Dust
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(protoplasta dusta2) |
m (formatowanie tekstu) |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
==Ogólnie== | ==Ogólnie== | ||
− | Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden | + | Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej przestrzeni. |
− | + | ||
− | obok otwartej przestrzeni. | + | |
==Oficjalny opis== | ==Oficjalny opis== | ||
Linia 29: | Linia 27: | ||
==Rozwój== | ==Rozwój== | ||
===Counter-Strike 1.0=== | ===Counter-Strike 1.0=== | ||
− | Dave Johnston znalazł wszesne screenshoty pewnej mapy z Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i chciał ją odtworzyć. Jess Cliffe namówił go, żeby | + | Dave Johnston znalazł wszesne screenshoty pewnej mapy z Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i chciał ją odtworzyć. Jess Cliffe namówił go, żeby skontaktował się z MacMan'em, który odtworzyłby tekstury na bazie screenshotów. Początkowo mapę nazwano ''cs_destiny'', odtworzono wiele elementów z tych obrazków, jak i również wyjątkowe miejsca, które ciągle zmieniano. Potem zostały dodane tzw. bombsite'y. Podczas testów mapy zmieniono jej nazwę na ''de_dust''. |
− | + | ||
− | skontaktował się z MacMan'em, który odtworzyłby tekstury na bazie screenshotów. Początkowo mapę nazwano ''cs_destiny'', odtworzono wiele elementów z | + | |
− | + | ||
− | tych obrazków, jak i również wyjątkowe miejsca, które ciągle zmieniano. Potem zostały dodane tzw. bombsite'y. Podczas testów mapy zmieniono jej nazwę na | + | |
− | + | ||
− | ''de_dust''. | + | |
===Counter-Strike 1.6=== | ===Counter-Strike 1.6=== | ||
Linia 41: | Linia 33: | ||
===Condition Zero=== | ===Condition Zero=== | ||
− | Ritual Entertainment przerobiło mapę i nazwało ją "de_dust_cz". Tekstury zostały zmienione na te znane z misji Recoil z gry Counter-Strike: Condition Zero | + | Ritual Entertainment przerobiło mapę i nazwało ją "de_dust_cz". Tekstury zostały zmienione na te znane z misji Recoil z gry Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów wizualnych dotyczących mapy na przykład sklepiki, beczki itd. |
− | + | ||
− | Deleted Scenes. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów wizualnych dotyczących mapy na przykład sklepiki, beczki | + | |
− | + | ||
− | itd. | + | |
===Counter-Strike: Source=== | ===Counter-Strike: Source=== |
Wersja z 18:19, 27 mar 2011
Dust | |
Typ | Podkładanie Bomby |
Autor (CS) |
|
Autor (CZ) | Ritual Entertainment |
Autor (CSS) |
|
Autor (CS:GO) | {{{autorcsgo}}} |
Dust (de_dust) to oficjalna mapa typu podkładanie bomby i pierwsza mapa z serii dust.
Spis treści |
Ogólnie
Akcja jest osadzona w mieście znajdującym się na Bliskim Wschodzie. Na mapie znajdują się dwa bombsite'y - jeden koło respawnu Antyterrorystów i jeden obok otwartej przestrzeni.
Oficjalny opis
Antyterroryści: Ochroń skrzynie z bronią biologiczną przed Terrorystami. Jeżeli przeciwnicy podłożą bombę twoim zadaniem jest ją rozbroić.
Terroryści:Terrorysta niosący C4 musi donieść i podłożyć ładunek obok jednej z dwóch skrzyń.
Inne Spostrzeżenia: Są dwa miejsca w których może zostać podłożona bomba.
Rozwój
Counter-Strike 1.0
Dave Johnston znalazł wszesne screenshoty pewnej mapy z Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i chciał ją odtworzyć. Jess Cliffe namówił go, żeby skontaktował się z MacMan'em, który odtworzyłby tekstury na bazie screenshotów. Początkowo mapę nazwano cs_destiny, odtworzono wiele elementów z tych obrazków, jak i również wyjątkowe miejsca, które ciągle zmieniano. Potem zostały dodane tzw. bombsite'y. Podczas testów mapy zmieniono jej nazwę na de_dust.
Counter-Strike 1.6
Niektóre graffiti zostały usunięte, a słońce stało się mniej żółte.
Condition Zero
Ritual Entertainment przerobiło mapę i nazwało ją "de_dust_cz". Tekstury zostały zmienione na te znane z misji Recoil z gry Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes. Słońce świeci teraz białym promieniem. Dodatkowo pojawia się kilka szczegółów wizualnych dotyczących mapy na przykład sklepiki, beczki itd.
Counter-Strike: Source
Valve całkowicie przerobiło mapę, głównie opierając się na concept artach wykonanych przez Kirsten Perry i Ido Magala dotyczących architektury.
Taktyka
- Nie chodź zbyt często tunelem dolnym, gdyż bardzo łatwo jest tam zginąć.
- Jeśli idziesz tunelem górnym, to po wejściu do niego wybieraj drogę na lewo, gdyż rzadko jest pilnowana przez Antyterrorystów.