M4A1-S

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(M4A1-S, dodany w update'cie Arms Deal)
 
m (to jest m4a1-s więc poprawiłem)
Linia 65: Linia 65:
 
</table>
 
</table>
  
M4A4 to broń średniej wagi. Podczas noszenia tej broni, szybkość ruchu wynosi 225 jedn./sek. (o 5 jedn. mniej niż poprzednik).
+
M4A1-S to broń średniej wagi. Podczas noszenia tej broni, szybkość ruchu wynosi 225 jedn./sek. (o 5 jedn. mniej niż poprzednik).
  
 
==Zalety i wady==
 
==Zalety i wady==

Wersja z 15:03, 6 sie 2014

Ujednoznacznienie

Ten artykuł dotyczy broni z CS:GO. Zobacz też: jego poprzedniku

M4A1-S
250px
Cena $2900
Pochodzenie USA
Używane przez Antyterroryści
Właściwości
Magazynek 20
Tryby ognia Automatyczny
Amunicja 5.56x45mm NATO
Szybko-
strzelność
666 strz./min.
Czas przeładowania 3,4 sekundy

Tańszy i posiadający mniejszy magazynek niż jego młodszy brat, karabin M4 z tłumikiem zapewnia cichsze strzały, mniejszy odrzut i lepszą celność.

Opis z ekwipunku

M4A1-S to karabin automatyczny występujący w Counter-Strike: Global Offensive. Wariant M4A4, w który można się wyposażyć w menu ekwipunku. Następca M4A1 z poprzednich gier.

Spis treści

Ogólnie

M4A1-S to karabin udostępniony wyłącznie Antyterrorystom. Został dodany wraz z aktualizacją Arms Deal, podobnie jak USP-S. Posiada mniejszy magazynek niż M4A4 i mniej amunicji w zapasie, ale dzięki dokręcanemu tłumikowi można po cichu zdejmować cele.

Obrażenia

Część ciała Podst. tryb ognia
Bez pancerza Z pancerzem
Głowa 132 92
Klatka pier., ramię 32 23
Brzuch 41 28
Noga 24 24
Czerwony kolor oznacza śmiertelny cios.

M4A1-S to broń średniej wagi. Podczas noszenia tej broni, szybkość ruchu wynosi 225 jedn./sek. (o 5 jedn. mniej niż poprzednik).

Zalety i wady

Zalety Wady
  • Dokręcany tłumik
  • Niski odrzut (w porównaniu do M4A4)
  • Nie widać lecącej kuli po wystrzale
  • Minimalnie tańszy od M4A4
  • Mała pojemnośc magazynka
  • 2 magazynki w zapasie
  • Duży rozrzut bez tłumika

Taktyki

Ostrzeżenie

Ta sekcja zawiera porady dotyczące taktyki i/lub strategii grania. Jeśli nie chcesz ich poznać, nie czytaj tej sekcji!

  • Jeśli nie możesz umknąć dwóm (lub więcej) przeciwnikom na małym lub średnim dystansie i nie żal ci amunicji, ładuj ile wlezie.
    • Żeby oszczędzać naboje przy zachowaniu celności, strzelaj krótką serią na średnim/dużym dystansie. Celuj w głowę lub brzuch/pierś, jeśli nie potrafisz zapanować nad odrzutem.
  • Nie odkręcaj tłumika. Nic na tym nie zyskasz oprócz zwiększenia odrzutu i rzecz jasna hałasu.
  • Pojemność magazynka i amunicja w zapasie jest najmniejsza ze wszystkich karabinów automatycznych w grze. Strzelając z takiej broni, niemalże każdy wystrzelony pocisk jest na wagę złota.
    • Cały czas przeładowuj broń nawet jeśli wystrzelisz choćby krótką serię. Rób to oczywiście w bezpiecznym miejscu.

Kontrtaktyki

  • Użytkownicy tego karabinka praktycznie nie zdejmują tłumika, więc najlepiej atakować ich w dwójkę. Dzięki tłumikowi, przeciwnik może z łatwością atakować i ukryć się przed wrogiem, szczególnie na otwartej przestrzeni.
  • Każdy inny karabin automatyczny jest dobry przeciwko użytkownikom tej wytłumionej broni. AK-47 to doskonały karabin, gdyż ma dużą moc i pojemność magazynka (ale ma duży odrzut)
    • Innym przykładem doskonałego karabinka jest SG 553. Dzięki jego dużej mocy obalającej (100% penetracja pancerza), przyzwoitej celności można go użyć przeciwko użytkownikom M4A1-S.
  • P90 to dobry PM na użytkowników tego wytłumionego karabinka, gdyż posiada duży magazynek i szybkostrzelność.
    • Można także wykorzystać rosyjskiego Bizona, który ma jeszcze większy magazynek i szybkostrzelność, którą M4A1-S mu nie dorównuje.

Ciekawostki

  • M4A1-S, M4A4 i SCAR-20 posiadają te same animacje przeładowywania.
  • M4A1-S opiera się na karabinku M4A1, jednak chwyt transportowy przypomina ten w starych M16.
  • Broń jest hołdem dla Maverick M4A1 Carbine z poprzednich gier z serii Counter-Strike, który został wyparty przez M4A4.
    • W przeciwieństwie do poprzednika odkręcanie i dokręcanie tłumika zajmuje teraz więcej czasu. Ponadto animacje te widoczne są również w widoku trzecioosobowym co można zobaczyć w galerii.
    • Posiada także mniejszy magazynek i mniej amunicji w zapasie.
    • W trybie Deathmatch, broń wciąż jest klasyfikowana jako M4A4.
  • Magazynek M4A1-S to łukowy 30-nabojowy STANAG (po prawej stronie na załączonym obrazku), a magazynek 20-nabojowy, jak przestawiono w grze, w rzeczywistości jest mniejszy i prosty w kształcie.

Zestawienie z M4A4

Na korzyść

  • Bardziej atrakcyjna cena ($2900 vs. $3100)
  • Lepsza celność i niższy odrzut
  • Dokręcany tłumik pozwalający na likwidację celów po cichu

Neutralne

  • Identyczne obrażenia
  • Ta sama szybkostrzelność (666 strz./min.)
  • Ten sam czas przeładowania i wyciągnięcia broni (identyczne animacje)

Na niekorzyść

  • Mniejszy magazynek i mało amunicji w zapasie (20/40 vs. 30/90)

Galeria

Skiny

* - dostępny również z licznikiem StatTrak™.