Dust
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Counter-Strike: Global Offensive) |
m |
||
Linia 47: | Linia 47: | ||
* Nie chodź zbyt często tunelem dolnym, gdyż bardzo łatwo jest tam zginąć. | * Nie chodź zbyt często tunelem dolnym, gdyż bardzo łatwo jest tam zginąć. | ||
* Jeśli idziesz tunelem górnym, to po wejściu do niego wybieraj drogę na lewo, gdyż rzadko jest pilnowana przez Antyterrorystów. | * Jeśli idziesz tunelem górnym, to po wejściu do niego wybieraj drogę na lewo, gdyż rzadko jest pilnowana przez Antyterrorystów. | ||
+ | ==Osiągnięcia== | ||
+ | {| class="wikitable" | ||
+ | |- | ||
+ | ! style="text-align:center"|Obrazek | ||
+ | ! style="text-align:center"|Nazwa obecna | ||
+ | ! style="text-align:center"|Opis | ||
+ | |- | ||
+ | | style="text-align:center"|[[Plik:dustmapveteran.jpg]] | ||
+ | | style="text-align:center"|'''''Dust Map Veteran''''' | ||
+ | | style="text-align:center"|Wygraj 100 rund na mapie ''[[Dust|de_dust]]'' | ||
+ | |} | ||
==Galeria== | ==Galeria== |
Wersja z 13:11, 4 kwi 2012
Dust | |
Typ | Podkładanie Bomby |
Autor (CS) |
|
Autor (CZ) | Ritual Entertainment |
Autor (CSS) |
|
Autor (CS:GO) | {{{autorcsgo}}} |
Dust (de_dust) to oficjalna mapa typu Podkładanie Bomby i pierwsza mapa z serii dust.
Spis treści |
Ogólnie
Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej przestrzeni.
Oficjalny opis
Antyterroryści: Ochroń skrzynie z bronią biologiczną przed Terrorystami. Jeżeli przeciwnicy podłożą bombę twoim zadaniem jest ją rozbroić.
Terroryści:Terrorysta niosący C4 musi donieść i podłożyć ładunek obok jednej z dwóch skrzyń.
Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
Rozwój
Counter-Strike 1.0
Dave Johnston znalazł wszesne screenshoty pewnej mapy z Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i chciał ją odtworzyć. Jess Cliffe namówił go, żeby skontaktował się z MacMan'em, który odtworzyłby tekstury na bazie screenshotów. Początkowo mapę nazwano cs_destiny, odtworzono wiele elementów z tych obrazków, jak i również wyjątkowe miejsca, które ciągle zmieniano. Potem zostały dodane tzw. bombsite'y. Podczas testów mapy zmieniono jej nazwę na de_dust.
Counter-Strike 1.6
Niektóre graffiti zostały usunięte, a słońce stało się mniej żółte.
Condition Zero
Ritual Entertainment przerobiło mapę i nazwało ją "de_dust_cz". Tekstury zostały zmienione na te znane z misji Recoil z gry Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów wizualnych dotyczących mapy na przykład sklepiki, beczki itd.
Counter-Strike: Source
Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry i Ido Magala dotyczących architektury.
Counter-Strike: Global Offensive
W tej wersji valve przeniosło bomb-site b z respawnu antyterrorystów, bliżej przejścia na środek mapy. Dodano także deski umożliwiające przejście nad zejściem do tunelu, w którym z kolei dodano wyjście na wyższy poziom mapy. Mapa w tej wersji jest bardziej szczegółowa, zmieniła się architektura otoczenia. Przedstawia centrum jakiegoś arabskiego miasteczka, do którego wszystkie drogi wjazdowe są zablokowane. Następną rzeczą, która uległa zmianą jest kolorystyka. Mapa nie jest już "żółta". Bardziej przypomina mapy z gry Battlefield 3 niż swoje poprzedniczki.
Taktyka
- Nie chodź zbyt często tunelem dolnym, gdyż bardzo łatwo jest tam zginąć.
- Jeśli idziesz tunelem górnym, to po wejściu do niego wybieraj drogę na lewo, gdyż rzadko jest pilnowana przez Antyterrorystów.
Osiągnięcia
Obrazek | Nazwa obecna | Opis |
---|---|---|
Dust Map Veteran | Wygraj 100 rund na mapie de_dust |