Dust
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
m (+kategorie) |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
}} | }} | ||
− | '''Dust''' ('''''de_dust''''') to oficjalna mapa typu | + | '''Dust''' ('''''de_dust''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] i pierwsza mapa z serii '''dust'''. |
==Ogólnie== | ==Ogólnie== |
Wersja z 14:38, 18 mar 2012
Dust | |
Typ | Podkładanie Bomby |
Autor (CS) |
|
Autor (CZ) | Ritual Entertainment |
Autor (CSS) |
|
Autor (CS:GO) | {{{autorcsgo}}} |
Dust (de_dust) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby i pierwsza mapa z serii dust.
Spis treści |
Ogólnie
Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej przestrzeni.
Oficjalny opis
Antyterroryści: Ochroń skrzynie z bronią biologiczną przed Terrorystami. Jeżeli przeciwnicy podłożą bombę twoim zadaniem jest ją rozbroić.
Terroryści:Terrorysta niosący C4 musi donieść i podłożyć ładunek obok jednej z dwóch skrzyń.
Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
Rozwój
Counter-Strike 1.0
Dave Johnston znalazł wszesne screenshoty pewnej mapy z Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i chciał ją odtworzyć. Jess Cliffe namówił go, żeby skontaktował się z MacMan'em, który odtworzyłby tekstury na bazie screenshotów. Początkowo mapę nazwano cs_destiny, odtworzono wiele elementów z tych obrazków, jak i również wyjątkowe miejsca, które ciągle zmieniano. Potem zostały dodane tzw. bombsite'y. Podczas testów mapy zmieniono jej nazwę na de_dust.
Counter-Strike 1.6
Niektóre graffiti zostały usunięte, a słońce stało się mniej żółte.
Condition Zero
Ritual Entertainment przerobiło mapę i nazwało ją "de_dust_cz". Tekstury zostały zmienione na te znane z misji Recoil z gry Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów wizualnych dotyczących mapy na przykład sklepiki, beczki itd.
Counter-Strike: Source
Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry i Ido Magala dotyczących architektury.
Taktyka
- Nie chodź zbyt często tunelem dolnym, gdyż bardzo łatwo jest tam zginąć.
- Jeśli idziesz tunelem górnym, to po wejściu do niego wybieraj drogę na lewo, gdyż rzadko jest pilnowana przez Antyterrorystów.