Dust

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Galeria: Dodano grafiki z CSGO)
(Rozwój)
Linia 37: Linia 37:
 
===Counter-Strike: Source===
 
===Counter-Strike: Source===
 
Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry i Ido Magala dotyczących architektury.
 
Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry i Ido Magala dotyczących architektury.
 +
 +
===Counter-Strike: Global Offensive===
 +
W tej wersji valve przeniosło bomb-site b z respawnu antyterrorystów, bliżej przejścia na środek mapy.
 +
Dodano także deski umożliwiające przejście nad zejściem do tunelu, w którym z kolei dodano wyjście na wyższy poziom mapy.
 +
Mapa w tej wersji jest bardziej szczegółowa, zmieniła się architektura otoczenia. Przedstawia centrum jakiegoś arabskiego miasteczka, do którego wszystkie drogi wjazdowe są zablokowane.
  
 
==Taktyka==
 
==Taktyka==

Wersja z 10:40, 4 kwi 2012

Dust
Dedustinfobox.jpg
Typ Podkładanie Bomby
Autor (CS)

  • David "DaveJ" Johnston (mapa)
  • MacMan (tekstury)
Autor (CZ) Ritual Entertainment
Autor (CSS)

  • Valve Corporation
  • Kirsten Perry (concept art)
  • Ido Magal (concept art)
Autor (CS:GO) {{{autorcsgo}}}

Dust (de_dust) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby i pierwsza mapa z serii dust.

Spis treści

Ogólnie

Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej przestrzeni.

Oficjalny opis

Antyterroryści: Ochroń skrzynie z bronią biologiczną przed Terrorystami. Jeżeli przeciwnicy podłożą bombę twoim zadaniem jest ją rozbroić.

Terroryści:Terrorysta niosący C4 musi donieść i podłożyć ładunek obok jednej z dwóch skrzyń.

Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.

Rozwój

Counter-Strike 1.0

Dave Johnston znalazł wszesne screenshoty pewnej mapy z Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i chciał ją odtworzyć. Jess Cliffe namówił go, żeby skontaktował się z MacMan'em, który odtworzyłby tekstury na bazie screenshotów. Początkowo mapę nazwano cs_destiny, odtworzono wiele elementów z tych obrazków, jak i również wyjątkowe miejsca, które ciągle zmieniano. Potem zostały dodane tzw. bombsite'y. Podczas testów mapy zmieniono jej nazwę na de_dust.

Counter-Strike 1.6

Niektóre graffiti zostały usunięte, a słońce stało się mniej żółte.

Condition Zero

Ritual Entertainment przerobiło mapę i nazwało ją "de_dust_cz". Tekstury zostały zmienione na te znane z misji Recoil z gry Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów wizualnych dotyczących mapy na przykład sklepiki, beczki itd.

Counter-Strike: Source

Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry i Ido Magala dotyczących architektury.

Counter-Strike: Global Offensive

W tej wersji valve przeniosło bomb-site b z respawnu antyterrorystów, bliżej przejścia na środek mapy. Dodano także deski umożliwiające przejście nad zejściem do tunelu, w którym z kolei dodano wyjście na wyższy poziom mapy. Mapa w tej wersji jest bardziej szczegółowa, zmieniła się architektura otoczenia. Przedstawia centrum jakiegoś arabskiego miasteczka, do którego wszystkie drogi wjazdowe są zablokowane.

Taktyka

  • Nie chodź zbyt często tunelem dolnym, gdyż bardzo łatwo jest tam zginąć.
  • Jeśli idziesz tunelem górnym, to po wejściu do niego wybieraj drogę na lewo, gdyż rzadko jest pilnowana przez Antyterrorystów.

Galeria

Respawn Terrorystów

Respawn Antyterrorystów

Bomb site A

Bomb site B

Zobacz także