UMP-45
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (→Zalety i wady: tabelka) |
m |
||
Linia 65: | Linia 65: | ||
HK UMP .45 może zabić jednym strzałem tylko nieopancerzonego przeciwnika, jeśli oczywiście będzie to strzał w głowę. Potrzebuje około 8 kul, żeby zgładzić przeciwnika. Kule, które przelecą przez przeszkodę, będą zadawały znacznie mniejsze obrażenia, przez co nie zalecia się strzelanie przez ściany z UMP. Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250ups). Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą. | HK UMP .45 może zabić jednym strzałem tylko nieopancerzonego przeciwnika, jeśli oczywiście będzie to strzał w głowę. Potrzebuje około 8 kul, żeby zgładzić przeciwnika. Kule, które przelecą przez przeszkodę, będą zadawały znacznie mniejsze obrażenia, przez co nie zalecia się strzelanie przez ściany z UMP. Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250ups). Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą. | ||
+ | ==Zalety i wady== | ||
{{Plusminus | {{Plusminus | ||
|zalety=* Bardzo precyzyjny i celny, nawet podczas ruchu | |zalety=* Bardzo precyzyjny i celny, nawet podczas ruchu |
Wersja z 15:07, 31 mar 2011
Heckler & Koch Universal Machine Pistol .45 ACP (znany także jako UMP45 lub po prostu UMP) - pistolet maszynowy występujący w grach z serii Counter-Strike.
Spis treści |
Ogólnie
HK UMP .45 to dość dobra broń udostępniona zarówno antyterrorystom, jak i terrorystom. Większość graczy nie używa tej broni z powodu niskich obrażeń i penetracji. Jest także najwolniejszym, jeśli chodzi o szybkostrzelność, pistoletem maszynowym w grze. UMP jest rzadko używany, najczęściej jako zastępca MP5 lub P90.
Obrażenia
Część ciała | Podst. tryb ognia | |
---|---|---|
Bez pancerza | Z pancerzem | |
Głowa | 117 | 58 |
Klatka pier., ramię | 29 | 14 |
Brzuch | 37 | 18 |
Noga | 21 | 21 |
|
HK UMP .45 może zabić jednym strzałem tylko nieopancerzonego przeciwnika, jeśli oczywiście będzie to strzał w głowę. Potrzebuje około 8 kul, żeby zgładzić przeciwnika. Kule, które przelecą przez przeszkodę, będą zadawały znacznie mniejsze obrażenia, przez co nie zalecia się strzelanie przez ściany z UMP. Jest to bardzo lekka broń, gdyż nie zmniejsza szybkości poruszania się gracza, gdy ją nosi (czyli szybkość poruszania się wynosi 250ups). Jest też jedną z wielu broni, która potrafi strzelać pod wodą.
Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
|
Taktyka
- Strzelaj ogniem ciągłym, jeśli walczysz na małych dystansach.
- Na średnim dystansie, wykorzystaj swoją mobilność w walce z użytkownikami karabinów automatycznych, celuj w klatkę piersiową i zaczynaj strzelać bez przerwy lub wykorzystaj możliwość skrycia się za osłoną, organizuj pułapki.
- Unikaj kontaktów z graczami używającymi karabinów na dużych dystansach, lepiej zrezygnować z konfrontacji i szukać okazji do walki w zwarciu.
- Zawsze się chowaj, kiedy snajper cię zauważy, użyj granatów oślepiających, wykorzystaj swoją szybkość.
- Walcząc w zwarciu staraj się okrążać przeciwnika. Przechyli to szalę wygranej na twoją stronę.
- Bierz poprawkę na celowanie po pierwszym strzale.
Antytaktyka
- Używaj broni dużego zasięgu, szczególnie karabinów przeciwko użytkownikom tej broni.
- Ogłuszaj ich i trzymaj się od nich z daleka.
- Używaj innego pistoletu maszynowego lub szybkostrzelnej broni.