Dust

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(protoplasta dusta2)
 
m (formatowanie tekstu)
Linia 16: Linia 16:
  
 
==Ogólnie==
 
==Ogólnie==
Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden  
+
Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej przestrzeni.
 
+
obok otwartej przestrzeni.
+
  
 
==Oficjalny opis==
 
==Oficjalny opis==
Linia 29: Linia 27:
 
==Rozwój==
 
==Rozwój==
 
===Counter-Strike 1.0===
 
===Counter-Strike 1.0===
Dave Johnston znalazł wszesne screenshoty pewnej mapy z Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i chciał ją odtworzyć. Jess Cliffe namówił go, żeby  
+
Dave Johnston znalazł wszesne screenshoty pewnej mapy z Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i chciał ją odtworzyć. Jess Cliffe namówił go, żeby skontaktował się z MacMan'em, który odtworzyłby tekstury na bazie screenshotów. Początkowo mapę nazwano ''cs_destiny'', odtworzono wiele elementów z tych obrazków, jak i również wyjątkowe miejsca, które ciągle zmieniano. Potem zostały dodane tzw. bombsite'y. Podczas testów mapy zmieniono jej nazwę na ''de_dust''.
 
+
skontaktował się z MacMan'em, który odtworzyłby tekstury na bazie screenshotów. Początkowo mapę nazwano ''cs_destiny'', odtworzono wiele elementów z  
+
 
+
tych obrazków, jak i również wyjątkowe miejsca, które ciągle zmieniano. Potem zostały dodane tzw. bombsite'y. Podczas testów mapy zmieniono jej nazwę na  
+
 
+
''de_dust''.
+
  
 
===Counter-Strike 1.6===
 
===Counter-Strike 1.6===
Linia 41: Linia 33:
  
 
===Condition Zero===
 
===Condition Zero===
Ritual Entertainment przerobiło mapę i nazwało ją "de_dust_cz". Tekstury zostały zmienione na te znane z misji Recoil z gry Counter-Strike: Condition Zero  
+
Ritual Entertainment przerobiło mapę i nazwało ją "de_dust_cz". Tekstury zostały zmienione na te znane z misji Recoil z gry Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów wizualnych dotyczących mapy na przykład sklepiki, beczki itd.
 
+
Deleted Scenes. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów wizualnych dotyczących mapy na przykład sklepiki, beczki  
+
 
+
itd.
+
  
 
===Counter-Strike: Source===
 
===Counter-Strike: Source===

Wersja z 18:19, 27 mar 2011

Dust
Dedustinfobox.jpg
Typ Podkładanie Bomby
Autor (CS)

  • David "DaveJ" Johnston (mapa)
  • MacMan (tekstury)
Autor (CZ) Ritual Entertainment
Autor (CSS)

  • Valve Corporation
  • Kirsten Perry (concept art)
  • Ido Magal (concept art)
Autor (CS:GO) {{{autorcsgo}}}

Dust (de_dust) to oficjalna mapa typu podkładanie bomby i pierwsza mapa z serii dust.

Spis treści

Ogólnie

Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej przestrzeni.

Oficjalny opis

Antyterroryści: Ochroń skrzynie z bronią biologiczną przed Terrorystami. Jeżeli przeciwnicy podłożą bombę twoim zadaniem jest ją rozbroić.

Terroryści:Terrorysta niosący C4 musi donieść i podłożyć ładunek obok jednej z dwóch skrzyń.

Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.

Rozwój

Counter-Strike 1.0

Dave Johnston znalazł wszesne screenshoty pewnej mapy z Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i chciał ją odtworzyć. Jess Cliffe namówił go, żeby skontaktował się z MacMan'em, który odtworzyłby tekstury na bazie screenshotów. Początkowo mapę nazwano cs_destiny, odtworzono wiele elementów z tych obrazków, jak i również wyjątkowe miejsca, które ciągle zmieniano. Potem zostały dodane tzw. bombsite'y. Podczas testów mapy zmieniono jej nazwę na de_dust.

Counter-Strike 1.6

Niektóre graffiti zostały usunięte, a słońce stało się mniej żółte.

Condition Zero

Ritual Entertainment przerobiło mapę i nazwało ją "de_dust_cz". Tekstury zostały zmienione na te znane z misji Recoil z gry Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów wizualnych dotyczących mapy na przykład sklepiki, beczki itd.

Counter-Strike: Source

Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry i Ido Magala dotyczących architektury.

Taktyka

  • Nie chodź zbyt często tunelem dolnym, gdyż bardzo łatwo jest tam zginąć.
  • Jeśli idziesz tunelem górnym, to po wejściu do niego wybieraj drogę na lewo, gdyż rzadko jest pilnowana przez Antyterrorystów.

Galeria

Respawn Terrorystów

Respawn Antyterrorystów

Bomb site A

Bomb site B

Zobacz także