Backalley

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>cs</ikony>
 
<ikony>cs</ikony>
{{Stub}}
+
{{MapaCS infobox
 +
|grafika=Cs backalley.jpg
 +
|typ=[[Odbicie Zakładników]]
 +
|autorcs=Valve Corporation
 +
|autorcz=Ritual Entertainment
 +
|autorcss=Valve Corporation
 +
|autorcsgo=Valve Corporation}}
 +
 
 
==Ogólnie==
 
==Ogólnie==
 
'''Backalley''' ('''''cs_backalley''''') to oficjalna mapa typu odbicie zakładnika, występująca tylko w Counter-Strike. To jedna z mniej popularnych map tego typu. Sceneria to ciasne alejki jakiegoś zniszczonego osiedla lub budynku. Mapa po raz pierwszy wystąpiła w [[Counter-Strike]] jednak nie zyskała popularności wśród graczy. Pomimo tego wystąpiła w [[Counter-Strike: Condition Zero]] oraz [[Counter-Strike: Source]].
 
'''Backalley''' ('''''cs_backalley''''') to oficjalna mapa typu odbicie zakładnika, występująca tylko w Counter-Strike. To jedna z mniej popularnych map tego typu. Sceneria to ciasne alejki jakiegoś zniszczonego osiedla lub budynku. Mapa po raz pierwszy wystąpiła w [[Counter-Strike]] jednak nie zyskała popularności wśród graczy. Pomimo tego wystąpiła w [[Counter-Strike: Condition Zero]] oraz [[Counter-Strike: Source]].
 
==Cele mapy==
 
==Cele mapy==
  
Antyterroryści: Przedostań się do twierdzy terrorystów i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.
+
[[Antyterroryści]]: Przedostań się do twierdzy [[Terroryści|Terrorystów]] i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.
  
Terroryści: Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.
+
[[Terroryści]]: Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.
  
 
Dodatkowe informacje: Na mapie znajduje się czterech zakładników.
 
Dodatkowe informacje: Na mapie znajduje się czterech zakładników.
  
 
==Taktyka==
 
==Taktyka==
*Z powodu małych rozmiarów przestrzeni na mapie, strzelby i desert eagle spisują się znakomicie, zwłaszcza w tunelu i aleji, gdzie nie ma gdzie uciec.
+
*Z powodu małych rozmiarów przestrzeni na mapie, strzelby i [[desert eagle]] spisują się znakomicie, zwłaszcza w tunelu i aleji, gdzie nie ma gdzie uciec.
*Kiedy grasz jako antyterrorysta, uważaj na drzwi w aleji, gdzie łatwo zastawić pułapkę na drużynę przy drzwiach, używając zakładników jako żywej tarczy.
+
*Kiedy grasz jako [[Antyterroryści|Antyterrorysta]], uważaj na drzwi w aleji, gdzie łatwo zastawić pułapkę na drużynę przy drzwiach, używając zakładników jako żywej tarczy.
*Wyrzucenie granatu dymnego w aleji może łatwo oślepić przeciwników, powodując ich odwrót.
+
*Wyrzucenie [[Granat Dymny|Granatu Dymnego]] w aleji może łatwo oślepić przeciwników, powodując ich odwrót.
 +
 
 +
==Grafiki==
 +
[[Plik:Cs backalley 2.jpg|200px|thumb|left|Uliczka prowadząca do "twierdzy"]]
 +
[[Plik:Cs backalley0015.jpg|200px|thumb|left|Gameplay z CS 1.6]]
  
 
{{CS}}
 
{{CS}}
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]
 
[[Kategoria:Mapy w Counter-Strike]]

Wersja z 13:43, 9 kwi 2012

Backalley
250px
Typ Odbicie Zakładników
Autor (CS) Valve Corporation
Autor (CZ) Ritual Entertainment
Autor (CSS) Valve Corporation
Autor (CS:GO) Valve Corporation

Spis treści

Ogólnie

Backalley (cs_backalley) to oficjalna mapa typu odbicie zakładnika, występująca tylko w Counter-Strike. To jedna z mniej popularnych map tego typu. Sceneria to ciasne alejki jakiegoś zniszczonego osiedla lub budynku. Mapa po raz pierwszy wystąpiła w Counter-Strike jednak nie zyskała popularności wśród graczy. Pomimo tego wystąpiła w Counter-Strike: Condition Zero oraz Counter-Strike: Source.

Cele mapy

Antyterroryści: Przedostań się do twierdzy Terrorystów i eskortuj zakładników do bezpiecznej strefy. Zabij wszystkich terrorystów, bez ranienia zakładników.

Terroryści: Zabij antyterrorystów, zanim oni uratują zakładników.

Dodatkowe informacje: Na mapie znajduje się czterech zakładników.

Taktyka

  • Z powodu małych rozmiarów przestrzeni na mapie, strzelby i desert eagle spisują się znakomicie, zwłaszcza w tunelu i aleji, gdzie nie ma gdzie uciec.
  • Kiedy grasz jako Antyterrorysta, uważaj na drzwi w aleji, gdzie łatwo zastawić pułapkę na drużynę przy drzwiach, używając zakładników jako żywej tarczy.
  • Wyrzucenie Granatu Dymnego w aleji może łatwo oślepić przeciwników, powodując ich odwrót.

Grafiki

Uliczka prowadząca do "twierdzy"
Gameplay z CS 1.6