Hunter (L4D)

Wersja Septuater (dyskusja | edycje) z dnia 07:40, 2 kwi 2011
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Ujednoznacznienie

Ten artykuł dotyczy specjalnego Zarażonego z L4D. Zobacz też: Hunter - przeciwnik z uniwersum Half-Life'a

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Hunter (L4D)
Hunter 1.png
Punkty życia 250
Zdolności dalekie skoki, przygwożdżanie Ocalonych
Ataki powalenie i szarpanie pazurami

Hunter to jeden ze specjalnych zarażonych w Left 4 Dead. Występuje w obydwu częściach gry.

Spis treści

Wygląd

Hunter wydaje się najmniej zmutowanym ze specjalnych zarażonych. Jest średniego wzrostu, posiada jedynie drobne narośla na rękach i nogach. Ubrany jest w (podartą) bluzę dresową z kapturem i dresowe spodnie. W Left 4 Dead 2 wygląd Huntera zyskał wiele detali, a jego ubranie jest bardziej poszarpane.

Zachowanie

Hunter przez większość czasu zachowuje się jak drapieżne zwierzę. Porusza się zarówno w pozycji wyprostowanej (aczkolwiek jest wtedy lekko zgarbiony) jak i korzystając naraz z 4 kończyn. Przez cały cały czas wydaje pomruki, które stają się głośniejsze kiedy przykucnie. W momencie skoku wydaje głośny, charakterystyczny, skrzeczący okrzyk. Może zadawać standardowe ciosy łapami. Jego specjalnym atakiem są bardzo dalekie skoki jakie może wykonywać. Rzuca się wtedy na ofiarę, przyciskając ją do ziemi i obezwładniając. Dzięki możliwości wykonywania dalekich i wysokich skoków, bardzo łatwo porusza się po elewacjach budynków i jest w stanie w kilku ruchach osiągnąć dachy wysokich budowli. Potrafi wtedy zeskoczyć ze znacznej wysokości na Ocalałego odbierając mu sporą część punktów życia. Nie jest zbyt odporny na bezpośrednie obrażenia. Przeważnie wystarczą 2, 3 strzały z bliskiej odległości aby go zabić.

Strategie

Huntery najlepiej nadają się do wspierania ataków innych specjalnych zarażonych. Atakują osoby które oddzieliły się od grupy. Ponieważ dość łatwo jest strącić je z powalonej osoby, atakujący Hunter powinien wybierać osamotnione, zdezorientowane cele. Najlepiej jest atakować skacząc z wysokości, bezpośrednio na Ocalałych. Hunter posiada najmocniejszy (po Tanku i Chargerze) atak wręcz, dzięki czemu świetnie nadaje się do powalania za jego pomocą Ocalałych z bardzo małą ilością życia. Dzięki temu opóźnia całą drużynę ludzi, która musi pomóc obezwładnionej osobie.

Mechanika ataku

Atak Obrażenia Właściwości Odnowienie
Atak podstawowy:
Skok
  • Uderzenie: do 25 obrażeń (zależy od wysokości skoku)
  • 5-10 obrażenia/s (po powaleniu ocalałego)
  • Zasięg: zależy od pozycji, z której wykonywany jest skok
  • Po naskoczeniu na człowieka nie może przerwać akcji, aż do zabicia ofiary.
  • skok ładuje się ok. 2-3 sekundy, tylko jeśli kuca
Atak alternatywny:
Pazury
  • 5-10 obrażenia od uderzenia
  • Uderzanie Ocalonego, który w danej chwili się czymś zajmuje (np. pomaga członkowi drużyny) anuluje jego akcję.
  • Jeden atak na sekundę.

Ciekaowstki

  • W głosowaniu na ulubioną postać zombie przeprowadzonym wśród graczy, Hunter zdobył pierwsze miejsce zarówno wśród graczy PC jak i X-Box 360[1]

Galeria

Przypisy

  1. Week 6. Left 4 Dead blog [dostęp 14-10-2010].