747
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m |
(chyba tak to się nazywa) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>cs</ikony> | <ikony>cs</ikony> | ||
{{MapaCS infobox | {{MapaCS infobox | ||
− | |grafika=Cs 747.jpg | + | |grafika = Cs 747.jpg |
− | |typ=[[Odbicie Zakładników]] | + | |typ = [[Odbicie Zakładników]] |
− | |autorcs=<p></p> | + | |autorcs = <p></p> |
*Stephen "Judas" Superville | *Stephen "Judas" Superville | ||
*Leon Nieuwoudt | *Leon Nieuwoudt | ||
− | |autorcz= | + | |autorcz = |
− | |autorcss= | + | |autorcss = |
− | |autorcsgo= | + | |autorcsgo = |
}} | }} | ||
+ | '''747'''(''cs_747'') – oficjalna mapa typu [[Odbicie Zakładników]] w grze [[Counter-Strike]]. Nie zyskała zbyt dużej popularności z powodu niezbyt ciekawego ułożenia korytarzy we wnętrzu samolotu. | ||
− | + | == Oficjalny Opis == | |
− | + | ||
− | ==Oficjalny Opis== | + | |
'''[[Antyterroryści]]''': Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują. | '''[[Antyterroryści]]''': Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują. | ||
Linia 20: | Linia 19: | ||
'''Inne Spostrzeżenia''': W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich! | '''Inne Spostrzeżenia''': W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich! | ||
− | ==Rozwój Mapy== | + | == Rozwój Mapy == |
Tworzenie mapy rozpoczął ''Leon Nieuwoudt'' jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy ''Counter-Strike'a'' poprosili o pomoc ''Stephen'a "Judas" Superville'a'' który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0 | Tworzenie mapy rozpoczął ''Leon Nieuwoudt'' jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy ''Counter-Strike'a'' poprosili o pomoc ''Stephen'a "Judas" Superville'a'' który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0 | ||
Linia 27: | Linia 26: | ||
W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia. | W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia. | ||
− | ==Ciekawostki== | + | == Ciekawostki == |
* To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 [[Zakładnicy|zakładników]]. | * To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 [[Zakładnicy|zakładników]]. | ||
* We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności. | * We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności. | ||
− | * W ładowni samolotu można usłyszeć szczekanie psa. | + | * W ładowni samolotu można znaleźć transporter dla zwierząt i usłyszeć szczekanie psa. |
* Samolot nie posiada silników. | * Samolot nie posiada silników. | ||
* Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu [[wpl:Boeing_747|Boeing 747]]. | * Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu [[wpl:Boeing_747|Boeing 747]]. |
Wersja z 21:39, 21 kwi 2015
747 | |
250px | |
Typ | Odbicie Zakładników |
Autor (CS) |
|
747(cs_747) – oficjalna mapa typu Odbicie Zakładników w grze Counter-Strike. Nie zyskała zbyt dużej popularności z powodu niezbyt ciekawego ułożenia korytarzy we wnętrzu samolotu.
Spis treści |
Oficjalny Opis
Antyterroryści: Przeniknij do wnętrza samolotu i uratuj zakładników którzy się tam znajdują.
Terroryści: Użyj czego tylko możesz by nie pozwolić Antyterrorystom odbić zakładników.
Inne Spostrzeżenia: W tej misji jest 5 zakładników. Uratuj ich!
Rozwój Mapy
Tworzenie mapy rozpoczął Leon Nieuwoudt jesienią 1999 roku. Ukończył on najważniejsze elementy samolotu, ale z powodu innych zajęć, nie mógł ukończyć mapy. Twórcy Counter-Strike'a poprosili o pomoc Stephen'a "Judas" Superville'a który zgodził się pomóc i w przeciągu dwóch miesięcy na nowo zrobił wnętrze samolotu i zoptymalizował mapę. Niestety aby mapa została w pełni zoptymalizowana, silniki samolotu musiały zostać usunięte. Mapa zadebiutowała w Becie 6.0
Po wydaniu mapa była aktualizowana dwa razy. Najpierw w Becie 6.5 umożliwiono przechodzenie przez zasłony, a także dodano wyjście na tyle samolotu.
W Becie 7.0 znacząco rozjaśniono mapę, a także usunięto niektóre korytarze i przejścia.
Ciekawostki
- To jedyna oficjalna mapa posiadająca więcej niż 4 zakładników.
- We wnętrzu samoloty znajdują się kurtyny, które oddzielają poszczególne sekcje samolotu. Można przez nie strzelać. Dodatkowo boty ignorują zasłony i zachowują się jakby ich nie było, mają więc sporą przewagę, nawet na łatwym poziomie trudności.
- W ładowni samolotu można znaleźć transporter dla zwierząt i usłyszeć szczekanie psa.
- Samolot nie posiada silników.
- Jak łatwo się domyślić, nazwa mapy pochodzi od słynnego samolotu Boeing 747.
Galeria
- Cs 747 tspawn.jpg
Respawn Terrorystów
- Cs 747 ctspawn.jpg
Respawn Antyterrorystów
- Cs 747 host1.jpg
Lokalizacja Zakładników #1
- Cs 747 host2.jpg
Lokalizacja Zakładników #2
- Cs 747 host3.jpg
Lokalizacja Zakładników #3
- Cs 747 evac1.jpg
Strefa Ewakuacji #1
- Cs 747 evac2.jpg
Strefa Ewakuacji #2
- Cs 747 evac3.jpg
Strefa Ewakuacji #3