Ted Backman
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (→Galeria: link) |
m (ikony, interwiki) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | <ikony>valve</ikony> | ||
{{PracownikValve infobox | {{PracownikValve infobox | ||
|grafika=Ted_Backman.jpg | |grafika=Ted_Backman.jpg | ||
Linia 6: | Linia 7: | ||
|stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator | |stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator | ||
|gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }} | |gry=[[Half-Life]],[[Half-Life 2]], [[Half-Life 2: Episode One]], [[Half-Life 2: Episode Two]], [[Half-Life 2: Episode Three]], [[Left 4 Dead]] }} | ||
− | |||
'''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor." | '''Ted Backman''' jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie [[Valve]]. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad [[Left 4 Dead]]. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor." | ||
Linia 101: | Linia 101: | ||
{{Pracownicy}} | {{Pracownicy}} | ||
+ | |||
[[Kategoria:Pracownicy Valve]] | [[Kategoria:Pracownicy Valve]] | ||
+ | |||
+ | [[overwiki:Ted Backman]] |
Wersja z 18:47, 17 wrz 2010
Ted Backman | |
Imię i nazwisko | Ted Backman |
Pochodzenie | Seattle |
Stanowisko | dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator |
Praca przy grach | Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead |
Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted był odpowiedzialny za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."
Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
Spis treści |
Praca nad serią Half-Life
Half-Life
- Barnacle
- Black Mesa Research Facility
- Bullsquid
- Charger
- Fast Walker
- Flocking Floater
- Gonarch
- Headcrab
- Houndeye
- Ichthyosaur
- Kingpin
- Leech
- Mr. Friendly
- Nihilanth
- Kilka rodzaji broni
- Zombie
Galeria
Half-Life 2
- Advisor
- Alien Combine Soldier
- Alien Fauna
- Antlion King
- Combine Assassin
- Combine Dropship
- Combine Guard
- Combine Guard Gun
- Combine Gunship
- Combine Super Soldier
- Combine Synth Elite Soldier
- Konsul/Wallace Breen
- nowe rodzaje headcrabów
- Hydra
- I.A. Latham
- Overwatch Elite
- Dwie pierwsze wersje Overwatch Sniper
- Overwatch Soldier
- Rebelianci/Obywatele (razem z Moby Francke)
- Shield Scanner
- Stalker
- Stampeder
- Strider
- Tripod Hopper
- Wasteland Scanner
- Kilka rodzaji broni
- nowi Zombie
Galeria
Kompozytorzy |
Stephen Bahl · Kelly Bailey · Jonathan Coulton · Ben Houge · Chris Jensen · Mike Morasky |
Artyści koncepcyjni |
Viktor Antonov · Ted Backman · Stephen Bahl · Jeremy Bennett · Dhabih Eng · Moby Francke · Chuck Jones · Eric Kirchmer · Tri Nguyen · Tristan Reidford |
Scenarzyści |
Matthew Armstrong · Stephen Bahl · Chet Faliszek · Rob Heironimus · Brian Hess · Kristy Junio · Marc Laidlaw · David Mertz · Jay Pinkerton · Randy Pitchford · Erik Wolpaw |
Inni |
Alésia Glidewell · Mike Harrington · Doug Lombardi · Gabe Newell · Randy Pitchford · Karen Prell |
Dubbing |
John Aylward · Adam Baldwin · Robert Culp · Merle Dandridge · Michelle Forbes · Jim French · Louis Gossett Jr. · Robert Guillaume · Mary Kae Irvin · Kathy Levin · John Patrick Lowrie · Ellen McLain · Lani Minella · Mike Patton · Harry S. Robins · Michael Shapiro · Jon St. John · Tony Todd |
Współpraca |