelną serię.
  • Miej na uwadze to, że AK jest zdolny zabić strzałem w głowę nawet osobę z hełmem, więc najlepiej trzymaj się z dala od użytkowników lub poczekaj na okazję, gdy stracą panowanie nad bronią pod wpływem dużego odrzutu, co jest częste u niedoświadczonych graczy. Przez to będą mieć trudności z jej opanowaniem, toteż zamiast trafić w przeciwników spudłują. Dzięki temu można przeciwników z AK wykończyć bez względu na dystans.

Osiągnięcia

Counter-Strike: Source

Dot. broni

Obrazek Nazwa Opis
Cv47expert.jpg CV-47 Expert Zabij 1000 przeciwników używając CV-47

Counter-Strike: Global Offensive

Dot. broni

Obrazek Nazwa Opis
AK-47 Expert csgo.png AK-47 Expert Zabij 1000 przeciwników używając AK-47

Ciekawostki

  • W rzeczywistości Kałasznikow jest dużo mniej celny niż M4A1 i posiada również niższy zasięg skuteczny.
  • Tak jak w kulturze masowej, AK jest kojarzony z terrorystami, stąd w grze jest dostępny wyłącznie u nich. Jest też używany w antyterrorystycznych operacjach w m.in. Rosji, Kaszmirze i Indiach. Używa ich także wiele firm ochroniarskich o skromnym budżecie.
  • Rosjanie nadal używają Kałasznikowa, ale są to jego nowsze wersje typu AK-74 czy AK-74M. Starsze wersje również są używane, ale jest to limitowane użycie.
  • Rosyjski Specnaz w Counter-Strike: Condition Zero nie może zakupić karabinu AK-47, gdyż jest to frakcja antyterrorystyczna. U Antyterrorystów podstawowym karabinem jest M4A1, czyli właściwy odpowiednik AK-74 używanego przez wspomniane rosyjskie siły specjalne.
  • Terroryści zawsze trzymają AK na wysokości bioder w pozycji stojącej i na wysokości ramienia w pozycji kucającej. Antyterroryści natomiast zawsze trzymają Kałasznikowa na wysokości ramienia, o które oparta jest kolba, bez względu na postawę.
    • Co ciekawe w grze nieważne czy postać trzyma broń na wysokości bioder czy ramienia, celność AK jest taka sama. W rzeczywistości Kałasznikow przy strzelaniu z takiej pozycji jest bardzo niecelny.
  • AK-47 w rzeczywistości używa amunicji 7.62x39mm wz. 43. W grze natomiast nie ma rozróżnienia pomiędzy rosyjskim nabojem 7.62x39mm, a NATOwskim 7.62x51mm używanym w m.in. karabinach G3SG/1 oraz Steyr Scout. Gra po prostu identyfikuje oba naboje jako 7.62mm, stąd AK-47 dzieli amunicję z dwoma karabinami wymienionymi wcześniej.
  • AK-47 używane przez postacie niezależne w Deleted Scenes nie posiada kolby.
  • Po wymianie magazynka gracz nigdy nie pociąga za rączkę napinania zamka, ale wykonuje tą czynność podczas wyciągania broni. Dopiero w Counter-Strike: Global Offensive gracz napina zamek po wymianie magazynków.
  • AK-47 jest jedną z kilku powracających bronią w Counter-Strike: Global Offensive, których cena uległa zmianie. Innymi przykładami takich broni są: Glock 18, Desert Eagle, Five-seveN, M1014, MAC-10 i M249.
  • Ikonka zabójstwa AK-47 z Counter-Strike: Source została wykorzystana w Counter-Strike: Global Offensive również jako ikonka HUD.
  • AK-47 występujący w Global Offensive jest zmodyfikowaną wersją z Left 4 Dead 2. Z modelu broni usunięto latarkę, zmieniono nieco końcówkę sprężyny powrotnej i kolbę (są bardziej szczegółowe), tekstury oraz animacje. Dźwięk strzału również został przeniesiony ze wspomnianej gry, choć został lekko zmodyfikowany. Model karabinu, podobnie jak w Left 4 Dead 2, jest oparty na AKM (udoskonalonej wersji AK-47), gdyż posiada właściwe dla niego cechy takie jak skośny hamulec wylotowy.
    • We wczesnych stadiach rozwoju Global Offensive AK posiadał jasną teksturę części drewnianych. Jeśli chodzi o model, był niemalże identyczny do tego z Left 4 Dead 2 (nie posiadał jedynie latarki).
  • W Global Offensive AK-47 i Bizon posiadają podobne animacje wyciągania i przeładowania.
  • W wersjach beta CS:GO gracze krytykowali niski odrzut broni. Z tego powodu Valve w finalnej wersji zwiększyła odrzut AK-47 do poziomu tego z Counter-Strike 1.6.

Porównanie do M4A1 (CS 1.6 & CS:CZ)

M4a1hud.png
M4a1hud cz.png

Na plus

  • Większe obrażenia (o 2 punkty)
  • Lepsza celność (o 5%)
  • Niższa cena (o 600$)
  • Szybsze przeładowanie (o 0.6 sekundy)

Cechy wspólne

  • Identyczna pojemność magazynka (30 naboi)

Na minus

  • Niższa szybkostrzelność (600 strz./min. vs 685 strz./min.)
  • Większy odrzut (o 12%)
  • Większa masa (o 4%)
  • Wyższa cena amunicji (o 20$)
  • Brak możliwości montażu tłumika

Galeria

Counter-Strike 1.0

Counter-Strike 1.6

Counter-Strike: Condition Zero

Condition Zero: Deleted Scenes

Counter-Strike: Source

Counter-Strike: Global Offensive

Skiny

* - dostępny również z licznikiem StatTrak™. </gallery>

Linki zewnętrzne

  • AK-47 na Wikipedii.
  • AK-47 na Internet Movie Firearm Database (IMFDB).