M4A1-S
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(M4A1-S, dodany w update'cie Arms Deal) |
m (to jest m4a1-s więc poprawiłem) |
||
Linia 65: | Linia 65: | ||
</table> | </table> | ||
− | + | M4A1-S to broń średniej wagi. Podczas noszenia tej broni, szybkość ruchu wynosi 225 jedn./sek. (o 5 jedn. mniej niż poprzednik). | |
==Zalety i wady== | ==Zalety i wady== |
Wersja z 15:03, 6 sie 2014
Ten artykuł dotyczy broni z CS:GO. Zobacz też: jego poprzedniku
M4A1-S | |
250px | |
Cena | $2900 |
Pochodzenie | USA |
Używane przez | Antyterroryści |
Właściwości | |
Magazynek | 20 |
Tryby ognia | Automatyczny |
Amunicja | |
Szybko- strzelność |
666 strz./min. |
Czas przeładowania | 3,4 sekundy |
Tańszy i posiadający mniejszy magazynek niż jego młodszy brat, karabin M4 z tłumikiem zapewnia cichsze strzały, mniejszy odrzut i lepszą celność.
Opis z ekwipunku
M4A1-S to karabin automatyczny występujący w Counter-Strike: Global Offensive. Wariant M4A4, w który można się wyposażyć w menu ekwipunku. Następca M4A1 z poprzednich gier.
Spis treści |
Ogólnie
M4A1-S to karabin udostępniony wyłącznie Antyterrorystom. Został dodany wraz z aktualizacją Arms Deal, podobnie jak USP-S. Posiada mniejszy magazynek niż M4A4 i mniej amunicji w zapasie, ale dzięki dokręcanemu tłumikowi można po cichu zdejmować cele.
Obrażenia
Część ciała | Podst. tryb ognia | |
---|---|---|
Bez pancerza | Z pancerzem | |
Głowa | 132 | 92 |
Klatka pier., ramię | 32 | 23 |
Brzuch | 41 | 28 |
Noga | 24 | 24 |
|
M4A1-S to broń średniej wagi. Podczas noszenia tej broni, szybkość ruchu wynosi 225 jedn./sek. (o 5 jedn. mniej niż poprzednik).
Zalety i wady
Zalety | Wady |
---|---|
|
|
Taktyki
- Jeśli nie możesz umknąć dwóm (lub więcej) przeciwnikom na małym lub średnim dystansie i nie żal ci amunicji, ładuj ile wlezie.
- Żeby oszczędzać naboje przy zachowaniu celności, strzelaj krótką serią na średnim/dużym dystansie. Celuj w głowę lub brzuch/pierś, jeśli nie potrafisz zapanować nad odrzutem.
- Nie odkręcaj tłumika. Nic na tym nie zyskasz oprócz zwiększenia odrzutu i rzecz jasna hałasu.
- Pojemność magazynka i amunicja w zapasie jest najmniejsza ze wszystkich karabinów automatycznych w grze. Strzelając z takiej broni, niemalże każdy wystrzelony pocisk jest na wagę złota.
- Cały czas przeładowuj broń nawet jeśli wystrzelisz choćby krótką serię. Rób to oczywiście w bezpiecznym miejscu.
Kontrtaktyki
- Użytkownicy tego karabinka praktycznie nie zdejmują tłumika, więc najlepiej atakować ich w dwójkę. Dzięki tłumikowi, przeciwnik może z łatwością atakować i ukryć się przed wrogiem, szczególnie na otwartej przestrzeni.
- Każdy inny karabin automatyczny jest dobry przeciwko użytkownikom tej wytłumionej broni. AK-47 to doskonały karabin, gdyż ma dużą moc i pojemność magazynka (ale ma duży odrzut)
- Innym przykładem doskonałego karabinka jest SG 553. Dzięki jego dużej mocy obalającej (100% penetracja pancerza), przyzwoitej celności można go użyć przeciwko użytkownikom M4A1-S.
- P90 to dobry PM na użytkowników tego wytłumionego karabinka, gdyż posiada duży magazynek i szybkostrzelność.
- Można także wykorzystać rosyjskiego Bizona, który ma jeszcze większy magazynek i szybkostrzelność, którą M4A1-S mu nie dorównuje.
Ciekawostki
- M4A1-S, M4A4 i SCAR-20 posiadają te same animacje przeładowywania.
- M4A1-S opiera się na karabinku M4A1, jednak chwyt transportowy przypomina ten w starych M16.
- Broń jest hołdem dla Maverick M4A1 Carbine z poprzednich gier z serii Counter-Strike, który został wyparty przez M4A4.
- W przeciwieństwie do poprzednika odkręcanie i dokręcanie tłumika zajmuje teraz więcej czasu. Ponadto animacje te widoczne są również w widoku trzecioosobowym co można zobaczyć w galerii.
- Posiada także mniejszy magazynek i mniej amunicji w zapasie.
- W trybie Deathmatch, broń wciąż jest klasyfikowana jako M4A4.
- Magazynek M4A1-S to łukowy 30-nabojowy STANAG (po prawej stronie na załączonym obrazku), a magazynek 20-nabojowy, jak przestawiono w grze, w rzeczywistości jest mniejszy i prosty w kształcie.
Zestawienie z M4A4
Na korzyść
- Bardziej atrakcyjna cena ($2900 vs. $3100)
- Lepsza celność i niższy odrzut
- Dokręcany tłumik pozwalający na likwidację celów po cichu
Neutralne
- Identyczne obrażenia
- Ta sama szybkostrzelność (666 strz./min.)
- Ten sam czas przeładowania i wyciągnięcia broni (identyczne animacje)
Na niekorzyść
- Mniejszy magazynek i mało amunicji w zapasie (20/40 vs. 30/90)
Galeria
Skiny
* - dostępny również z licznikiem StatTrak™.