Ocaleni

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (szablon)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
{{Cytat|We're the four riders of the goddamn apocalypse!<br />Jesteśmy Czterema Jeźdźcami cholernej Apokalipsy!|[[Nick]]}}
+
<ikony>l4d|l4d2</ikony>
 
[[Plik:The_Survivors.jpg|thumb|Ocaleni z [[Left 4 Dead]]. Od lewej: [[Francis]], [[Bill]], [[Zoey]] i [[Louis]]]]
 
[[Plik:The_Survivors.jpg|thumb|Ocaleni z [[Left 4 Dead]]. Od lewej: [[Francis]], [[Bill]], [[Zoey]] i [[Louis]]]]
 +
{{Cytat|We're the four riders of the goddamn apocalypse!|[[Nick]]}}
 
[[Plik:The_Survivors2.jpg|thumb|Ocaleni z [[Left 4 Dead 2]]. Od lewej: [[Coach]], [[Ellis]], [[Nick]] i [[Rochelle]]]]
 
[[Plik:The_Survivors2.jpg|thumb|Ocaleni z [[Left 4 Dead 2]]. Od lewej: [[Coach]], [[Ellis]], [[Nick]] i [[Rochelle]]]]
'''Ocaleni''' (ang. ''The Survivors'') to ludzie, którzy nie zostali jeszcze zaatakowani przez [[Infekcja|Infekcję]]. Termin ten jest powszechnie używany w odniesieniu do czterech grywalnych postaci w [[Left 4 Dead]] i [[Left 4 Dead 2]]. Prawdopodobnie są oni naturalnie uodpornieni, jednak jeden z komentarzy Billa sugeruje, że mogą się stać się [[Zarażeni|Zarażonymi]] w każdym momencie.
+
'''Ocaleni''' (ang. ''The Survivors'') to ludzie, którzy nie zostali jeszcze zaatakowani przez [[Infekcja|Infekcję]]. Termin ten jest powszechnie używany w odniesieniu do ośmiu grywalnych postaci występujących w serii Left 4 Dead. Prawdopodobnie są oni naturalnie uodpornieni, jednak jeden z komentarzy Billa sugeruje, że mogą się stać się [[Zarażeni|Zarażonymi]] w każdym momencie. Sugeruje to też pojawianie się [[Niezwykli Zarażeni#Upadły Ocalały|Upadłych Ocalonych]] w ''[[The Passing]]''.
  
Nigdy nie zostało wyjaśnione, jak Ocaleni się poznali, i jak długo byli razem przed rozpoczęciem gry.
+
W pierwszej części L4D nigdy nie zostało wyjaśnione, jak Ocaleni się poznali, i jak długo byli razem przed rozpoczęciem gry. Ocaleni z L4D2 poznają się na początku pierwszej kampanii, [[W centrum zarazy]] i początkowo nawet nie znają swoich imion.  
  
{{Ocaleni}}
+
Każdy ocalony ma swój własny, unikalny wygląd i charakter, co pozwala łatwiej identyfikować ich z daleka i podczas ataku [[Horda|Hordy]]. Gracz mogą wybierać, w którego Ocalonego chce się wcielić (podczas oczekiwania na początek gry w [[Poczekalnia|Poczekalni]]), lub zostać automatycznie przydzielonym do danej postaci (gdy dołącza do trwającej gry).
 +
 
 +
Od strony rozgrywki, każdy Ocalony jest taki sam. Istnieją drobne różnice, które jednak nie wpływają w jakikolwiek sposób na grę. Kiedy są kontrolowani przez AI, Ocaleni wykazują różne upodobania w kwestii uzbrojenia, i próbują zdobyć swoje ulubione bronie, gdy jest to możliwe.
 +
 
 +
{{L4Dpostacie}}
  
 
[[Kategoria:Ocaleni]]
 
[[Kategoria:Ocaleni]]

Aktualna wersja na dzień 14:23, 28 sty 2011

Ocaleni z Left 4 Dead. Od lewej: Francis, Bill, Zoey i Louis

We're the four riders of the goddamn apocalypse!


Ocaleni z Left 4 Dead 2. Od lewej: Coach, Ellis, Nick i Rochelle

Ocaleni (ang. The Survivors) to ludzie, którzy nie zostali jeszcze zaatakowani przez Infekcję. Termin ten jest powszechnie używany w odniesieniu do ośmiu grywalnych postaci występujących w serii Left 4 Dead. Prawdopodobnie są oni naturalnie uodpornieni, jednak jeden z komentarzy Billa sugeruje, że mogą się stać się Zarażonymi w każdym momencie. Sugeruje to też pojawianie się Upadłych Ocalonych w The Passing.

W pierwszej części L4D nigdy nie zostało wyjaśnione, jak Ocaleni się poznali, i jak długo byli razem przed rozpoczęciem gry. Ocaleni z L4D2 poznają się na początku pierwszej kampanii, W centrum zarazy i początkowo nawet nie znają swoich imion.

Każdy ocalony ma swój własny, unikalny wygląd i charakter, co pozwala łatwiej identyfikować ich z daleka i podczas ataku Hordy. Gracz mogą wybierać, w którego Ocalonego chce się wcielić (podczas oczekiwania na początek gry w Poczekalni), lub zostać automatycznie przydzielonym do danej postaci (gdy dołącza do trwającej gry).

Od strony rozgrywki, każdy Ocalony jest taki sam. Istnieją drobne różnice, które jednak nie wpływają w jakikolwiek sposób na grę. Kiedy są kontrolowani przez AI, Ocaleni wykazują różne upodobania w kwestii uzbrojenia, i próbują zdobyć swoje ulubione bronie, gdy jest to możliwe.